SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Moja Dieta - Wasze opinie, rady.....

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1059

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 13
Witam,

Moje dane:
-wiek 22 lat
-waga 56kg
-wzrost 178 cm
CEL: 70KG!!
Jestem 100% ektomorfikiem , nigdy nie ważyłem powyżej 60kg 

Za pomocą dziennika Posiłków wyliczyłem ze potrzebuje spożyć dziennie 1880kcal (podstawowe zapotrzebowanie) ale ze ja chce przytyć to do tego dodałem ok. 1500kcal i po ułożenie diety wyszło mi na ok. 3750kcal /dziennie. Czy to dobre rozwiązanie dla mnie ?
Inne dane z diety:
Łączna ilość dziennego spożycia: 182g b, 102g t, 543g w.
Dostarczona il. Na kg masy ciała: 3,2g b, 1,8g t, 9,7g w.

Pierwszy posiłek, 8:00

Mleko spożywcze 3,2% 300g
Płatki owsiane 100g
Słonecznik, nasiona 30g
Rodzynki 30g

Drugi posiłek, 10:00

Ser, Gouda ( 3plastry?) 40g
Chleb żytni, pytlowy 100g
Sałata 35g
Pomidor 50g
Jajo 60g

Trzeci posiłek, 12:00

Ryż brązowy 100g
Banan 150g
Mleko 3,2% 200g
Dżem z Cz. Pożecz. 30g

Czwarty Posiłek, 14:30

Ziemniaki 300g
Mięso z piersi kurczaka bez skóry, smażona w panierce 100g

Piaty Posiłek, 16:30 (przed treningiem)

Ryz brązowy 100g
Mięso z piersi kurczaka bez skóry, smażona w panierce 50g

Trening 17:30-19:00

Szósty posiłek, 19:15

Tuńczyk w oleju 125g
Chleb żytni, pytlowy 80g

Siódmy Posiłek 22:00

Banan 100g
Ser twarogowy, półtłusty 120g
Rzodkiew 40g




Czekam na Wasze Opinie
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10799 Napisanych postów 47754 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Masz o wiele za dużą ilość BTW ! Węgle 5-6 g ewentualnie jak straszliwy ekto to 7 g, białko 2-2,2 g, tłuszcz 1,5 g.
Ułóż jeszcze raz dietę i wtedy się poprawi. Pozatym wątpię czy byłbyś w stanie wcisnąć w siebie taką ilość jedzenia

Zmieniony przez - studensky w dniu 2008-06-04 16:55:59
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 84 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1912
dużo tego dasz radę jeść codziennie co 2 godziny?
ja miałem wage wzrost podobne 176/56 i wystarczyło dodać mi 300 kcal i masa szła
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 13
Witam,

Moje dane:
-wiek 22 lat
-waga 56kg
-wzrost 178 cm
CEL: 70KG!!
Jestem 100% ektomorfikiem , nigdy nie ważyłem powyżej 60kg 

Za pomocą dziennika Posiłków wyliczyłem ze potrzebuje spożyć dziennie 1880kcal (podstawowe zapotrzebowanie) ale ze ja chce przytyć to do tego dodałem ok. 1500kcal i po ułożenie diety wyszło mi na ok. 3109kcal /dziennie. Czy to dobre rozwiązanie dla mnie ?
Inne dane z diety:
Łączna ilość dziennego spożycia: 150g b, 86g t, 413g w.
Dostarczona il. Na kg masy ciała: 2,7g b, 1,5g t, 7,4g w.

Pierwszy posiłek, 8:00

Mleko spożywcze 3,2% 300g
Płatki owsiane 100g
Słonecznik, nasiona 30g
Rodzynki 30g

Drugi posiłek, 10:00

Chleb żytni, pytlowy 50g
Sałata 30g
Pomidor 30g
Jajo 60g

Trzeci posiłek, 12:00

Ryż brązowy 100g
Banan 150g
Mleko 3,2% 200g


Czwarty Posiłek, 14:30

Ziemniaki 200g
Mięso z piersi kurczaka bez skóry, smażona w panierce 100g

Piaty Posiłek, 16:30 (przed treningiem)

Ryz brązowy 100g
Mięso z piersi kurczaka bez skóry, smażona w panierce 50g

Trening 17:30-19:00

Szósty posiłek, 19:15

Tuńczyk w oleju 125g
Chleb żytni, pytlowy 80g

Siódmy Posiłek 22:00

Banan 100g
Ser twarogowy, półtłusty 120g
Rzodkiew 40g




Wy edytowałem na mniejsze ilości. Wydaje mi sie ze te posiłki powinienem zjeść w ciągu dnia.
I jak teraz to wygląda ??
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10799 Napisanych postów 47754 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Pierwszy posiłek, 8:00

Mleko spożywcze 3,2% 300g
Płatki owsiane 100g
Słonecznik, nasiona 30g
Rodzynki 30g

Słonecznik zmień na orzechy albo pestki dyni. Dodaj jakieś białko - jajka albo twaróg.


Drugi posiłek, 10:00

Chleb żytni, pytlowy 50g
Sałata 30g
Pomidor 30g
Jajo 60g

Chleb razowy, jajka zjedz 2.


Trzeci posiłek, 12:00

Ryż brązowy 100g
Banan 150g
Mleko 3,2% 200g

IMO ten posiłek tutaj nie ma sensu, zjedz więcej chleba razowego i warzyw w poprzednim posiłku, żeby sobię lepiej pojeść i ten posiłek odpuść, a kolejny zjedz koło 13.

Czwarty Posiłek, 14:30

Ziemniaki 200g
Mięso z piersi kurczaka bez skóry, smażona w panierce 100g

Jak pisałem wyzej - zjedz go około 13. Daj ryż brązowy/kasze/makaron pełnoziarnisty, pierś smażona od czasu do czasu, lepsza grilowana/pieczona/gotowana. Dodaj warzywa i oliwę.

Piaty Posiłek, 16:30 (przed treningiem)

Ryz brązowy 100g
Mięso z piersi kurczaka bez skóry, smażona w panierce 50g

Co do przyrządzania piersi - j/w. Możesz ten posiłek zjeść o 16.


Trening 17:30-19:00

Szósty posiłek, 19:15

Tuńczyk w oleju 125g
Chleb żytni, pytlowy 80g

Zjedz lepsze węglowodany, np makaron pełnoziarnisty, albo jak lubisz to ziemniaki będą tutaj ok, tuńczyk 3-4 razy w tyg, zamieniaj go z mięsem.

Siódmy Posiłek 22:00

Banan 100g
Ser twarogowy, półtłusty 120g
Rzodkiew 40g


Banana wyrzuć, możesz dodać 10 g oliwy i więcej warzyw.


Jak coś to pytaj, pozdro.

Zmieniony przez - studensky w dniu 2008-06-04 19:16:27
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 13
dzięki za pomoc w ułożeniu diety. Mam jeszcze jeden problem co do treningu....:(
To fragment tekstu qazara
" W treningu ektomorfika główny nacisk powinien być położony na ćwiczenia wielostawowe takich jak martwy ciąg ,przysiady, etc . Ćwiczenia takie angażują większość włókien mięśniowych i dodatkowo pozwalają na używanie naprawdę dużych ciężarów co przekłada się na większą reakcje hormonalną co owocuje większym efektem anabolicznym komórek mięśniowych.
Z powodu tego iż ektomorfik powinien trenować szybko, intensywnie i jak najkrócej, zaleca się ćwiczenie ciężarami z zakresu 85-95% 1RM (maksymalnego ciężaru jaki może podnieść jeden raz) co w praktyce oznacza serie od 1 do 5 powtórzeń w serii. Aby jednak trening taki przynosił efekty ektomorfik powinien wykonać około 8-10 serii takiego ćwiczenia w krótkim okresie czasu (przerwy między seriami w granicach do 60 sek.). Przeważnie naszym "chudzielcą" najlepsze efekty daje trening całego ciała na jednej sesji, składający się 6 -7 wielostawowych ćwiczeń złożonych na różne partie ciała wykonywanych na jednym treningu, treningi powinny być ograniczone do 3 sesji w tygodniu, w każdym dniu stosując inne ćwiczenia złożone na te same partie.
Dodatkowym wcześniej wymienianym elementem, który odgrywa bardzo ważną role jest regeneracja a więc spora ilość snu oraz organicznie innych aktywności oraz ciężkich prac."

Co mam przez to rozumieć ? Poza tym nie ma możliwości korzystania z siłowni :( Możecie mi jakoś poradzić ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 32 Napisanych postów 6127 Wiek 39 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 23460
masz przez to rozumiec ze do treningu nie jes potrzebna ci siłownia (maszyny itp) tylko sama sztanga, sztangielki, ławka i stojaki, drązek.

o co ci dokładnie chodzi, zadaj konkretne pytanie

życie jest za krótkie żeby byc małym



http://www.sfd.pl/Rola_tłuszczy_-_art_by_szoho-t185012.html

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Pytanie z

Następny temat

program treningowy -prosze o podpowiedzi;))

Fruzelina