SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Moja dieta do oceny

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 667

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Wiek 35 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 37
Cześć, jestem początkujący w kwestii ćwiczeń na siłowni oraz układania diety więc bardzo bym prosił o Waszą pomoc w kwestii oceny mojego planu żywieniowego. Zacnijmy od podstaw. Mam 28 lat, 190 cm wzrostu i ważę 96 kg (mam trochę otłuszczony brzuch). Na siłownię chodzę ok 5 miesięcy 3 razy w tygodniu po około godzinę. Ćwiczę zawsze rano od godziny 8 do ok 9:15, jestem pod tym względem bardzo zdyscyplinowany i opuszczam trenigi bardzo rzadko (musi się stać naprawdę coś ważnego abym nie poszedł na siłownię. Wykonuję w większości ćwiczenia z wolnymi ciężarami ok 8-10 powtórzeń w 4 seriach. Moim celem jest zbudowanie dobrze umięśnionej sylwetki z wyraźnie zarysowanymi mięśniami, chciałbym też zrzucić parę kilogramów abym ważył ok 90-92 kg. Poniżej dieta ułożona przeze mnie, proszę o jej ocenę i ewentualne sugestie w celu jej poprawy:

Posiłek nr 1 7:00
jajko - 2 szt
Mleko 2% - 200 ml
Płatki owsiane 50g

białko: 26g
tłuszcze: 18
węgle: 42


Posiłek nr 2 - 9:30 (po treningu na siłowni)
banan - 200 g
Ostrowia WPC 80 - 30g
BCAA Activlab Xtra - 10g

białko: 35g
tłuszcze: 3g
węgle: 46g


Posiłek nr 3 - 12:00
Kurczak pierś - 150g
ryż biały - 150g

białko: 42g
tłuszcze: 6g
węgle: 115g


Posiłek nr 4 - 14:00
łosoś - 100g
bułka grahamka - 90g
pomidor - 100g

białko: 27g
tłuszcze: 15g
węgle: 48g


Posiłek nr 5 - 16:30
Serek wiejski lekki Piątnica - 150g
bułka grahamka - 90g
Jabłko - 200g

białko: 25g
tłuszcze: 8g
węgle: 70g


Posiłek nr 6 - 19:00
Makaron świderki - 150g
kurczak pierś - 100g

białko: 41g
tłuszcze: 3g
węgle: 104g


Posiłek nr 7 - 22:00
Ostrowia WPC 80 - 30g
białko: 24g
tłuszcze: 2g
węgle: 2g


Suma dobowa: 3097 kcal
białka 220 g
tłuszczu 55 g
węglowodanów 427 g
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 863 Wiek 29 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 42494
daj posilek 3 zamaist 2 albo godzine po 2 daj 3, zwieksz sobie tluszcze do 1g/kg za ww
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 4533 Wiek 26 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 34420
jw zwiększ ilość tłuszczów
Jakie masz zapotrzebowanie i ile kcal jadłeś do tej pory?
Dodaj warzyw do diety

Nie ma takich zmian,których my nie możemy wnieść!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Wiek 35 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 37
Moje zapotrzebowanie to 3300-3400 kcal, ciężko mi powiedzieć ile do tej pory dostarczałem składników do organizmu bo nie liczyłem i nie byłem na żadnej diecie, ale było to nieunormowane. Jadłem o różnych porach, często wieczorami napychałem się za cały dzień.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 4533 Wiek 26 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 34420
Czyli musisz zwiększyć jeszcze kaloryczność-najlepiej dodając tłuszcz,którego masz mało

Nie ma takich zmian,których my nie możemy wnieść!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Wiek 35 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 37
A do których posiłków najlepiej go dodać? Tych od razu po treningu czy raczej popołudniowych?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 4533 Wiek 26 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 34420
raczej dodaj do tych popołudniowych

Zmieniony przez - Szprota94 w dniu 2013-01-28 15:39:31

Nie ma takich zmian,których my nie możemy wnieść!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Wiek 35 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 37
To jeszcze jedno pytanie mam do Ciebie. Czy tą dietę utrzymywać też w dni nietreningowe? Czy też trochę zmniejszyć przyjmowane kalorie?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 4533 Wiek 26 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 34420
To zależy od Twojego organizmu. Możesz albo zmniejszyć nieco(np.o 200-500) kalorie w DNT i/lub zwiększyć tłuszcz,a zmniejszyć ilość węglowodanów

Nie ma takich zmian,których my nie możemy wnieść!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Wiek 35 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 37
Czyli dodam do posiłków 1, 3, 6 po dużej łyżce oleju Kujawski 3 Ziarna to będzie po 10 g tłuszczy. Do posiłku 5 dorzucę kilkanaście gram orzechów włoskich. No i warzywa do posiłków 3 oraz 6. Wtedy tłuszcze będę miał na poziomie 1g na kilogram masy ciała, a bilans kaloryczny dodatni. Tak powinno być chyba dobrze, chyba że gdzieś się jeszcze mylę?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

jedzenie na codzien

Następny temat

Co dalej robić? zatrzymałem wagę :/

Wheya