SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Michał Piórkowski - droga do 2020! Status - masa str. 6

temat działu:

Przygotowanie do zawodów

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 4576

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 73 Napisanych postów 176 Wiek 29 lat Na forum 89 dni Przeczytanych tematów 1651
Cześć - witam bracia i siostry w sportowej wierze.

O MNIE

Mam 30 lat (ur. 2 lipca 1989 roku) w Żurominie (mazowieckie). Obecnie mieszkam w Olsztynie.
Jestem początkującym zawodnikiem kulturystyki ekstremalnej, choć początkowo zastanawiałem się nad kulturystyką klasyczną. Tu jednak mój wzrost (168cm) w obliczu limitów nie pozwoliłby na rozwój takiej sylwetki, o której zawsze marzyłem. Dlatego też zapadła decyzja o ekstremalnej.

Pracuję jako Team Leader od poniedziałku do piątku, więc praca jest typowo siedząca.

Debiutowałem w tym roku jako zawodnik, więc zdaję sobie sprawę z tego, jak długa droga przede mną.

Decyzję o prowadzeniu DT podjąłem ze względu na dwie sprawy:
- kontrola progresu na przestrzeni miesięcy/lat
- motywacja do jeszcze większej pracy dzięki Waszemu wsparciu, Waszym poradom i krytyce

TRENINGI

Obecnie okres pierwszej masy po zawodach, który będzie trwał około 10 tygodni.

Schemat treningowy (4 dni treningowe w tygodniu, 3 dni przerwy).
I - Nogi
II - Klatka + biceps
III - Plecy + tył barków
IV - Barki + triceps

Cardio na początku 5x60 i będziemy sukcesywnie zmniejszać.

DIETA
DT - 240WW/300B/~30T (wraz z kolejnymi tygodniami będziemy zwiększać kalorykę - szczególy w ostatnich postach)
DNT - 200WW/300B/~30T (wraz z kolejnymi tygodniami będziemy zwiększać kalorykę - szczególy w ostatnich postach)

SUPLEMENTACJA

Omega 3, kompleks B, D3+K2 + d3 oddzielnie, ashwa, magnez, witamina C, okołotreningowo (carbo, bcaa, glutamina, aakg lub cytrulina)


WYMIARY

Obecnie nie kontroluję poza wagą, choć i tak ta po zawodach skacze, więc podam orientacyjnie
Wzrost - 168cm
Waga - 80,9 kg
Biceps ~43cm
Udo ~60cm
Klatka ~110cm
Łydka ~39cm
Talia ~80cm

Wymiary zbieram raz w tygodniu, więc będę aktualizował w postach z danego dnia.


STARTY

- Debiuty kulturystyczne PZKFiTS Gdańsk 2019 - 7/10 zawodników.
Start dla mnie udany, bo przekonałem się, że można być konsekwentnym w działaniach, z czym miałem zwykle wielki problem. Dodatkowo zebrane doświadczenie do kolejnych startów. 1 punkt poza finałem
- Otwarte Mistrzostwa Pomorza Bytów 2019 - 4/8 zawodników
Udane zawody - bezpieczne 4 miejsce i dużo nowego doświadczenia. Forma poprawiona znaczaco w stosunku do Debiutów.
- Puchar Ziemi Puckiej Żelistrzewo 2019 - 4/6 zawodników
Udany występ - bezpieczne 4 miejsce, jeszcze więcej doświadczenia ze względu na warunki rozgrywanych zawodów. Forma nawet ciut lepsza od Bytowa - zasługa dobrego ładowania i odwodnienia.

PLANY I CELE

Poprawa proporcji sylwetki podczas okresu masowego - poniżej priorytety:
- nogi (rozmiar oraz separacja),
- brzuch (grubość kostki),
- klatka (objętość).

Celem będzie wyjście w 2020 roku w kategorii do 75kg w większych zawodach. Jakich? Zobaczymy po ogłoszeniu kalendarza na 2020 rok. Prawdopodobnie zacznę od Bytowa i Żelistrzewa i tym razem z większymi ambicjami.

SPIS TREŚCI

1. Forma na Debiutach 2019 + porównanie vs masa
https://www.sfd.pl/Michał_Piórkowski__początki_kariery_wiosna_2019_-t1186282.html

2. Check przed Bytowem 2019 i Żelistrzewem 2019 + video z podsumowaniem tygodnia
https://www.sfd.pl/post-p18877776.html

3. Forma na kilka godzin przed wyjściem w Żelistrzewie 2019
https://www.sfd.pl/post-p18886013.html

4. Podsumowanie Bytowa 2019 i Żelistrzewa 2019 + sezonu startowego 2019.
https://www.sfd.pl/post-p18887245.html

DZIĘKUJĘ
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 73 Napisanych postów 176 Wiek 29 lat Na forum 89 dni Przeczytanych tematów 1651
Jeśli możecie to dajcie znać o co chodzi z automatycznie usuniętymi zdjęciami - będę wdzięczny ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Banan BOSS FORUM Administrator
Ekspert
Szacuny 7328 Napisanych postów 68885 Wiek 32 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 913828
Witaj w dziale,
bardzo dobrze rozpisany post startowy - widać albo doświadczenie w prowadzeniu dzienników treningowych na forach, albo po prostu dobre obeznanie

co do fot , nie było w adresach do fotek rozszerzenie ".jpg" , jak je dopisałem - to foty się pokazały, jako zdjęcia z neta trzeba dawac link bezposredni do zdjecia (direct link z np. takiego imgur)

Przy poprawnym, aktywnym i systematycznym prowdzeniu dziennika po pewnym czasie możesz uzyskać specjalny status, który nadaje Ci zniżki w naszym sklepie. Z reguly dla osób nowych jest to okres około 2 mcy ale nie wykluczam szybciej ,jak bedziesz robił to dobrze ;) więcej info w temacie podwieszonym w tym dziale
powodzenia
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 73 Napisanych postów 176 Wiek 29 lat Na forum 89 dni Przeczytanych tematów 1651
Dzięki wielkie za podpowiedź - będę pamiętał.
Co do dobrze opisanego tematu - inspirowalem się podwieszonymi dziennikami z tego działu. Zawsze wolę najpierw przeanalizować, potem działać ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 23 Wiek 25 lat Na forum 87 dni Przeczytanych tematów 358
powiadomki aktywne
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 316 Napisanych postów 707 Wiek 33 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 77380
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 73 Napisanych postów 176 Wiek 29 lat Na forum 89 dni Przeczytanych tematów 1651
25.02.2019 - DT - Nogi

Uginanie nóg w siadzie + MC z hantlami
55 55 65 65 + 35 all
Przysiady Jeffersona
50 60 60
Wykroki zakroczne
17,5 all
Wypychanie na suwnicy poziomej
120 130 150 150 + 80ds (drop za duży, wincy ciężaru trzeba)
Przysiady ze sztanga na plecach
80 100 100 100 + 60ds
Wyprosty nóg z kontrolą dopięcia
35 all
Przywodzenie nóg na maszynie
60 90 90
Uginanie na łydki w siadzie + stojąc
60 + 110

Dzień po zawodach, od razu od nóg, które wymagają poprawy. Dziś jeszcze jadłem co chciałem i w związku z tym nie ćwiczyło mi się najlepiej.

Teraz piwo z dziewczyną i trochę luzu. Od jutra powrót do reżimu dietetycznego i cardio przed pracą.




Zmieniony przez - michal.piorkowski_bb w dniu 2019-02-25 22:12:10
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 106 Napisanych postów 299 Wiek 27 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 38233
Siemka. Fajna sylwetka, bede śledził. Powodzenia w prowadzeniu dziennika jak i w sezonie startowym. W Bytowie i Żelistrzewie sie pewnie spotkamy bo tez wychodzę. Pozdrowki
1

Ziomku mój Ty zawsze przy mnie stój w drodze na melanż czy w drodze na bój.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 73 Napisanych postów 176 Wiek 29 lat Na forum 89 dni Przeczytanych tematów 1651
Siema. Dzięki wielkie. Jest chyba potencjał w tym ciele na stworzenie czegoś fajnego, więc pozostało tylko pracować nad sobą i swoimi słabościami. Do zobaczenia na zawodach - BTW w jakiej kategorii będziesz startował?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 73 Napisanych postów 176 Wiek 29 lat Na forum 89 dni Przeczytanych tematów 1651
26.02.2019 - DT - Klata + biceps + cardio na czczo + interwał po treningu

Pobudka o 5 rano, chwilę po 6 cardio (1/5) 60 minut na pulsie ~125, 8-16 praca w biurze, potem trening

Wyciskanie sztangi na skosie 4x12
50 60 70 75 + 60ds (8) all
Wyciskanie płasko 4x10
60 70 80 80
Wyciskanie hantli na skosie dodatnim 3x12
27,5 all
Rozpiętki + wyciskanie hantli równolegle 3x12 w superserii
17,5
Wyciskanie na maszynie siedząc 3x15 + biceps na wyciągu dolnym 4x15
54 60 60 + 35 45 45 45
Uginanie łamanej 4x10
25 25 30 30
Hantle młotki 3x12 na rękę
13
Siódemki 2s
25 27,5

Interwał (1/3) 7x 1min bieżnia + 1,5min odpoczynek.

Generalnie samopoczucie dobre, motywacja nadal na wysokim poziomie - jest o co walczyć. Wraz z kumplem, prawdopodobnie nowym partnerem treningowym, odwiedziłem siłownię, na której trenowałem do zawodów w trójboju siłowym (AMP w Bydgoszczy). Fajne wspomnienia i dobra mordownia ;) Kumpel trenował to tej pory na niskich powtórzeniach, więc trening był dla niego ciekawym doświadczeniem ;)



Dieta jak w DT (160W, 300B, ~10T). Jutro DNT, więc rano cardio i odpoczynek.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 73 Napisanych postów 176 Wiek 29 lat Na forum 89 dni Przeczytanych tematów 1651
27.02.2019 - DNT - cardio na czczo i rest

Waga na czczo - 79,1kg, więc powoli wracam do wagi przed zawodami. Dobrze podlało wodą, ale bez ludzika Michelin ;)

Pobudka chwilę przed 5 rano, cardio (2/5) 60 minut na pulsie ~125, 8-16 praca w biurze

Po pracy kino - Green Book - świetny film. Dobry relaks.

Rano nieco ospaly, aczkolwiek cardio dobrze rozbudzilo.

Dieta jak w DNT (120W, 300B, ~10T). Z węglami pierwszy, trzeci i piąty posiłek.

Ogłosili regulaminy na Zelistrzewo i Bytów. O ile w tym drugim przypadku kategoria do 80kg, więc będę mały w porównaniu z innymi, ale to też będzie coś nowego. We will see.

Jeszcze mam mały problem z dojazdem, ale ogarnę sprawę.
Potrzebujesz szybkiej i rzetelnej porady?
Nasi specjaliści bezpłatnie odpowiedzą na twoje pytanie z zakresu treningu, dietetyki i suplementacji!
Tomasz Maciołek
Tomasz Maciołek TomQ-MAG
Łukasz Domeracki
Łukasz Domeracki Domer
Sebastian Szmit
Sebastian Szmit flex1976
Agata Bugorska
Agata Bugorska eveline
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Michał Ruchlewicz-Początki Kariery