SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Moje odchudzanie

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 2246

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10680 Napisanych postów 45024 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
Postanowiłam podjąc walke z moimi kilogramami i zaczac sie odchudzac - ale rozsadnie Mam 21 lat, 170 wzrostu i waze 60kg. Moim marzeniem jest zrucenie 7-8kg i powrot do mojej dawnej sylwetki (w tym roku przytylam 10kg w efekcie jo-jo)

Nie ukrywam ze zalezy mi na szybkich efektach ale postawilam jednak na zdrowe i trwale odchudzanie.
Czytałam juz pare postow i na ich podstawie ulozylam sobie taka diete i trening.

Dieta - ok 1300-1500 kcal
6.00 lub 8.00 (zaleznie od ktorej mam zajecia) - musli z jogurtem = 300 kcal
10.00 - jablko i kromka chleba z chuda szynka = 250
12.00 - kromka chleba z wedlina = 150
14.00-14.30 - kurczak gotowany (ok 150g) z warzywami = 250-300 kcal
16.00 - czasami kubek kisielu (130 kcal), czasami budyn (150 kcal) czasami owoc lub jogurt a niekiedy kanapka (jak we wczesniejszych posilkach) - nie przekraczam 150 kcal
18.00 - tunczyk (150g), lub kurczak gotowany (150g) = 150 kcal
RAZEM : 1300-1500 kcal

TRENING:
-mam w domu zakurzony rowerek treningowy i bede go wykorzystywac do porannych aerobow (na czczo) - mysle ze 5 razy w tygodniu po 40 min. jest ok. - troche juz wczesniej cwiczylam na silowni wiec nie jestem nowicjuszka. Moze powinnam jezdzic wiecej?
-lubie zajecia z aerobiku wiec chodze na nie 2 razy w tygodniu (wt. i czw.) a potem ide na sale cwiczen i wykonuje jeszcze cwiczenia na uda (bo to moja najwieksza pieta achillesowa) takie jak uginagie nog na maszynie lezac na brzuchu i siedzac oraz kilka serii na maszynie do odwodzicieli, potem cwicze dolne i gorne partie brzucha i smigam jeszcze 30 min. na rowerku - po tym treningu juz nie jem (zazwyczaj zaczynam ok 19 a koncze po 20. Nie jestem glodna)
- 3 razy w tygodniu (pon. sr. i sob) chodze na silownie gdzie cwicze takze gorna czesc ciala: troche cwiczen na bicepsy, ramiona, plecy (mam rozpisany taki trening na silowni wiec nie mam pytan co do samych cwiczen) a potem brzuch i nogi (ale malutkie obciazenia i duzo powtorzen). Po treningu jem bialko w postaci tunczyka albo piersi z kurczaka.

Co sadzicie o takim planie?
Wydaje mi sie ze ma rece i nogi :)
Bardzo lubie cwiczyc wiec treningi nie sa dla mnie obowiazkiem lecz przyjemnoscia :)

Jedyne zastrzezenia mam do diety - bo tutaj mam czeste ataki na lodowke (wieczorne) i gdyby nie moja milosc do slodyczy to juz dawno bylabym szczupla szprta a tak to mam tylek jak szafa. Ale coz... musze wybierac pomiedzy miloscia do siebie a miloscia do czekolady :P

Z gory dziekuje za rady

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 71 Napisanych postów 10883 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 44966
Postanowiłam podjąc walke z moimi kilogramami i zaczac sie odchudzac - ale rozsadnie /CIESZY MNIE TO NIEZMIERNIE.
Mam 21 lat, 170 wzrostu i waze 60kg. Moim marzeniem jest zrucenie 7-8kg i powrot do mojej dawnej sylwetki /TO MOJA OSOBISTA I BEZ OBRAZY UWAGA ALE CHYBA BEDZIESZ WYGLADAC JAK "WIESZAK" JAK ZRZUCISZ 8KG.
Nie ukrywam ze zalezy mi na szybkich efektach ale postawilam jednak na zdrowe i trwale odchudzanie. /TO MNIE TEZ BARDZO CIESZY

Dieta - ok 1300-1500 kcal /JESTES AKTYWNA OSOBA WIEC TO TROCHE MALO. NA POCZATEK ZACZALBYM OD OK. 1800 KCAL

TRENING:
-mam w domu zakurzony rowerek treningowy i bede go wykorzystywac do porannych aerobow (na czczo) /SKORO JUZ COS CWICZYSZ TO OK, STOPNIOWO ZWIEKSZAJ DO 60 MIN.
-lubie zajecia z aerobiku wiec chodze na nie 2 razy w tygodniu po tym treningu juz nie jem (zazwyczaj zaczynam ok 19 a koncze po 20. Nie jestem glodna) /I BARDZO ZLE. URUCHAMIASZ MASZYNE KATABOLIZMU NA WIELE GODZIN. TU POWINIEN POJAWIC SIE NAJWAZNIEJSZY POSILEK W CIAGU DNIA, NIE MOZESZ GO OPUSZCZAC!
- 3 razy w tygodniu (pon. sr. i sob) chodze na silownie gdzie cwicze takze gorna czesc ciala. Po treningu jem bialko w postaci tunczyka albo piersi z kurczaka. /J.W. BIALKO NIE WYSTARCZY.

Jedyne zastrzezenia mam do diety - bo tutaj mam czeste ataki na lodowke (wieczorne) /TO EFEKT TEGO, ZE NIE JESZ PO 18 I/LUB PO TRENINGU

______
Kawosz
____________________________
Doradca w Odżywianiu

pierwsza by zobaczyc twoje oczy...
druga, druga... by zobaczyc twoje usta...
trzecia po to by zobaczyc cala twoja twarz...

A.W.O.L.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 123 Napisanych postów 6135 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 30354
Zamiast 'konkretnego' posiłku wieczornego wymyślono już dawno wysokobłonnikowe substytuty posiłków, typu Linia2000 czy SuperLiniaComplex. Ważne, żeby nie dopuszczać do uczucia głodu, gdyż uruchamia ono mechanizm spadku metabolizmu.

"Wszystko jedno gdzie się żyje,
Raz się chudnie, raz się tyje..."

"Wszystko jedno gdzie się żyje,
Raz się chudnie, raz się tyje..."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10680 Napisanych postów 45024 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
mam w domu ultra linia complex ale wydawalo mi sie ze nie powinno sie tego typu koktajli brac na noc - z tego co widzialam na opakowaniu maja spoto ww.
Tak wiec juz sama nie wiem
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 123 Napisanych postów 6135 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 30354
Węglowodany w niewielkiej ilości są i tak potrzebne dla ukł. nerwowego (gł. mózgu), a błonnik spowalnia ich wchłanianie, niedopuszczając do niedocukrzenia i ataku bulimii.

"Wszystko jedno gdzie się żyje,
Raz się chudnie, raz się tyje..."

"Wszystko jedno gdzie się żyje,
Raz się chudnie, raz się tyje..."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 84 Napisanych postów 17398 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 79160
a moja uwaga jest taka - za bardzo patrzysz na kalorie same w sobie - a za malo na skladniki odzwycze
postaraj sie to zmienic
pozdrawiam

Stwierdzilem ze jestem nikim i swiat inaczej na mnie popatrzal od razu...i nie mowie ze mi z tym zle, a wrecz przeciwnie.
Doradca w dziale Alternatywna Droga.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Michail ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 209 Napisanych postów 48745 Wiek 44 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 91090
Dokładnie-dietka do popracowania.

No i trening także.

ZAPRASZAM do udziału w akcji "Trenuj z nami CYKLICZNIE"
http://www.kulturystyka.pl/artykuly/120

KONSULTACJE INDYWIDUALNE-MÓJ MAIL PRYWATNY- POWIADOMIENIEM Z SFD-ZAPRASZAM

PORADY INDYWIDUALNE - www.dobierz-trening.pl
ZAINTERESOWANY PORADĄ - PISZ GG:7426473

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

BŁĄD W DIECIE.....?

Następny temat

ulubiony ryż