SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Moj plan po przerwie

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 424

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

M

Wiek

25

Waga

94

Wzrost

179

Cel treningowy

zrzucenie wagi

Staż treningowy na siłowni

ponizej 1 roku

Uprawiane inne sporty

nie

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki)

full osprzet silownia

Dieta

niskoweglowodanowa

Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje)

nie

Zażywane suplementy

Trec Fat burner

Ostatnio przerabiany plan

brak
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 86 Wiek 33 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1082
Witam,

jak w temacie chcialbym przedstawic Wam moj plan ktory chce zaczac od jutra :) chodzi mi o redukcje, nie mialem stycznosci z silownia od jakis 4 m-cy, a wczesniej tez nie bylo to regularne... Przez ten czas moja aktywnosc fizyczna spadla do 0 praktycznie, a waga skoczyla do 94kg :/ Plan ulozony jest pod katem zrzucenia wagi i odzyskania "sprawnosci fizycznej" O to plan:

Poniedziałek, piątek:

Superseria 1
wyciskanie nogami na maszynie
martwy ciąg

Superseria 2
wyciskanie sztangi sprzed klatki
sciaganie drazka wyciagu

Superseria 3
wyciskanie sztangi (sztangielek) na laweczce (na przemian skos, plaska)
wioslowanie przy wyciagu dolnym

Superseria 4
cwiczenia na brzuch
wyprost grzebietu

6-8 powtorzen w od 2 do 4 seriach, przerwy 60 s po kazdej ss,

Środa

1-3 tydzien klatka - barki - triceps
2-4 tydzien nogi - plecy - biceps

cwiczenia podstawowe takie jak: wyciskanie na laweczce, unoszenie hantli przed siebie (lub bok), francuski, przysiady, podciaganie, uginanie ramion,

przepraszam jezeli jest to chaotyczne wszystko, prosze o ocene czy taki trening ma sens przy checi zrzucenia wagi i wzmocnienia miesni i ogolnej sprawnosci,

dziekuje i pozdrawiam

jakas pomoc ocena? :)

Zmieniony przez - patrrryk w dniu 2011-12-26 16:58:57
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 86 Wiek 33 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1082
jeszcze chcialbym zaznaczyc ze posiadam rowerek stacjonarny wiec we wtorki, czwartki, soboty bede jezdzil na nim :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 96 Napisanych postów 23860 Wiek 33 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 147326
patrrryk

1. Plan ( jesli to można tak nazwać ) TRAGEDIA.

2.Czy wykonywales takie cwiczenia jak ( przysiad , martwy, wyciskanie) jesli tak to podaj obciazenie robocze .
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 86 Wiek 33 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1082
Tomasz1405
patrrryk

1. Plan ( jesli to można tak nazwać ) TRAGEDIA.


"Plan" (jesli tak to ma wygladac) zostal przepisany z jakiegos artykulu, mialem go przepisany na kartke, gdzies kiedys i po prostu odnalazlem go w notatkach- a czemu ze tak spytam jest tragedia?

Tomasz1405

2.Czy wykonywales takie cwiczenia jak ( przysiad , martwy, wyciskanie) jesli tak to podaj obciazenie robocze .


Jesli chodzi o przysiad to moje obciazenie robocze bylo na poziomie 60-65 kg, martwy 75 kg, a jesli chodzi o wyciskanie to bodajze 60 kg - bodajze poniewaz jak cwiczylem to rzadko wyciskalem sztange, zawsze wolalem hantle bo jakos lepiej mi "wchodzily"

Zmieniony przez - patrrryk w dniu 2011-12-27 13:08:11
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 96 Napisanych postów 23860 Wiek 33 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 147326
Jesli chodzi o przysiad to moje obciazenie robocze "BYŁO" na poziomie 60-65 kg, martwy 75 kg, a jesli chodzi o wyciskanie to bodajze 60 kg .

standart 1 zestaw FBW ok 6 tygodni i po tym czasie przejście na 2 rozbudowane .

masz przykład

http://www.sfd.pl/Pomoc_w_nowym_planie._Od_razu_podalem_info_o_mnie_przydatne_w_doborze_planu-t822354-s2.html

przeczytaj tutaj MIT 8

http://www.body-factory.pl/showthread.php?t=7862

Może ogarniesz

To co podajesz to nie jest plan treningowy nie wiem do czego to ..
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening łączący partie mięsni do oceny!

Następny temat

Czas na zmiany..Plan na siłe:)

Fruzelina