SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Moja kaloryczność

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 303

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

18

Płeć

Kobieta

Cel

Redukcja

Waga

54

Wzrost

165

Poziom bf (zdjęcie poglądowe)

Nie mam ::

Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?)

Szkola

Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni)

Godzinne albo półtoragodzinne cardio średnio co drugi dzien i maszyny ma mięśnie, wolne ciężary jeszcze nie

Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie

Zadne

Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie)

Wzorowy;)

Stosowana lub planowana suplementacja

Zadna
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 13 dni Przeczytanych tematów 16
#fitatu #dieta #redukcja
Witam ;) jestem kobietka lat 18wzrostu 165 wagi 54 kg, zejsc chce do 48- tyle ważyłam całe życie aż zaczęłam żreć i niedawno się ocknelam hahaha liczę kalorie na fitatu juz z dwa mc, ćwiczę pare razy w tyg głównie cardio i maszyny, czyli aktywność wg fitatu niska. Ogolnie z tempem chudnięcia 0.7kg/tyg mam kaloryczność 1422, na fabryce siły wyliczyło mi 2037kc do utrzymania wagi. Czy ta z fitatu jest ok? Nie za niska? Zebym potem na 1700 nie tyla,wole chudnąc wolniej a bez jojo. Chodzi mi tylko o kalorie nie makro;)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 10501 Napisanych postów 117700 Wiek 35 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1384584
mozesz policzyć wg tego wzoru https://www.sfd.pl/Zapotrzebowanie_kaloryczne,_skł._prod._żywnościowych,_%_bf-t276436.html 

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
monkey22 Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6140 Napisanych postów 7815 Wiek 38 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 230869
Wylicz ze wzoru podanego wyżej bo najdokładniejszy
Jeśli twoja aktywność jest umiarkowana to kalkulator na www.potreningu.pl  pokazuje na utrzymanie wagi ( 2159 kcal )
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 13 dni Przeczytanych tematów 16
monkey22
Wylicz ze wzoru podanego wyżej bo najdokładniejszy
Jeśli twoja aktywność jest umiarkowana to kalkulator na www.potreningu.pl  pokazuje na utrzymanie wagi ( 2159 kcal )

Czyli ile powinnam jesc żeby ZDROWO schudnąć i nie tyć na nienormalnej kaloryczności? Przepraszam ze tak nacieram ale licyzlam już dużo razy i wszystko mi sie myli niczego nie jestem pewna
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Jest liderem w tym dziale Szacuny 33 Napisanych postów 238 Wiek 18 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 2170
Powinnaś obliczyć swoje zapotrzebowanie za pomocą wzoru i obserwować swoje ciało. Kalkulatory i wszelkie wzory nigdy nie będą dokładne. Mogą nam dać co najwyzej podstawę do tego by wiedzieć jak zacząć. Nie ma efektów, to się obniża wtedy ilość kalorii w przypadku redukcji
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3706 Napisanych postów 62762 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 677491
Patrząc na to, co piszesz zauważyć można trzy podstawowe błędy kształtowania sylwetki. Są to:

1. Brak treningów siłowych opartych o ćwiczenia złożone, wielostawowe. Jest to podstawa.

2. Głodowa ilość kalorii, która nie pozwoli Tobie na poprawę wyglądu sylwetki, a z czasem doprowadzi do problemów zdrowotnych i braku jakikolwiek efektów.

3. Złe oszacowanie celu jaki chcesz osiągnąć. Masa ciała nie jest wyznacznikiem efektów. Nie ma więc najmniejszego sensu określanie celu jako konkretną masę ciała. Istotne są obwody ciała i wygląd sylwetki.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 13 dni Przeczytanych tematów 16
domer
Patrząc na to, co piszesz zauważyć można trzy podstawowe błędy kształtowania sylwetki. Są to:

1. Brak treningów siłowych opartych o ćwiczenia złożone, wielostawowe. Jest to podstawa.

2. Głodowa ilość kalorii, która nie pozwoli Tobie na poprawę wyglądu sylwetki, a z czasem doprowadzi do problemów zdrowotnych i braku jakikolwiek efektów.

3. Złe oszacowanie celu jaki chcesz osiągnąć. Masa ciała nie jest wyznacznikiem efektów. Nie ma więc najmniejszego sensu określanie celu jako konkretną masę ciała. Istotne są obwody ciała i wygląd sylwetki.


Mierze obwody co 2 tygodnie ;) siłowe miałam zamiar zaczac jak już zrzucę żeby te mięśnie bylo chociaż widać, ale fakt może czas już. Jedyne co chciałam wiedzieć to ile mam jesc tych kalorii bo aktualnie jem 1432 dziennie i boje się ze w przyszlosci na np 1600 będę tyla, z tym potrzebuje porady..
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 13 dni Przeczytanych tematów 16
Co do siłowych to mam największy problem ze wstydem, u mnie na siłowni każdy patrzy na taka nieobeznana mnie jak na jakieś dziwadło, bo to fakt podejrzewam ze nie umiałabym w sumie nawet zabrac się za obciążanie sztangi ;)... nie wspominając o technice czegokolwiek. Ale nie chce odbiegać od tematu
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 18 Wiek 24 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 315
przede wszystkim spadek wagi 0.5-1% tygodniowo a nie 0.7 jak liczy fitatu z resztą na obliczenia tej apki nie ma co patrzec :) ustaw sobie na początek 1600kcal i obserwuj jak spada waga i obwody. zwroc tez uwage w ktorym okresie cyklu jestes bo to będzie mialo wplyw na cyferki na tym smiesznym urzadzeniu elektrycznym :) wprowadz odrazu trening siłowy. nie przejmuj sie tym co sobie ktos pomysli bo najczesciej pewnie ludzie zerkna ale nie zwroca uwagi na to co robisz a nawet jakby ktos sie patrzyl to co cie obchodzi i tak sie nie znacie :D pelno jest poradnikow na yt jak wykonywac cwiczenia :) bez treningu silowego owszem będzie spadek wagi ale własnie wagi czyli ogółu masy organizmu tj,woda,tresc jelitowa glikogen tłuszcz i masa mięśniowa. A tak naprawde chodzi nam o utrate tkanki tluszczowej w czym pomoze trening silowy bo zapewni bodziec do rozwoju/utrzymania tkanki miesniowej a organizm energie pozyska w wiekszej ilosci z energi zmagazynowanej w postaci tkanki tluszczowej :)


Zmieniony przez - pawelg94 w dniu 2019-09-10 13:54:42
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3706 Napisanych postów 62762 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 677491
Wikky
Co do siłowych to mam największy problem ze wstydem, u mnie na siłowni każdy patrzy na taka nieobeznana mnie jak na jakieś dziwadło, bo to fakt podejrzewam ze nie umiałabym w sumie nawet zabrac się za obciążanie sztangi ;)... nie wspominając o technice czegokolwiek. Ale nie chce odbiegać od tematu


Niestety bez treningu siłowego efektów kształtowania sylwetki nie będzie. Musisz to zrozumieć i zastanowić się co jest dla Ciebie ważniejsze, to jak ktoś na Ciebie patrzy na siłowni, czy Twoja sylwetka, samopoczucie, czy zdrowie. Im dłużej czekasz, tym więcej tracisz.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Jest liderem w tym dziale Szacuny 33 Napisanych postów 238 Wiek 18 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 2170
Nie musisz się dbać o podwyższenie ilości kcal. Moja dziewczyna przy praktycznie tych samych parametrach spożywa 1700 na redukcji, 2000 na zerze i jest dobrze. Nie tyje :)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Zwiększanie kalorii w anoreksji

aerofull