SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Moi mili mam prośbę

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 603

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 1932 Wiek 31 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 9742
Słuchajta chopoki jeśli zdam sesję i Bozia pozwoli to na wakacje jadę na praktyki do Niemiec.Nie będę miał tam dostępu do siłki.
Tu moje pytania- wiem,że wystarczą 3 proste ćwiczenia, aby w miarę poczuć trening itd:
1- Przysiady( obciążenie w plecaku?)
2- Pompki( obciążenie w plecaku)
3- Drążek(podchwyt?)

Mam jednak pytanie ile powtórzeń i ile serii zaaplikować?
3 serie po 8? 5x5? raczej nie, bo nie upchnę do plecaka takiego obciążenia.
Dajcie znać- pozdrawiam serdecznie, z góry dzięki za odpowiedź

Jak ktoś ma pecha to i w d*pie palec złamie:)
Robert Górski

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 6881 Wiek 31 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 43831
Bazując na Lafayu poleciłbym po 6 serii bez dodatkowych obciążeń po 5 powtórzeń na początek (dobra, dla pompek dajmy z 8; na nogi pistolety zamiast zwykłych przysiadów) + co treningowy progres liczby powtórzeń najlepiej w każdej serii. A najchętniej całą knigę wspomnianego autora, dużo miejsca w bagażu nie zajmie a przyda się z pewnością.
Tylko uważaj tam, jak Ci będą "wyjazd na obóz proponowali" to się nie zgadzaj!

Zmieniony przez - wazzup1988 w dniu 2011-05-12 23:03:51

W zdrowym ciele zdrowy duch

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 1932 Wiek 31 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 9742
będę uważał

jak wyglądają pistolety?
Myślę, że zrobię tak:
Progres z treningu na trening, tylko o ile powtórzeń?
drążek podchwytem?
i co z brzuchem?
3 treningi w tygodniu?

Zmieniony przez - MackoMedyk w dniu 2011-05-12 23:08:38

Jak ktoś ma pecha to i w d*pie palec złamie:)
Robert Górski

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 6881 Wiek 31 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 43831
Pistolety to przysiady na jednej nodze. Za Lafayem, polecałbym robić je tak:
Najpierw ćwiczysz jedną nogę 6 seriami, potem odpoczywasz dwie minuty i robisz analogiczne ćwiczenia na drugą. 30 sekund odpoczynku pomiędzy seriami. Jako, że ćwiczenie jest dosyć trudne, na początku możesz zastosować dwa triki ułatwiające:
1) asekurowanie się w drzwiach - robiąc przysiad delikatnie opierasz dłonie o futrynę, coby się nie wykopyrtnąć
2 ) przysiady niepełne - na początku schodzisz od pełnego wyprostu ciała do momentu kiedy udo jest prawie równolegle do podłogi. Jeśli robisz tak 10 powt. na serię zaczynasz robić po 5 powtórzeń na serię do pełnej równoległości, a kiedy i tu osiągniesz 10 powt. na serię zaczynasz robić jak najniższe opuszczenia.
Generalnie oba ułatwienia możesz łączyć, ale pamiętaj o wycofaniu asekuracji gdy dojdziesz do wprawy. Schodź w dół płynnym ruchem, jak "tłok" i koncentruj nacisk na pięcie starając się prowadzić kolano w jednej linii ze stopą.
Progres o jedno powtórzenie na serię.
Drążek podchwytem, na szerokość ramion.
Brzuch - spięcia + unoszenie kolan do klatki w zwisie na drążku. Oba po 6 serii, 2 minuty odpoczynku pomiędzy ćwiczeniami, 30 sekund między seriami. Na "guten tag" 8-10 powtórzeń dla spięć i 3 dla unoszeń, stosuj progres analogiczny jak w pistoletach.
Treningi pon-śr-pt. Jakieś rozciąganko też będzie nie od rzeczy.
Przejrzyj:
http://www.filestube.com/53402fa62a55262903eb/go.html

Zmieniony przez - wazzup1988 w dniu 2011-05-12 23:14:57

W zdrowym ciele zdrowy duch

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 1932 Wiek 31 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 9742
dzięki wielkie za pomoc.
przeyebane te pistolety
pozdro

Jak ktoś ma pecha to i w d*pie palec złamie:)
Robert Górski

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 6881 Wiek 31 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 43831
Spoko
Eee, nic z czym nie można by było dać sobie rady, tylko z początku dupka się zakwasza
pozdro!

W zdrowym ciele zdrowy duch

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

NASZE SILOWNIE

Następny temat

Podciąganie się na drążku ( na ilośc powtórzeń)

Fruzelina