SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Moja przemiana - 17 lat.

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 2756

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Temat przeniesiony przez Wuchta34 z działu Galeria Zdjęć. Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 27 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1386
Witam
Założyłem temat, ponieważ chciałbym żebyście sprawdzili jakie postępy zrobiłem przez okres 10 miesięcy. Przygodę z kulturystyką zacząłem w grudniu 2010 roku. Mam motywacje i marzenia związane z kulturystyką. Będę systematycznie dodawał zdjęcia, filmiki itd. Mam nadzieje, że nie zanudzę was. Jestem otwarty na słowa krytyki. Po dodaniu zdjęć napisze kilka słów o sobie i swoich wymiarach.
PRZED:

http://img36.imageshack.us/img36/6824/53516864.jpg
http://img9.imageshack.us/img9/4429/16511759.jpg
http://img833.imageshack.us/img833/2126/50420551.jpg

AKTUALNIE:
http://img851.imageshack.us/img851/337/30092011385.jpg
http://img9.imageshack.us/img9/6406/30092011395.jpg
http://img7.imageshack.us/img7/8918/30092011416.jpg

Więcej zdjęć dodam później.
Btw: założyłem nowy temat, ponieważ tamtego nie mogłem edytować.

Zmieniony przez - BCAA94 w dniu 2011-09-30 15:30:47
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 51 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 2089
Przypominasz mi dosyć moją sylwetkę xD.
Nie no jak na ten staż to naprawdę fajnie, masz potencjał naprawdę.
Daję soga :) .
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 308 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 20589
nooo ładnie ;) sog, napisz coś o diecie/treningu


Zmieniony przez - pzdrelkk w dniu 2011-09-30 16:13:19

"Ludzka siła wyrasta ze słabości"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 27 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1386
Od poniedziałku będę jechał nowym planem treningowym.
Tydzień 1
Pon: Plecy (prostowniki grzbietu), dwugłowy uda, łydki, brzuch.
Wt: Klatka, biceps, przedramiona.
Śr: Wolne
Czw: Czworogłowe uda, łydki, brzuch.
Pt: Barki, triceps, przedramiona.
Sob: (To samo co w dzień 1) czyli Plecy (najszerszy grzbietu), dwugłowy uda, łydki, brzuch.
Nd: Wolne

Tydzień 2:
Pon: Klata, biceps, przedramiona.
Wt: Czworogłowe uda, łydki, brzuch.
Śr: Wolne
Czw: Barki, triceps, przedramiona.
Pt: Plecy (prostowniki grzbietu), dwugłowy uda, brzuch.
Sob: Klatka, biceps, przedramiona.
Nd: Wolne
I tak dalej. Czyli co tydzień w poniedziałek i sobotę każda kolejna partia mięśniowa się powtarza. Tym planem mam zamiar pojechać 5 tygodni. 10 Listopada zacznę trening siłowy i pozmieniam trochę.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 24 Napisanych postów 1276 Wiek 30 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 14359
jesli chcesz dodawac zdjecia i progres to zrob temat w dziale dzienniki, Twoja forma nie nadaje sie na dzial galeria zdjec.

"gdzie Ty widzisz żebra? to mięśnie zębate...."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 27 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1386
Dodatkowo po treningu (Klaty/Barków) mam zamiar robić cardio 30 min, bo jak widać mam trochę tkanki tłuszczowej. Co do diety to prezentuje się ona tak:
1 Posiłek:
Omlet z 2 całych jaj i 100g mielonej owsianki, 40g orzechów pistacjowych.
Suple: Witaminy (firma Olimp) + Omega 3-6-9 (Trec) + Odżywka białkowa (Ostrowia)

2 Posiłek (w szkole)
Sałatka z tuńczyka, ryżu, cebulek piklowanych bądź zwykłych, kukurydzy, dodatkowo garść orzechów.

3 Posiłek (jeżeli jestem dalej w szkole to 2 banany) a jeżeli przyjdę do domu to jem albo makrele z chlebem razowym albo kurczaka 200g + 1/2 torebki ryżu i oczywiście jakieś warzywko np: czerwona papryka. Po godzinie śmigam na siłownie. Czyli jest to mój posiłek przed treningowy.

4 Posiłek (Po treningowy, lecz bezpośrednio po skończeniu treningu jem 1/2 torebki rozgotowanego ryżu + wkrojony banan)

Kurczak 200g + ryż 100g + papryka

5 Posiłek
Twaróg bądź serek wiejski + trochę orzechów.
Dietę trzymam od poniedziałku, wcześniej jadłem co popadnie,co w rączki wpadnie ale starałem się unikać słodyczy.

Przed snem wypijam sobie jeszcze odżywkę białkową.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 1471 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 53505
chudo masuj
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 620 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 10141
Nogi mi się podobają, reszta bardzo przeciętnie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 27 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1386
Bo do nóg przykładałem się najbardziej, jest to moja ulubiona partia mięśniowa, muszę w szczególności przyłożyć się do łydek i kapturów bo marnie to wygląda. Zamierzam dokupić L- Glutamine i BCCA Xtra i stosować w porach przed i po treningowych.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 40 Napisanych postów 3157 Wiek 27 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 31017
To nie do nog sie przykladales najbardziej tylko do reszty nie przykladales sie wystarczajaco Progres jest, no ale za wczesnie na zdjecia. Tak jak kolega kilka postow wyzej, zaloz swoj dziennik w innym dziale, bo aktualnie nie ma czym sie zachwywac. No ale cwicz dalej, a a beda z Ciebie ludzie.

"Cudze mięśnie zawsze wydają się większe"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 27 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1386
Ok. Jutro założę dziennik
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

odchudzenie@@@

Następny temat

Poaczatek odchudzania

MenS