SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Moja historia z siłownią.

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 740

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 20 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 230
Witam. Na tym forum jestem nowy, więc wszelkie błędy proszę mi wybaczyć.

Więc tak, mam 15 lat, waże ok. 64 kg, wzrost to 173-175 cm. Na siłownię zacząłem chodzić ok. 2 miesiące temu, więc jestem raczej początkującym. Mój plan to:

Pon.
Klatka, biceps

Wt.
Przerwa

Śr.
Plecy, triceps

Czw.
Przerwa

Pt.
Barki,kapturki
(w każdy dzień na siłowni robię przedramiona i brzuch)

Nie stosuję żadnych odżywek, koksów itd. Po siłowni łatwo przyswajalne węglowodany - bananek.

Pierwsze pyt. grzmi czy plan jako taki mam dobry. Taki plan doradził mi mój wujek co z nim chodzę na siłkę.
Drugie pyt. to różnego rodzaju odżywki typu. Gainer mógłbym stosować po 2-3 miesiącach ćwiczeń.
Trzecie pytanie.. To tak mnie przeraziło że w piątek ćwiczyć nie mogłem :P Słyszałem że jak ćwiczę barki, to mogę nie urosnąć. Prawda to?
Ostatnie pytanie. Chciałbym żebyście mi doradzili co mógłbym jeść :D Nie chodzi mo o dietę na cały tydzień bo i tak do niej nie będę się stosował :P Chodzi mi że np. po siłowni ryż z jogurtem. Coś na mięśnie. Białka itd :D

P.S.

Jeżeli jest to zły dział, to przepraszam ale jak wspomniałem jestem tu nowy :P. Oczywiście nie usprawiedliwia mnie ten fakt, ale nie jestem jeszcze obeznany w tym forum.

Pozdrawiam.

Waga: 64

Wzrost: 173-175 cm

Cel treningowy: Siła, wygląd

Staż treningowy na słowni: 2-3 miesiące

Uprawiane inne sporty: Biegi, piłka nożna

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): Atlas, hantle, sztanga

Dieta: Banany sporadycznie ryż.

Przeciwskaznania medyczne: Żadne

Zażywane suplementy: Żadne

Zmieniony przez - Gemboj13 w dniu 2010-11-27 23:39:47

Zmieniony przez - Gemboj13 w dniu 2010-11-27 23:40:19
Ekspert SFD