SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Moja koncepcja na pozbycie się paru kilogramów- skuteczna?

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 538

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 3
Witam.
Mój pierwszy post więc jak nie w tym dziale to przepraszam z całego serduszka

A więc generalnie sytuacja jest taka:
->obecna waga 62kg
-> wzrost 167cm

A więc tak, nie mam nadwagi aczkolwiek chciałabym zgubić pare centymetrów w udach. Nie chodzi nawet o kilogramy tylko o szczupłe uda. Wiem, że niestety z nóg ciężko jest coś zrzucić ale rozważam 2 drogi: jogging lub rower.
Jak narazie wybrałam rower, jeżdżę codziennie po 30km w nie całe 1.5H. Czyli z prędkościa 20km/h czyli ze średnią. Moją dietę planuje nie zbyt skomplikowaną a mianowicie dużo wody, zero słodyczy, coli i herbaty, nie jeść po 18, stawiam głównie na drób, ryż i warzywa.
I wiem, że do tego powinno dojść śniadanie i regularne nie wielkie posiłki ale, że tak powiem nie mam czasu na jedzenie. Czasami zjem jabłko w szkole jak wróce to jem jakiś posiłek albo po południu albo wieczorem. Do tego z ćwiczeń siłowych wybieram A6W bo zwykłe brzuszki zbyt monotoniczne.

A więc reasumując plan jest taki:
->ćwiczenia aerobowe: rower
->ćwiczenia siłowe: A6W
->dieta z ogólnymi zasadami

Moje pytania są następujące:
1.Czy codzienna jazda na rowerze na wspomnianym wyżej dystansie nie spowoduje, że mięśnie ud się rozrosną i uda będą jeszcze większe?
2.Czy dla zwiększenia efektywnośći mogę zwiększyć dystans do np. 40km dziennie i czy to coś da? Bo dystans 30km owszem troche męczy ale mam siłę na więcej.
3.Czym jest spowodowane to, że na rowerze mogę trenować ze sporą intensywnością na dłuższy dystans a po przebiegnięciu 100m język mam przy kolanach i ledwo łapie oddech? Dodam, że palę papierosy.
4.Czy po 1.5 miesiąca stosowania się do powyższego planu spanie ten cholerny obwód ud i mięśnie nie rozbudują się jakos strasznie?
5.Po miesiącu zamierzam zamienienić rower na jogging nie odkłądając ćwiczeń siłowych i diety.

Napiszcie co o tym myśłicie i czy dobrze rozumuje czy też mijam się z celem ;)

PS.W razie jakby miało to jakieś znaczenie mam 18lat i jestem płci żeńskiej ;)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 598 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 4452
1. Musisz znac swoj bilans kaloryczny czyli jakie jest twoje zapotrzebowanie na dzien. Ujemny bilans pozwoli ci na redukcje tkanki tluszczowej. Wiec jesli piszesz ze odzywiasz sie 'zdrowo' to nic nie zmieni jesli nie wiesz ile zjadasz kcl.

Widziales kolarzy ? popatrz ile jezdza a jakie maja nogi chude/smukle /wyrzezbione - nie ma sie czego wstydzic.

Ty chcesz zrzucic z ud wiec takie cos ci nie grozi. Aby zrzucic fat z organizmu tak jak juz pisalem musisz miec ujemny bilans kaloryczny - nie ma mozliwosci rozrostu miesni.

2. Wszystko zalezy od Diety i tego jak czesto jezdzisz. Zbyt czeste i dlugie wyprawy rowerowe moga prowadzic do przemeczenia
miesnia. Oraz utraty tkanki miesniowej.

3. Jazda na rowerze w mniejszym stopniu angazuje miesnie.
Duzo tutaj pisac poczytaj w internecie.

4. Jesli nie bedzie dokladnej diety - nie

5. I co ja ci tu mam niby odpowiedziec ?


a6w - do pieca z tym :)


Z gory przepraszam za wszystkie On nie zauwazylem ze jestes kobieta

Zapraszam:
http://www.sfd.pl/Odżywianie-f10.html
http://www.sfd.pl/odchudzanie/

Zmieniony przez - aima w dniu 2011-05-09 23:52:59
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

pytanie do doswiadczonych

Następny temat

początkujący wioślarz

whey deli