SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Metoda 15-10-5

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 1204

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 39 Napisanych postów 2551 Wiek 29 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 31383
Czytalem o planie 15-10-5, chcialbym teraz zastosowac te powtorzenia, ale w planie 4-dniowym, nie w 3-dniowym FBW. Widzialem w podwieszonym wersje na 4 dni, ale w jednym dniu bylo rozpisane przysiady i martwy, co lekko mnie zdziwilo, nvm, nie pasowalo mi to poprostu.
Moja mysl na trening:

15powt.
pon: klata+barki+tric
wt: nogi+plecy+bic / + brzuch
sr -
10. powt.
czw: klata+barki+tric
pt: nogi+plecy+bic / + brzuch
...
5powt.
pon: klata+barki+tric
wt: nogi+plecy+bic / + brzuch
itd.


Czyli bardziej split 2x/tydz. z zastosowaniem 15-10-5

Bedzie git?

Jedno cwiczenie to 4-5 serii - progresja od ~50% ciezaru roboczego do nieudanej serii. 3 serie na duze partie, 2 na male w tygodniu, cwiczenia umiem polapac sam.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Ranking TOP10 spalaczy tłuszczu

Chcesz wspomóc walkę z niechcianym tłuszczem? Zastanawiasz się jaki produkt wybrać?

Zobacz ranking
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 2373 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 23960
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 39 Napisanych postów 2551 Wiek 29 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 31383
-.-'

Wiek : 20

Waga : 74

Wzrost : 177

Cel treningowy : masa

Staż treningowy na siłowni : 2 lata

Uprawiane inne sporty : tylko rekreacyjnie

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : full

Dieta : jest

Przeciwskazania medyczne : plecy oszczedzam

Zażywane suplementy :

Ostatnio przerabiany plan: split, i taki przerwa/cwiczenie 2tygodnie ostatnie FBW

Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): 70/80-90/70
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 96 Napisanych postów 23860 Wiek 34 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 147326
Staż treningowy na siłowni : 2 lata- troche wiecej , czy ogarnełes sie jaki system najlepiej na ciebie działa.

Przeciwskazania medyczne : plecy oszczedzam - co to oznacza???

Ostatnio przerabiany plan: split, i taki przerwa/cwiczenie 2tygodnie ostatnie FBW - troche nie rozumiem split zaraz FBW??

patrzac na twoje wyniki najlepiej sprawdzi sie tutaj całosciówka , nie widze potrzeby dzielic na to musi byc powód- posiadasz go???

Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): 70/80-90/70 - 2 lata to były w ciagu???
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 39 Napisanych postów 2551 Wiek 29 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 31383
Mialem juz "wystawiony krag" i to 3-krotnie, wiec na serie robocze biore teraz o wiele mniej niz sprzed tej kontuzji.

Jechalem splitem, bo bardziej mi odpowiada, zamieniam czasem na split 2x/tydz. i FBW. FBW szlo teraz 2 tygodnie, bo chodzilem bardzo nieregularnie.

Dobra, bo zaraz wyjdzie, ze nie mam diety, a trening od zawsze mialem do bani. W sumie trening juz sprawdzony (wersja 2x/tydz.) tylko nowy system powtorzen...

Zmieniony przez - booolooo w dniu 2011-09-04 22:53:55
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 50 Napisanych postów 7409 Wiek 48 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 39811
booolooo

facet!

"Jechalem splitem, bo bardziej mi odpowiada, zamieniam czasem na split 2x/tydz. i FBW. FBW szlo teraz 2 tygodnie, bo chodzilem bardzo nieregularnie. "

czy jest jakas metoda(system),dzieki ktorym szedles silowo do przodu?


"W sumie trening juz sprawdzony (wersja 2x/tydz.) tylko nowy system powtorzen... "

on moze byc sprawqdzony przez najwieksze mozgi,paru Mr.Olympia....jesli nie pozwala Tobie na zwiekszanie obciazen w podstawowych bojach....TO LIPA JEST!!!!

rozumiesz?

"live and die in the squat rack"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 96 Napisanych postów 23860 Wiek 34 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 147326
"Dobra, bo zaraz wyjdzie, ze nie mam diety, a trening od zawsze mialem do bani"

posluchaj to ty powinnes wiedziec jaki system treningowy jest dobry bo to ty cwiczysz , my mozemy jedynie poprawiac wielkie GAFY w planach.

Jaka metoda pozwala ci isc do przodu - o to chodzi traktorowi

trenujesz juz 2 lata przez ten czas, bez zadnych suplementów powinnes miec juz wyprawcowany solidny fundament miesniowy.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 39 Napisanych postów 2551 Wiek 29 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 31383
Przeplatam klasyczny split (najbardziej mi podchodzi) z FBW i splitem partia 2x/tydz. Tego ostatniego nie mialem juz spory czas i wiem, ze jest pora na niego. Jedyne co chcialem wiedziec, to czy polaczenie tych powtorzen ma sens, bo tego jeszcze nie testowalem, a nie chce tracic czasu na zle plany.
Nie ma negacji, czyli polaczenie rozkladu z powtorzeniami wydaje sie byc dobre. Zobacze jakie efekty przyniesie, choc beda i tak bardzo male - problemy moga lezec nie tylko po stronie diety czy treningu ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 50 Napisanych postów 7409 Wiek 48 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 39811
booolooo

jeden,wielki chaos.

no ale ok.
jestes zadowolony,masz jakies zdanie na ten temat.koncepcje,ktorej sie trzymasz-to cwicz dalej.

tylko po co ten temat w takim razie?

wiesz chociaz,jaki to jest klasyczny split?

2-way split
gora/dol lub push/pull
3-4 x tyg.


jeszcze wroce do glownego problemu-odkrycia,przy jakiej objetosci rosniesz.

kiedys(polowa lat 90-ych),naczytalem sie o super zaletach trenowania grupy raz na tydzien(akurat wtedy byla taka moda).
zaczalem stosowac 3-way split (3 x tyg.)z podzialem antagonistycznym(1-klatka/plecy;2-nogi;3-barki/ramiona).
mimo ogarniecia czynnikow poza sala treningowa,za chooja nie moglem pojac,dlaczego drepcze w miejscu.
doszedl "sok"....i bylo TAK SAMO! - dreptanie w miejscu.
dopiero przelamanie myslenia,proba z wieksza czestotliwoscia(2-way split;3 x tyg.) zmienily wszystko,co do tej pory robilem.
nawet sok nie byl potrzebny.
jakie wyciagnalem wnioski na przyszlosc?
ze MOJ ORGANIZM POTRZEBUJE WIEKSZEJ CZESTOTLIWOSCI,ABY SIE ROZWIJAL.

to jest tylko przyklad-moj osobisty.
ktos inny moze opowiedziec historie w druga strone:
na wiekszej czestotliwosci byl przetrenowany,lapaly go kontuzje...itd.
dopiero mniejsza czestotliwosc zaczela dzialac w jego przypadku.

"live and die in the squat rack"

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening FBW

Następny temat

W jakim wieku i od czego najlepiej zacząć przygody z kulturystyką?

nutlove nowy