SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Moja Alternatywa

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 291259

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Temat przeniesiony przez lodzianin1 z działu Odchudzanie i forma po męsku. Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 608 Napisanych postów 15736 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 255705
Witam,
Postanowiłem założyć w tym dziale dziennik treningowy. Poprzednie swoje wpisy zamieszczałem w dziale CrossFit, ale to czym się zajmuję nie ma w zasadzie nic wspólnego z crossfitem

Coś o mnie:
Trenuję już dobre kilka(kilkanaście lat) siłownia i sporty walki, kiedyś z większym zapałem, dziś jest to dla mnie po prostu zdrowe podejście - bardziej skupiam się na pomocy innym ludziom niż na sobie. Służyłem w pewnej formacji i naoglądałem się różnych ludzkich dramatów, a także uczestniczyłem wielokrotnie w agresywnych zachowaniach i szczerze mówiąc, gdy tego już miałem serdecznie dość zrozumiałem, że chyba minąłem się z powołaniem, bo większą radość mi sprawia jak komuś aktywnie pomogę aniżeli ukaram i spacyfikuję. Po licznych kursach z zakresu diety, głównie pod kątem sportowym zapragnąłem pójść w innym kierunku : zdrowia. Obecnie dla mnie wielką pasją jest naturopatia - w jaki sposób rodzaj i jakość spożywanego pokarmu wpływa na ludzkie organizmy, jak możemy wychodzić z różnych chorób metabolicznych z pomocą odpowiednich produktów itp i w tym też kierunku nabywam kolejnych cennych doświadczeń praktycznych i teoretycznych
To tak w dużym skrócie

Dieta:
Odżywiam się wysokotłuszczowo, nie liczę spożywanych kalorii, z pewnością od czasu do czasu będę zamieszczał zdjęcia swoich posiłków
Każdy posiłek jest absolutnie do syta.

Wymiary:
waga 104,5
ramię 47,5
udo niecałe 70
pas 89
klata niecałe 125
nadgarstek 22

Wyniki siłowe:
Nie są na tę chwilę istotne. Na trening siłowy poświęcam około 20 minut - sam trening, dochodzi do tego jeszcze oczywiście rozciąganie i rozgrzewka.
Trenuję systemem obwodowym. Sam trening siłowy jest mocnym interwałem. Cardio nie wykonuję. Okazjonalnie robię trening "standardowy"

Cel:
Utrzymać się w zdrowiu jak najdłużej kiedyś straciłem kawałek palca, a także miałem inne dolegliwości i niechętnie wspominam szpitale

Zapraszam !








Sprawdź ile masz % tłuszczu?

1
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 4170 Napisanych postów 7228 Wiek 65 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 157533
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1656 Napisanych postów 6731 Wiek 46 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 526417
Witaj Antos
Po avatarze sądząc, przydałby Ci się urlop i trochę słońca

When you have to shoot...Shoot! Don't talk

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2280 Napisanych postów 6670 Wiek 48 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 522096
Cześć! Rozwiń trochę ta swoją dietę bo ciekawy dysonans poznawczy - piszesz wysokotłuszczowa a ziemniaki z ryżem na zdjęciu. A obok wysokobiałkowe a niskotłuszczowe krewety. Lubię i ziemniaki i krewety - ale zwykli tluszczowcy ziemniaków nie ruszają:)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ojan Jan Olejko Moderator
Ekspert
Szacuny 3769 Napisanych postów 19590 Wiek 69 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1061547
Myślę, ze wysoko tłuszczowa nie wyklucza (nie powinna) małej ilości węglowodanów i odpowiednio dużej ilości białka.
Ile masz wzrostu przy tej swojej wadze?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 834 Napisanych postów 8010 Wiek 37 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 287941
Poczytywałem trochę Twój dziennik w dziale CF.
Wrzucisz tutaj np. swój trening z talerzem? Chociaż obwód jeden?

"Nie znam się na BF. Najważniejsze by klata była większa od brzucha, bary szersze od talii, a najlepiej szersze od wrót stodoły, by kable były na przedramionach i ramionach, nogi jak dwa betonowe słupy i tyle." (Orzegów)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1656 Napisanych postów 6731 Wiek 46 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 526417
Paatik
Cześć! Rozwiń trochę ta swoją dietę bo ciekawy dysonans poznawczy - piszesz wysokotłuszczowa a ziemniaki z ryżem na zdjęciu. A obok wysokobiałkowe a niskotłuszczowe krewety. Lubię i ziemniaki i krewety - ale zwykli tluszczowcy ziemniaków nie ruszają:)


Ziemniaki (rozsądne ilości na zdjęciu jakieś 150g) jak najbardziej podchodzą na tłuszczówce, a to co bierzesz za ryż, to albo jakieś kiełki, albo tarta biała rzodkiew z kminkiem
1

When you have to shoot...Shoot! Don't talk

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 608 Napisanych postów 15736 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 255705
Paatik
Cześć! Rozwiń trochę ta swoją dietę bo ciekawy dysonans poznawczy - piszesz wysokotłuszczowa a ziemniaki z ryżem na zdjęciu. A obok wysokobiałkowe a niskotłuszczowe krewety. Lubię i ziemniaki i krewety - ale zwykli tluszczowcy ziemniaków nie ruszają:)


I potem mają problemy z insuliną
Na zdjęciu są ziemniaki w mundurkach z kapustą kiszoną z kminkiem.
No tak, to jeszcze zależy na czym zrobisz te wysokobiałkowe a niskotłuszczowe owoce morza i co do nich dodasz. Napiszę w ten sposób : nie jadam tłustych mięs typu wieprzowina(oprócz 3 plastrów swojskiego boczku z rana do jajecznicy), wołowina z prostej przyczyny: mają od groma toksyn i są przepełnione kwasami omega 6. Są głównie prozapalne
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 608 Napisanych postów 15736 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 255705
ojan
Myślę, ze wysoko tłuszczowa nie wyklucza (nie powinna) małej ilości węglowodanów i odpowiednio dużej ilości białka.
Ile masz wzrostu przy tej swojej wadze?


184cm wzrostu
Jem jedną porcję węglowodanów dziennie i od czasu do czasu większą ilość węglowodanów, gdzie mam dni stricte białkowo-cukrowe by ruszyć mocniej pracę tarczycy i pozbyć się złogów pokarmowych z pomocą dużo większej ilości błonnika
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 608 Napisanych postów 15736 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 255705
panteon
Poczytywałem trochę Twój dziennik w dziale CF.
Wrzucisz tutaj np. swój trening z talerzem? Chociaż obwód jeden?





obwody z talerzem wymyślam na bieżąco, raz są robione na czas, raz na ilość powtórzeń i można to układać w różnych sekwencjach
przykładowo:
francuz stojąc
uginanie stojąc
wyrzut z klaty przed siebie
wycisk stojąc
uginanie stojąc + wycisk stojąc
wiosłowanie
"dookoła świata" w okół obręczy barkowej
wymachy oburącz
wykluczanie zapaśnicze
odwrotne wykluczanie
swing
wykroki z rotacją tułowia
przysiady
"dookoła świata" w okoł bioder
Powtórz x xxxx
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 946 Napisanych postów 1372 Wiek 38 lat Na forum 197 dni Przeczytanych tematów 59751
Antos098
wołowina z prostej przyczyny: mają od groma toksyn i są przepełnione kwasami omega 6. Są głównie prozapalne


no to ja jestem chodzaca trutka wtedy
stejk musi byc

A tak pozatym, czesc

ps. czy 98 w nicku to Twoj rocznik?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Jezoo - piętno stalowego kręgu

;