SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Moj plan treningowy. Prosze o ocene i uwagi co do niego

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 878

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 53 Wiek 33 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1056
Chciałbym zacząć trening atc tylko nie wiem jak to bedzie na siłowni
poblicznej, gdzie pewnie sie zdarzy ze bede musiał czekać na sprzet.. Moj plan :
10 min rozgrzewki (rozciąganie,rowerek,bierznia)
-Skłony tłowowia na ławce skośnej
-Prostowanie nóg w siadzie
-Wypychanie nóg na maszynie
-Rozpiętki w siadzie na maszynie
-Unoszenie ramion w przod ze sztanga
-Wyciskanie sztangi z przed głowy
-Podciaganie sztangi w opadzie
-Sciaganie drążka wyciagu górnego w siadzie szerokim uchwytem
-Modlitewnik
-Pompki w podporze tylem
-Uginanie nadgarstków
- i coś na lydki zalezy jaka masznyna bedzie
Jezeli byscie mogli ocencie ten plan. Moim celem jest redukcja oraz ogolna rozbudowa sylwetki. Boje sie tylko o to ze bede mial za duze przerwy miedzy koleinymi stacjami.. co wtedy mozna robić??
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 53 Wiek 33 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1056
Moge prosic o komentarz??
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 334 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 10575
hmm plan taki średniawy... swoją drogą to nie ATC tylko ACT ale spoko mam rozumiec, że dopiero zaczynasz swoją przygode z siłką

ja bym zrobił taki plan:

najpierw duże partie tj. nogi, plecy, klatka, barki potem małe - biceps, triceps, przedramiona, łydki

1. Czworogłowe - przysiady ze sztangą/wypychanie ciężaru na suwnicy skośnej
2. Dwugłowe nóg - uginanie nóg w leżeniu
3. Najszersze grzbietu - wiosłowanie sztangą w opadzie tułowia nachwytem/podciąganie na drążku szerokim nachwytem
4. Prostowniki grzbietu - unoszenie tułowia z opadu/martwy ciąg
5. Klatka - Wyciskanie sztangi lub sztangielek na ławce poziomej/skośnej
6. Barki - wyciskanie sztangielek w siadzie lub staniu/unoszenie sztangielek bokiem w górę
7. Biceps - Uginanie przedramion ze sztangą/ze sztangielkiami w chwycie młotkowym
8. Triceps - Prostowanie przedramion na wyciągu górnym/francuskie wyciskanie sztangi leżąc/stojąc/siedząc jak kto woli
9. Przedramiona - uginanie nadgarstków ze sztangą nachwytem/podchwytem lub nawijanie sznurka z obciążeniem na drążek - nie wiem jak to się fachowo nazywa ale mam niesamowitą pompe po tym cwiczeniu na przedramionach
10. Łydki - wspięcia na palce ze sztangą na barkach/na maszynie

taka sugestia planu

pozdro

LEKCJA UŻYWANIA FORUM http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja2.swf
"Nie czujesz że żyjesz dopóki nie poczujesz granic możliwości"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 53 Wiek 33 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1056
Dzieki bardzo. Zastosuje sie do niego a mozesz opisac to cwiczenie na przedramiona?? Ja kolejnosc do tego wziałem z postu o act ale w sumie to co ty napisałeś wydaje mi sie logiczne do tego co che osiagnać. POZDRAWIAM
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 334 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 10575
https://www.sfd.pl/Miesnie_przedramion_i_dloni-t55118.html poczytaj tego posta Mawashiego o mięśniach dłoni i przedramion. Wejdź też na http://www.kulturystyka.pl/atlas/ramiona.asp i tam masz pokazane na rysunkach cwiczenia na przedramiona.

pozdro

LEKCJA UŻYWANIA FORUM http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja2.swf
"Nie czujesz że żyjesz dopóki nie poczujesz granic możliwości"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 53 Wiek 33 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1056
dzieki bardzo. A mozesz mi jeszcze podpowiedziec co mozna robic w czasie miedzu cwiczeniami jezeli bede musiał czekać na sprzet?? Bo z tego co sie dowieziałem to w tym treniengu nie powinno byc duzo przerw miedzy stacjami
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 334 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 10575
przerwy około 1,5 min wszystko masz w atlasie cwiczen napisane pochodź sobie po siłce, napij się wody, pogadaj z kimś cokolwiek

pozdro

LEKCJA UŻYWANIA FORUM http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja2.swf
"Nie czujesz że żyjesz dopóki nie poczujesz granic możliwości"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 53 Wiek 33 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1056
dobra odp:D a jak przerwa bedzie dluzsza poniewaz sprzet bedzie zajety?? bo w tym treningu to chyba chodzi zeby jedno cwiczenie po drugim robic? prawda??
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 124 Napisanych postów 23463 Wiek 34 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 95109
W sytuacjach awaryjnych proponuje Ci przejśc do kolejnego ćwiczenia ap otem wrócic do tego ominiętego.

Przerwy są istotne, a że jest to ACT to drobna zmiana kolejnosci cwiczen nie zaważy :)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

pelny trening

Następny temat

MASS - michu40i4

Water