SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Mdrol czy fake?

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 5603

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 46 Napisanych postów 7539 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 44973
trzeba bylo najpierw poszperac po forum opini a nie kupowac a pozniej sie dowiadywac :)

desiderata

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 128 Wiek 16 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1096
A no trzeba było...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 128 Wiek 16 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1096
A co myslicie zy zapodac suste 250mg tygodniowo?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 46 Napisanych postów 7539 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 44973
a to juz inna bajka :) wypelnij i wklej ankiete, chlopaki cos doradza

desiderata

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 3016 Wiek 31 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 40954
Coraz lepiej :P Wez eis zastanów co chcesz brać a nie wymyślasz. Poczytaj i wroc.

Z każdym dniem kilka milimetrów więcej i więcej... i to najbardziej cieszy.

ON

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 122 Wiek 37 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 11736
siema , ziomek też ma ten m-drol i chyba nie jest to co ma być albo zaniżony skład , miał już kiedyś ten ph i twierdzi że tamten był kosa. Osoba sprzedająca twierdzi że to oryginał,niby ostatni wypust 2012 , za godzinkę kończy zmianę to jak będzie to mogę zrobić zdjęcia i wrzucić... Zajada się nim dopiero parę dni ,niby coś kręci ale ma zastrzeżenia...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 128 Wiek 16 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1096
to wrzuc zdjęcja:0 ja tez za chwile wrzuce
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 122 Wiek 37 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 11736
dopiero tak po 22 , ziomek jeszcze tyra , ale jak tylko wróci to podejdzie do mnie cykniemy fotki i się porówna.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 643 Napisanych postów 19374 Wiek 37 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 177025
może ta fota Wam pomoże




filmik z porównaniem





Zmieniony przez - Lasix w dniu 2013-01-14 21:33:35
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 122 Wiek 37 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 11736
ziomek ma tego m-drola ciemniejszą etykietką
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Pomocy jaki cykl teraz

BF