SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Metanabol

temat działu:

Doping

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 2093

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a) Temat przeniesiony przez pitbull61 z działu Suplementacja.
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10984 Napisanych postów 50435 Wiek 28 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 57816
Mam ofertę. Koleś chce mi pchnąć 20 tabsów metanabolu za 80 złotych. Czy to mi się opłaca i jakie są efekty po metanabolu.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10984 Napisanych postów 50435 Wiek 28 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 57816
heheehehehehhehehehehehehehhe o ja ale koleś z ciebie

po pierwsze pomyliłeś sie na ten temat pisz w doping
po drugie 20 tab. za 80 zł? ten twój koleś szuka jelenia
100 tab mety kosztuje 40-45zł (mowa o ruskiej) a 300tab umnie w mieście kosztuje 100 zł
ale radze ci odpuść se tą mete nie warto wiecej szkody niż pożytku lepiej ćwicz na sucho i jak bedziesz pewny że juz wszystko wiesz o koksach to wtedy sie zanie weź



pozdroooooooooo narazie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 3390 Wiek 37 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 29769
nic dodac, nic ujac

g4bb3r
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 117 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 1676
BOŻE ale jaja 20 tabletek za 80 zł he he he aż się spociłem jak to czytałem (oczywiście ze śmiechu) ja ci proponuje idź do tego gościa i zaśmiej mu się prosto w twarz he he :) ja nie mogę ale frajer z ciebie
A jeśli o te koksy to lepiej kup sobie jakąś odżywke owiele lepiej na tym wyjdziesz !!! bo meta wyniszcza organizm niesamowicie a efekty są jak oczywiście po karzdym sterydzie...
ale nie mogę się przestać śmiać musze powiedzieć to kumplom 20 tapletek mety za 80 zł padną ze śmiechu ;-}

DiLeR(bez skojarzeń)

DiLeR(bez skojarzeń)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Gochan ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 142 Napisanych postów 4627 Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 30333
20 tabsów kosztuje 5zł z groszami w aptece.

Człowiek po to ma wolną wolę, by dokonywać samodzielnych wyborów i nikt nie powinien wpływać na jego decyzje póki nie szkodzi innym. Oznacza to także branie odpowiedzialności za własne czyny
Son Gochan Moderator działów doping i sztuki walki.

"Czyń Swoją Wolę niech będzie całym prawem"
Aleister Crowley

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 20 Napisanych postów 933 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 14182
_1_8_7_ smiejesz sie z kolesia ktory byc moze kupuje pierwszy raz podczas gdy sam placac 40-45pln za 100tab metki przeplacasz prawie dwukrotnie... nie wiem gdzie tak drogo sprzedaja ruska metke ale jedno jest pewne - kokosy na tym robia...

juz wkrotce... badzcie czujni... cierpliwosci... dam znac...

*****************************
KONDUKTOR W WAGONIE SYPIALNYM
*****************************
...mafia.suple.hardcor.pl...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10984 Napisanych postów 50435 Wiek 28 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 57816
zgadzam sie z dilerem kup odżywke a co do X-VENOM-X po pierwsze nie przepłacam bo tego nie kupuje a po drugie pierwsze słysze że meta 100tab jest za 20 zeta no chyba że na recepte albo masz takie ceny w swoim mieście
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10984 Napisanych postów 50435 Wiek 28 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 57816
NIEWIEM CZY TO W TYM FORUM ALE MAM PYTANKO NA TEMAT BRANIA METY POWIEM SZCZERZE NIECHODZI MI OTO ŻEBY WYROSNĄĆ NA PUDZIANA TYLKO OTO BY NABRAC MASY. MAM 19 LAT 182cm WZROSTU I WAŻĘ 59 KILO NIEMA BATA BYM ZGRUBNOŁ CHCIAŁBYM PRZEPROWADZIĆ KURACJE ŻEBY NABRAC CZYTAŁEM NA TEMAT METY I WYPOWIEDZI SĄ RÓŻNE CHCĘ NABRAĆ ALE WACHAM SIĘ PRZED BRANIEM PONIEWAŻ MAM UCZULENIE BIAŁKOWE I NIEWIEM JAK MÓJ ORGANIZM BĘDZIE REAGOWAŁ NA TEN STERYD POZATYM NIEMAM PROBLEMÓW Z SERCEM CZY TEŻ INNYMI SCHORZENIAMI PROSZĘ CI KTÓRZY STOSOWALI METKĘ PORADDZCIE MI COŚ NIECHCE BYĆ CHUDERLAK MOJE NOGI I RĘCE JAK ZAPAŁKI WYGLĄDAJĄ (KLATKĘ I BARKI TROCHE WYROBIŁEM ĆWICZĄC NA 200g KRETY A PÓŹNIEJ NA SUCHO) Z GÓRY DZIĘKI
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

ANAPOLON????

Następny temat

PREGNEL 5000mg

nutloveb