SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Moje fotosy ze szkoły.

temat działu:

Galeria Zdjęć

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 7581

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 95 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 1163
No to teraz troszke śmiechu. Zdjecia robione w szkole dzisiaj. W ubikacji i w czytelni. Musieliśmy sie troszke ukrywać przed kręconcymi się nauczycielami ale był luz.Pozdrowienia.Bedzie szło powoli bo nie mam abonamętu. Troszke cierpliwości. Pierwsze zdjecie ma tytół "Wiedza to potega" . W sumie wszystkie z czytelni mozna tak nazwać. (Szybka akcja w czytelni nigdy nie zaszkodzi

################
# Barlinek Rulezz #
################
Moje zdjęcie: https://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=72058 

################
# Barlinek Rulezz #
################
Spokojniejszy, mniej agresywny, wyluzowany :) przemykam tu i tam ;).

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10984 Napisanych postów 50425 Wiek 28 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 57816
ty kapec jeszcze ci brakuje w podpisie


#################
#Barlinek ruless#
#################
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 11068 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 54985
czekam hee hee


Pit-Bull Gangland
...::-Zapaśnik::...

...Brak Podpisu...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 95 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 1163
Mam małe problemy ze zdjęciami. Ale do wieczora bedą. Przepraszam zainteresowanych za zwłoke.

################
# Barlinek Rulezz #
################
Moje zdjęcie: https://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=72058 

################
# Barlinek Rulezz #
################
Spokojniejszy, mniej agresywny, wyluzowany :) przemykam tu i tam ;).

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 574 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 11526


no co z tym zdjeciem??????????/


ricky
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10984 Napisanych postów 50425 Wiek 28 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 57816
hahahahhahha

Pit-Bull Gangland
West Coast Niggaz
...::BOXER::...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 44 Napisanych postów 4802 Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 37286


Na prosbe Kapello FOTA W SZKOLNYM KIBLU

LOL



#################
#Barlinek Rulezzz#
#################

--== Są dwie miłości w moim życiu: moja dziewczyna i moja siłownia ==--

Laugh out Loud

"Jestem sobie prawdą, fałszem i zagadką też.."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 44 Napisanych postów 4802 Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 37286


w bibliotece szkolnej hehe

LOL



#################
#Barlinek Rulezzz#
#################

--== Są dwie miłości w moim życiu: moja dziewczyna i moja siłownia ==--

Laugh out Loud

"Jestem sobie prawdą, fałszem i zagadką też.."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 44 Napisanych postów 4802 Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 37286


LOL



#################
#Barlinek Rulezzz#
#################

--== Są dwie miłości w moim życiu: moja dziewczyna i moja siłownia ==--

Laugh out Loud

"Jestem sobie prawdą, fałszem i zagadką też.."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 44 Napisanych postów 4802 Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 37286


LOL



#################
#Barlinek Rulezzz#
#################

--== Są dwie miłości w moim życiu: moja dziewczyna i moja siłownia ==--

Laugh out Loud

"Jestem sobie prawdą, fałszem i zagadką też.."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 44 Napisanych postów 4802 Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 37286


plecki LOL



#################
#Barlinek Rulezzz#
#################

--== Są dwie miłości w moim życiu: moja dziewczyna i moja siłownia ==--

Laugh out Loud

"Jestem sobie prawdą, fałszem i zagadką też.."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 44 Napisanych postów 4802 Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 37286


LOL



#################
#Barlinek Rulezzz#
#################

--== Są dwie miłości w moim życiu: moja dziewczyna i moja siłownia ==--

Laugh out Loud

"Jestem sobie prawdą, fałszem i zagadką też.."

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Oceńcie :>

Następny temat

Biceps

Water