SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Miesnie pleców - dobor cwiczen?

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 808

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 8
Witam,na samym początku chciałem powiedzieć,ze nie znalazlem odpowiednich ćwiczeń dla "początkującego".Mój trening : http://sfd.pl/Plan_treningu_dla_osób_początkujących__foty_str._12-t359947.html
Ćwiczenia na miesnie plecow sa nie do przejscia dla mnie ,waga nieproporcjonalna do miesni.Sprzet jaki mam : hantle (3kg) ,drazek,ekspander.Ma ktos pomysl jakimi cwiczeniami mialbym zastapic wskazane powyzej ,podkreslam ,w wersji latwiejszej : 4a)Podciąganie na drążku j.w. ze stopami opartymi o krzesło (m. pleców) 10-12 powtórzeń ?

Zestaw ćwiczeń dla początkujących, wersja łatwiejsza

1a) Napinanie mięśni brzucha leżąc (m. brzucha)12-15 powtórzeń
2a) Wspięcia na palce obunóż 15-20 powtórzeń
3a)Przysiady klasyczne bez obciążenia (m. ud) 15-20 powtórzeń
4a)Podciąganie na drążku j.w. ze stopami opartymi o krzesło (m. pleców) 10-12 powtórzeń
5a)Pompki na kolanach 12-15 powtórzeń
6a) Podciąganie obciążenia wzdłuż tułowia, oburącz (m. naramienne) 10-12 powtórzeń
7)Uginanie przedramion z baniakami z wodą (m. dwugłowe ramion) 10-12 powtórzeń
8a)Pompki w podporze tyłem (m. trójgłowe ramion) 12-15 powtórzeń
9a) Uginanie nadgarstków z obciążeniem (m. przedramion)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Ranking TOP10 spalaczy tłuszczu

Chcesz wspomóc walkę z niechcianym tłuszczem? Zastanawiasz się jaki produkt wybrać?

Zobacz ranking
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 40 Napisanych postów 6575 Wiek 26 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 35061
jak opierasz nogi o krzeslo to sobie nimi pomagasz... wiec powinienes dac rade sie podciagac. mozesz tez robic podciaganie z wyskoku, a opuszczasz sie kontrolujac ruch.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 9627 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 44421
Nie ma takiego czegoś jak nieproporcjonalność mięśni do wagi. Może byś dysproporcja siły mięśniowej w stosunku do wagi ciała najwyżej.

Tak, możesz pomagać sobie krzesłem lub z pomocą partnera, który będzie Ci trzymał nogi. Pamiętaj, podciągasz się na spiętych łopatkach cały czas, i staraj się podciągać do klatki zawsze, choć wiem że to ciężkie, bo w podciąganiu też leżę
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 8
Dzięki za pomoc , z racji braku wolnego czasu odpisałem dopiero teraz.Dla zainteresowanych - zdecydowałem się na wprowadzenie czegoś innego,unoszenie tułowia z leżenia przodem moim zdaniem odpowiednie dla poczatkujacego.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Od samego poczatku

Następny temat

Rzeźba ,siła MMA

FuckBaton