SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Moja historia z siłownią.

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1059

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 20 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 230
Witam. Na tym forum jestem nowy, więc wszelkie błędy proszę mi wybaczyć.

Więc tak, mam 15 lat, waże ok. 64 kg, wzrost to 173-175 cm. Na siłownię zacząłem chodzić ok. 2 miesiące temu, więc jestem raczej początkującym. Mój plan to:

Pon.
Klatka, biceps

Wt.
Przerwa

Śr.
Plecy, triceps

Czw.
Przerwa

Pt.
Barki,kapturki
(w każdy dzień na siłowni robię przedramiona i brzuch)

Nie stosuję żadnych odżywek, koksów itd. Po siłowni łatwo przyswajalne węglowodany - bananek.

Pierwsze pyt. grzmi czy plan jako taki mam dobry. Taki plan doradził mi mój wujek co z nim chodzę na siłkę.
Drugie pyt. to różnego rodzaju odżywki typu. Gainer mógłbym stosować po 2-3 miesiącach ćwiczeń.
Trzecie pytanie.. To tak mnie przeraziło że w piątek ćwiczyć nie mogłem :P Słyszałem że jak ćwiczę barki, to mogę nie urosnąć. Prawda to?
Ostatnie pytanie. Chciałbym żebyście mi doradzili co mógłbym jeść :D Nie chodzi mo o dietę na cały tydzień bo i tak do niej nie będę się stosował :P Chodzi mi że np. po siłowni ryż z jogurtem. Coś na mięśnie. Białka itd :D

P.S.

Jeżeli jest to zły dział, to przepraszam ale jak wspomniałem jestem tu nowy :P. Oczywiście nie usprawiedliwia mnie ten fakt, ale nie jestem jeszcze obeznany w tym forum.

Pozdrawiam.

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 15

Waga: 64

Wzrost: 173-175 cm

Cel treningowy: Siła, wygląd

Staż treningowy na słowni: 2-3 miesiące

Uprawiane inne sporty: Biegi, piłka nożna

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): Atlas, hantle, sztanga

Dieta: Banany sporadycznie ryż.

Przeciwskaznania medyczne: Żadne

Zażywane suplementy: Żadne

Zmieniony przez - Gemboj13 w dniu 2010-11-27 23:39:47

Zmieniony przez - Gemboj13 w dniu 2010-11-27 23:40:19