SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Moja dieta, treningi itd. Co robię źle?

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1603

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

18

Waga

83

Wzrost

183

Staż treningowy

1,5 roku

Uprawiany sport lub inne formy aktywności (jak często)

pilka nozna 1-2 razy w tygodniu

Ograniczenia żywieniowe (uczulenia, choroby)

brak

Stan zdrowia

dobry

Preferowane formy aktywności fizycznej

bieganie
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 63 Wiek 24 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 1497
Witam, jestem osoba, ktora wiele od siebie wymaga. Jezeli cos zaczynam to chcialbym robic to niemal bezblednie. Zaczne krotko: nie jestem zadowolony z moich efektow, a moze po prostu tylko wydaje mi sie, ze efekty sa male. Mam wieeeele pytan na temat kulturystyki (nawet nie wiem czy wam sie bedzie chcialo na az tyle odpowiedziec ) ale najwazniejsze tutaj beda: moja dieta i trening ktore zakupilem, poniewaz wolalem zeby ulozyl je ktos bardziej zaawansowany (co nie oznacza ze sa dobre)

Dieta(na mase):
*posiłek 1 -mleko3,5% tluszczu 400g, -platki owsiane 80g -banan 200g
*posilek 2 -vitalmax gainer 2 100g (ok.26g bialka+60g weglowodanow),-olej lniany 10g
*posilek 3 -4 jajka(razem 260g),chleb zytni razowy 200g
*posilek 4 (przedtreningowy) -makaron durum lub ryz brazowy 100g -mieso z piersi kurczaka 120g
*posilek 5(potreningowy) -ryż biały 130g -mieso z piersi kurczaka 150g
*posilek 6 (przed spaniem) -twarog 200g -orzechy laskowe 10g

Ogolnie: kalorie 3278 kcal
bialko 195g
weglowodany 449g
tluszcze 75g

Trening ( na mase):
NIEDZIELA:
*Klatka:
-wyciskanie sztangi plasko 10-8-8-6
-wyciskanie sztangielek na lawce skosnej 10-10-10-10
-rozpietki 12-12-10-10

*biceps:
-uginanie ramion sztanga na stojaco 12-10-8
-uginanie ramion ze sztangielkami 10-10-10
-uginanie ramion ze sztanga modlitewnik 12-10-8

WTOREK:
*Plecy
-podciaganie na drazku szerokim nachwytem max-max-max-max (tu jest problem bo nie daje czasami rady nawet razu i zmieniam to cwiczenie na sciaganie maszyna do plecow)
-wioslowanie sztanga 10-8-8-6-6
-wioslowanie sztangielka 12-10-8-8
-szrugsy(cwiczenie na kaptury) 20-20-20-15

*triceps:
-pompki na poreczach 12-10-8-6 (tutaj tez nie daje rady wiec zamieniam cwiczenie)
-francuskie wyciskanie sztangi 10-10-10-10

CZWARTEK:
*Nogi
-przysiady ze sztanga na barkach 10-8-6-6
-prostowanie nog w siadzie na maszynie 10-10-10-10
-uginanie nog w lezeniu na maszynie 10-10-10-10
-wspiecia na palce w siadzie 20-20-15-15

*Barki
-wyciskanie sztangi 15-15-12-10
-unoszenie sztangielek bokiem 12-10-10
-unoszenie sztangielek bokiem w opadzie tulowia 12-10-10

Wiele razy zastanawialem sie nad tym czy np. nie jest za malo cwiczen itp, ale szczerze powiem, ze sfd przegladam codziennie, moze i nawet dostalem bzika na punkcie mojego ciala, ale pomimo wielu godzin tutaj spedzonych (konto zalozylem wczoraj, ale przegladam juz od dawna) opinii jest tyle ile ludzi i miesza mi sie to wszystko. Jezeli potrzebne beda zdjecia to je tez tutaj wrzuce. Naprawde prosze o powazne podejscie do tematu i cierpliwosc

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 63 Wiek 24 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 1497
Jezeli chodzi o inne moje pytania:
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 63 Wiek 24 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 1497
minimalnie mniej wazne, ale nie daja mi spokoju:

1 Moj wielki problem polega na tym ze nie wiem czy jestem ekto czy endomorfikiem, wiem, ze to 2 sprzecznosci ale mowiac krotko: zanim zaczalem chodzic na silownie bylem budowy bardzo szczuplej, chude kosci i tak dalej, ale gdy zaczalem cwiczyc i jesc sporo zauwazylem ze zbiera mi sie sporo tluszczyku na tym brzuchu, wiec sam do konca nie wiem

2 Nie mam carbo i po silowni jem:banana ( w celu uzupelnienia glikogenu) + bcaa a jakies 30 minut potem ten ryz i piers tak jak napisalem w diecie. Zastanawiam sie czy to jest ok? Czy ten ryz moge jesc w posilku razem z bialkiem czy najpierw ryz a dopiero potem bialko, bo nie wiem czy organizm jest na tyle madry, ze najpierw bedzie czerpal z wegli zeby uzupelnic czy losowo i z bialek i z weglowodanow

3 w niedalekiej przyszlosci kupuje bialeczko i zamierzam je stosowac po treningu i nie tylko. I tutaj to samo czy banan to nie bedzie za malo wegli i bialko pojdzie w co inego a nie miesnie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 63 Wiek 24 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 1497
4 myslalem takze o tym czy moze nie lepiej zamienic w tej diecie to tak, zeby bylo troszke mniej wegli a zastapic je tluszczami- moze wtedy zatluszczalbym sie troche mniej, a ze tluszcze maja az 9 kcal moglbym nawet zwiekszyc kalorie spozywane na dzien

5- wiele osob jako jedyny moment do zjedzenia slodkosci wybiera posilek potreningowy. Zastanawiam sie czy np. banan od razu po + caly moj posilek potreningowy ( w ktorym jest ok.120g ryzu bialego) i do tego szklanka coli to znowu nie za duzo i czy ten nadmiar glikogenu nie zamienia sie w tluszcz.

Szczerze powiedziawszy to slyszac o ludziach ktorzy zrobili po 7cm w np. rece w rok przecieram oczy.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 27 Napisanych postów 2406 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 80928
2 Ja tez jem banany 100 g banana to 20 g wegli bodazje ja jem 2/3 po treningu bezposrednio 2 a po kapaniu nastepny.Do 45 minut powinines zjesc pelnowartosciowy posilek czyli ryz kurczak.3 jedz 2/3 banany.
4 mozesz podbic tluszcze ograniczajac ww ale nie drastycznie.
Po treningu co najwyzej 2 kostki czekolady od swietnie dadza Ci troche energi i nie pij coli po treningu.Po treningu to praktycznie najwazniejszy posilek.Jedz w dnt slodycze ale nie czesto w granicach rozsadku.np ja nie jem wgl nie pij coli po treningu

Zmieniony przez - Cien w dniu 2013-03-06 22:04:58
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Szacuny 8453 Napisanych postów 110299 Wiek 34 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1350173
w posiłku 2 najlepiej zmelić owsiane i białko dodać jak gainer się skonczy, mam nadzieje że jadasz owoce i warzywa tylko ich nie podałeś. do ostatniego mozna dodać lnianego lub oliwy z oliwek z albo awokado i pastę sobie zrobić (nie każdemu awokado smakuje)

Jak nie mozesz się podciągać to podłóż sobie pod nogi ławeczkę albo się wybijaj z nóg i powoli opuszczaj, jak masz stojaki to opuszczasz na sam dół wchodzisz pod nie od spodu i przyciągasz klatkę do sztangi, nogi wysunięte do przodu mozna podłożyc pod nie ławeczke. Zamaist jednego z wioseł daj MC, w nogach zamiast prstowania mozesz dać wykroki, jak zaczynasz trening to więcej Ci nie potrzebne.

1 jak się otłusczasz to najwiecej węgli dawaj okołotreningowo mozna się pokusić o wywalenie gainera a danie np serka wiejskiego.
2 BCAA jak masz w prochu to popijaj na treningu, jak w kapsach to przed, jak weźmiesz po treningu a za 30 min jesz posiłek to zanim one będą w krwioobiegu to już posilek będziesz jadł.

3 jak nie przeholujesz z iloscią to nic w tłuszcz nie pójdzie banan 200g i ok 30g białka starczy.

4 jak tłuszcze to z ryb, orzechów włoskich, wiórki kokosowe, oleje lniany i z oliwek, awokado

5 trudno napisać czy dużo czy mało, najlepiej to ocenić za ok 2 tygodnie, jak zobaczysz że coś nie tak idzie to wprowadzić zmiany.


Zmieniony przez - anubis84 w dniu 2013-03-06 22:22:52

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 63 Wiek 24 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 1497
Slyszalem, ze owoce tylko po trenignu, wiec jesli o nie chodzi to tylko wtedy. Warzywa staram sie dodawac do kazdego posilku. Co do podciagania i pompki na poreczach to juz daje rady (zapomnialem tego wykasowac)

A panowie czy ogolnie ta dieta i trening jest ok? Bo tak wprost nikt nic nie napisal. Jezeli chodzi o twoja odp 5 to ja juz to wszystko stosuje przez ok miesiac, efekty sa ale male, nie takie jakich bym oczekiwal i wlasnie dlatego sie tu udzielam. Jesli chodzi o moj staz to wlasnie to nie jest tak ze dopiero zaczynam bo cwicze juz ponad rok.

3 czyli 200g banana+ serwatka a po 30 min posilek potreningowy rozumiem?
4 a co z zamiana tej diety na wiecej tluszczy/mniej wegli?
I czy ten ryz moge jesc w posilku razem z bialkiem czy najpierw ryz a dopiero potem bialko
I co z ta budowa? Musze sam ocenic czy sa jakies kryteria wedlug ktorych po podaniu moglibyscie pomoc? moze wstawic jakies zdjecia?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
peepeek ŁAMATOR
Znawca
Szacuny 45 Napisanych postów 17188 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 47901
czemu tylko po?
anubis Ci napisał czy nadaje się Możesz zdjęcie wrzucić,
co do białka, no zależy z diety cczy Ci tego brak czy nie, czy to będzie potreningowy.
Możesz razem ryż + białko.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Szacuny 8453 Napisanych postów 110299 Wiek 34 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1350173
trenzor jak się w bilansie zmieścisz to owoca możesz w ciagu dnia sobie zjeść, jabłko, czy grejfruta.

3 starczy tyle, zamiast banana mozesz garsć rodzynek neiraz zjeść

4 jak za 2 tygodnie zobaczysz że idziesz w złym kierunku to wtedy będziesz reagował czy to podbijając tłuszcze czy całe zapotrzebowanie.

Od razu jesz węgle + białko





Zmieniony przez - anubis84 w dniu 2013-03-07 06:59:56

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 63 Wiek 24 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 1497
No ok ok, ale co do tych 2 tygodni to nawet mysle nie ma co czekac, bo ja ta diete+trening stosuje ponad miesiac i widze ze chyba skutki sie juz wiele nie zmiania. Chodzi o to nie dosc ze odklada sie dosc troche tluszczu to miesnie nie rosna tak szybko jak sie spodziewalem tym bardziej, ze mam wrzucony jeszcze cykl kreatynowy. Jesli mowimy o tym tluszczu to w sumie sam nie wiem, bo gdyby miesnie rosly troche szybciej to na te troche tluszczu przymknalbym oko, bo przeciez chyba kazdemu sie tego troche nazbiera jak jedzie na mase (jesli pisze zle z tym odkladaniem to mnie poprawcie, przynajmniej tak mi sie zawsze wydawalo, chociaz kiedys na sfd czytalem, ze jak sie ma dobra diete to nawet tluszcz sie za bardzo nie zbiera na masie, ale tego nie jestem pewien)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 63 Wiek 24 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 1497
Te rysunki przedstawiajace budowy juz kiedys tez przegladalem, ale szczerze powiedziawszy to nadal mam wrazenie jakbym mial cos z ekto i endo, bo z jednej strony duze odkladanie sie tluszczu, z drugiej problemy z budowaniem miesni. Najlepiej jakbym mial kogos bliskiego kto bylby w stanie to stwierdzic, ale z mojego otoczenia nikt sie na tym nie zna, a w sklepie z odzywkami nawet ukladajac diete nie chca sie tego podjac
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Gdzie można kupić koszulkę wspomagającą wyciskanie ?

Następny temat

suplementy

;