SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

MaxiMaxi a'ka Terror coś tam sobie ćwiczy

temat działu:

Dzienniki Treningowe

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 5265

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 76 Wiek 23 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 814
Cześć

Nazywam się Mateusz , staż na siłowni to +/- 3 lata z czego porządnie trenować i jeść zacząłem rok temu . Genetycznym freakiem nie jestem , prawde mówiąc jakiekolwiek postępy robie właśnie od tego roku , na początku jedynie coś tam poszło w centymetrach ale to było na golonce więc po prostu grubłem . Wzrost to około 176cm , waga - 89kg .

Diety w pierwszym poście rozpisywał nie będę bo są 3 opcje i każdą rozpisze jak wypadnie na nią dzień :

- Ciężki dzień treningowy : Trening nóg i pleców
- Dzień treningowy
- Dzień nie treningowy


Treningi wyglądają następująco : Barki ---> Ramiona ---> Nogi ---> Wolne ---> Klatka ---> Plecy ---> Wolne
+ ~ 6 sesji aerobów średnio po 60 minut

Chwilo treningi są " luźne " , można powiedzieć , że plan troche na poprawe siły , tak jak to kiedyś sie trenowało na mase %) .
Prawdopodobnie jeszcze chwila i zwiększymy objętość .

Mniej więcej tak to wyglądało w tamten weekend .



Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 176 Napisanych postów 1646 Wiek 25 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 342448
Redukcja dalej? Jakiś okres czasu do zakończenia wyznaczony czy lecisz, aż uznasz, że jest już okej?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 76 Wiek 23 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 814
DamiosL
Redukcja dalej? Jakiś okres czasu do zakończenia wyznaczony czy lecisz, aż uznasz, że jest już okej?


Ostatnie 4 tygodnie ale już za wiele się nie zmieni bo jak sam zobaczysz w dzisiejszej wpiscie nie mało jem i można powiedzieć , że to takie 4 tygodniowe reverse , wyjscie czy jak to tam kto chce sobie nazwać . Nie poszło wg. planu w odpowiednim momencie za duzo rzeczy sie na siebie nałożyło i postanowiłem odpuścić dalsze redukowanie bo wiem ze nie wytne sie do konca i pora troche odpoczynku dla mnie jak i Dziewczyny bo jestem nieznośny na niskich kcal
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 76 Wiek 23 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 814
08.10.2014

Micha:

1. 130 gram płatków owsianych, 50 gram Uns Classic Whey 100, 15 gram rodzynek, 15 gram wiórków kokosowych

Trening siłowy + cardio 60 minut

2. 200 gram kaszy gryczanej, 500 gram piersi z kurczaka, sos pomidorowy

3.200 gram kaszy gryczanej, 300 gram piersi z kurczaka, sos pomidorowy

4. 200 gram schabu


Trening: Czworogłowe + dwugłowe

1.przysiad 4x5-8

2.wypychanie na suwnicy 4x8-10

3.wyprosty siedzac 4x10-12

 

1.martwy na prostych nogach 4x8-10

2.uginania lezac 4x10-12


Suplementacja:

Fat Off - 3 kaps do sniadania, 2kaps przed treningiem
Caffeine 100 - 3 kaps przed treningiem
Bcaa 8-1-1 - 10g przed i 10g po cardio
Whey Classic 100 - według brakow w diecie
Potas - 2-3 kaps do sniadania
Nac - 1g w ciagu dnia



Tak to wyglada w Dni Ciezkich treningow, ciezary jak na mnie ida w miare okej, z treningu na trening progres. Tylko wydolnosc kuleje i mam problem z iloscia takiego zarcia,bo żołądek jeszcze skurczony po malej ilosci jedzenia.

Post wysyłam z telefonu bo padł mi internet stacjonarny chwilowo, mam nadzieje ze post ma rece i nogi.

Ps. Szkoda ze nie macie tu tap talka na sfd :(





...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 76 Wiek 23 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 814
Odzyskawszy internety mała fotorelacja dzisiejszego dnia ;)










...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 76 Wiek 23 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 814
Troche pospamuje bo nie moge jeszcze edytować postów a 3 posiłek uległ zmianie i zamiast 200 gram kaszy gryczanej wpadło 1kg ziemniaków pieczonych %)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 90 Napisanych postów 9580 Wiek 28 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 34564
Heeeej Terririri ;)
Milo ze jestes. Dobrze ze postanowiles dac odpoczac nieco Izie ;)
Jak Ty sobie ladnie jesz - będę zagladac powodzenia ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 412 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 4896
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 3252 Wiek 24 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 22812
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 103 Wiek 23 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 1572
Ja Ci powodzenia nie życzę, bo Cię nie lubię
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 76 Wiek 23 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 814
fiszmejker
hello. dalej współpracujesz z R?


Hehe , widze , że to stałe pytanie ostatnio . tak nadal współpracuje z -R- i nie szykują się żadne zmiany na tą chwilę . Przez chwile był pomysł , żeby na ostatni szlif iść pod skrzydła Radka Słodkiewicza ale na tą chwilę jest to niewykonalne.

Doris.K
Heeeej Terririri ;)
Milo ze jestes. Dobrze ze postanowiles dac odpoczac nieco Izie ;)
Jak Ty sobie ladnie jesz - będę zagladac powodzenia ;)


Nom , przyda jej się , tym bardziej , że ona już nie redukuje i nie idzie przy niej redukować bo pochlania wszystko co wpadnie Jej w ręce
W końcu jem z talerzy bo nie pracuje , ale pewnie niedługo wracam do pojemnika . Dzięki

adkens



dzieki
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

RÓB SWOJE I NIE PATRZE SIĘ NA INNYCH :-)

Następny temat

Zaczynam przygodę - Bikini Fitness

;