SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Moja historia z siłownią.

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 740

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 20 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 230
Witam. Na tym forum jestem nowy, więc wszelkie błędy proszę mi wybaczyć.

Więc tak, mam 15 lat, waże ok. 64 kg, wzrost to 173-175 cm. Na siłownię zacząłem chodzić ok. 2 miesiące temu, więc jestem raczej początkującym. Mój plan to:

Pon.
Klatka, biceps

Wt.
Przerwa

Śr.
Plecy, triceps

Czw.
Przerwa

Pt.
Barki,kapturki
(w każdy dzień na siłowni robię przedramiona i brzuch)

Nie stosuję żadnych odżywek, koksów itd. Po siłowni łatwo przyswajalne węglowodany - bananek.

Pierwsze pyt. grzmi czy plan jako taki mam dobry. Taki plan doradził mi mój wujek co z nim chodzę na siłkę.
Drugie pyt. to różnego rodzaju odżywki typu. Gainer mógłbym stosować po 2-3 miesiącach ćwiczeń.
Trzecie pytanie.. To tak mnie przeraziło że w piątek ćwiczyć nie mogłem :P Słyszałem że jak ćwiczę barki, to mogę nie urosnąć. Prawda to?
Ostatnie pytanie. Chciałbym żebyście mi doradzili co mógłbym jeść :D Nie chodzi mo o dietę na cały tydzień bo i tak do niej nie będę się stosował :P Chodzi mi że np. po siłowni ryż z jogurtem. Coś na mięśnie. Białka itd :D

P.S.

Jeżeli jest to zły dział, to przepraszam ale jak wspomniałem jestem tu nowy :P. Oczywiście nie usprawiedliwia mnie ten fakt, ale nie jestem jeszcze obeznany w tym forum.

Pozdrawiam.

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 15

Waga: 64

Wzrost: 173-175 cm

Cel treningowy: Siła, wygląd

Staż treningowy na słowni: 2-3 miesiące

Uprawiane inne sporty: Biegi, piłka nożna

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): Atlas, hantle, sztanga

Dieta: Banany sporadycznie ryż.

Przeciwskaznania medyczne: Żadne

Zażywane suplementy: Żadne

Zmieniony przez - Gemboj13 w dniu 2010-11-27 23:39:47

Zmieniony przez - Gemboj13 w dniu 2010-11-27 23:40:19
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 2224
A ja mam piate pytanie gdzie masz trening nog?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 2007 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 15517
1. A gdzie nogi?
2. Wszystko ale po co? Zobacz jak wyglądają diety Odżywki mają być uzupełnieniem.
3. NIE PRAWDA!
4. Dział odżywianie

Pozdro ;)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 588 Wiek 29 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 2176
nie rób po każdym treningu przedramion. ok możesz robić brzuch i dodać łydki, przedramiona robisz jak robisz bica... w tej sytuacji poleca sie fbw ale ja polecam split 2x. polecam:

http://www.sfd.pl/[art]_Split_-_partia_2x/tydzien._Dla_początkujących_i_nie_tylko...-t414311.html
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 20 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 230
Dzięki za odp. ale ostatniego posta nie za bardzo zrozumiałem. Tzn. to co napisał buryburek. Co to split, fbw :D Proszę żebyście mi to wytłumaczyli.

I co polecacie na nogi?
Tzn. jakie ćwiczenia :D Na atlasie są (chyba) 2 ćwiczenia na nogi. Ja na siłowni mam taki żółty, spory atlas. Raczej znany :P Starczą takie ćwiczenia?

"Gdy czytałem art. co wysłał mi buryburek zaciekawił mnie pewna wypowiedź:

A - klatka + barki + tricepsy
B - nogi + plecy + bicepsy.

Dlaczego takie połączenie? Chodzi o to, że podczas jednego treningu ćwiczymy mięsnie które ze sobą współpracują.

W przypadku zestawu A: zaczynamy od klatki. Podczas ćwiczenia tej grupy mięśniowej pracują także barki no i w dużym stopniu tricepsy. Po klatce "robimy" barki - mamy już je wstępnie zmęczone po poprzedniej partii (mięśniach klatki piersiowej), no i nadal pracują mocno tricepsy. Dzięki temu na końcu treningu "dobijamy" trójgłowe i kończymy trening."

Czyli dobrze by było jakbym najpierw troche poczytał o wszystkich tych partiach mięśni jakie pracują podczas ćwiczeń i trochę pozmieniać ćwiczenia tzn. pon. wyglądałby tak

Klata-barki-Triceps.

Jak tak to byłoby zarąbiście :D W środę bym sobie nogi robił.

A i w sprawie odżywek. Mój kolega po roku czasu chodzenia na siłownie widział efekty. Ale gdy zaczął brać Gainera po pół roku był 2-3 razy taki jak po roku ćwiczeń "bez niczego".
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Jaki plan??na mase.

Następny temat

plan treningowy do oceny - fbw 15/10/5

Fruzelina