SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Methadienone/Scanbech

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 2405

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 20 Napisanych postów 978 Wiek 3 lata Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 15649
Mam pytanie co do tego wlasnie towaru, ktos bral w ostanim czasie ta metke?? trafil na fake czy moze oryginal. Jak ocenia ten towar, czy jest w miare pewny aktualnie, czy tez ciezko o legit??

Gdy przychodzi pacjent z dusznosciami i kaszlem widze limfangioleiomiomatoze, a nie zapalenie płuc...

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 1290 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 32002
hehe ja jestem ciągle off ,ale naszczęście chłopaki z podwórka co chwila coś podjadają,wiec moge powiedzieć,że szamią i narzekań nie słyszę.

Zmieniony przez - m.a.r.a w dniu 2007-09-19 22:35:51

"GdybymPrzechodziłPrzezCiemnąDolinęZłaSięNieUlękne,BoTyJestesZeMną"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 20 Napisanych postów 978 Wiek 3 lata Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 15649
to gut, masz SOG'a ktos jeszcze cos wie ??

Gdy przychodzi pacjent z dusznosciami i kaszlem widze limfangioleiomiomatoze, a nie zapalenie płuc...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
LeBron777 CinemaStudio
Znawca
Szacuny 36 Napisanych postów 7924 Wiek 38 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 67920
klepala i juz chyba zawsze bedzie klepac

PS: jak wejdzie mi sog w tym dziale to az ci odbije z wrazenia

co nas nie zabije - to nas wzmocni
moderator działu doping - [OFF]

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 27 Napisanych postów 3336 Wiek 34 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 37390
a u mnie byly fake ale ogolnie klepalo...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
LeBron777 CinemaStudio
Znawca
Szacuny 36 Napisanych postów 7924 Wiek 38 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 67920

co nas nie zabije - to nas wzmocni
moderator działu doping - [OFF]

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 20 Napisanych postów 978 Wiek 3 lata Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 15649
Wejdzie wejdzie
Ze klepala to wiem, ale ostatnio widzialem troche narzekan

Ktos jeszcze sie wypowie

Zmieniony przez - malysz666 w dniu 2007-09-19 22:45:34

Gdy przychodzi pacjent z dusznosciami i kaszlem widze limfangioleiomiomatoze, a nie zapalenie płuc...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Dibo22 V-Mistrz SFD
Znawca
Szacuny 27 Napisanych postów 4502 Wiek 38 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 71609
ostatnio u mnie tą metę biorą i nie narzekają
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 20 Napisanych postów 978 Wiek 3 lata Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 15649
no to łap soga inaczej was do gadania nie zmusze

Gdy przychodzi pacjent z dusznosciami i kaszlem widze limfangioleiomiomatoze, a nie zapalenie płuc...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 127 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 5102
dziala tak jak powinna
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 1120 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 8565
Chyba od zawsze dzialala i dzialac bedzie.
Pomimo kiepskeigo wykonania graficznego, dobra cena i zawartosc stawiaja ja na przekroju czasu na 1st place wsrod underow

Let them hate... so long as they FEAR !!!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Sustanoject

Następny temat

dżordan wu-el-ka-pe dziś swie-tu-je %-)

Wheya