SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Misja: 10kg do przodu w maks. 1,5 miesiąca - da się?

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 742

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 0
Siema. Na ten moment: 22 lata, 177cm, 60kg, ektomorfik, ważyłem 52kg, udało mi się dobić do 64kg ale się zapuściłem i spadam. No i spadłem do 60kg. Chcę teraz pocisnąć do 70kg, na wyposażeniu mam hantle z regulowanym obciążeniem, maks 30kg, chyba stykną, bo do 64kg leciałem z hantlami po 5kg. :D
Rozplanowałem sobie trening i dietę i mam pytanie jak mi to wyszło. Od razu mówię, że nie chcę mieć figury kulturysty itd, po prostu wyglądać jak człowiek, ale nie chcę też przytyć samym tłuszczem - mają być mięśnie.
Obecnie studiuję i mogę ćwiczyć tylko 3 dni w tygodniu, wystarczy tyle czy muszę koniecznie znaleźć więcej czasu w tygodniu na ćwiczenie? Ustawiłem sobie obecnie plan w ten sposób:
środa - nogi, pośladki
piątek - klata, barki
niedziela - brzuch, łapy
Od razu pytanie o ćwiczenia na brzuch - generalnie nie mam nigdzie tłuszczu, tylko na brzuchu nim trochę obrosłem. Pytanie jak ćwiczyć i żreć żeby nie obrosnąć tam tłuszczem bardziej, a ten który tam jest zamienić na mięśnie? Jakie są najbardziej wymagające ćwiczenia na brzuch które mogę zrobić w domu? Odpowiecie tutaj czy powinienem założyć na to osobny temat?

A teraz co do diety:
Tyłem już raz i nieźle mi to nawet poszło, bo zrobiłem 12kg w 2 miesiące. Same mięśnie mi przybyły, tylko mówię, zapuściłem się od tego czasu i już wiele z tego nie zostało. Więc w sumie z dietą raczej nie będzie problemu, oto wnioski do jakich doszedłem czytając tutejsze tematy, powiedzcie co byście zmienili, proszę też o pomoc w ustaleniu odżywek:
Chcę kupić Pvl mutant mass - https://sklep.sfd.pl/Pvl_Mutant_Mass-opis3333.html
oraz Olimp Gain Bolic - https://sklep.sfd.pl/Olimp_Gain_Bolic_6000-opis773.html