SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Masowka dla Ekto (75kg) do poprawek.

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 955

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 38 Wiek 28 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 630
Witam wszystkich, właśnie mam zamiar zacząć cykl na masę z prawdziwego zdarzenia i prosiłbym o jakieś małe wskazówki co by tu poprawić żeby było lepiej

Pierwsze co się pewnie rzuca w oczy, to rażąco mała ilość warzyw i innych produktów alkalizujących, ale staram się to nadrabiać dużymi ilościami wody, herbat ziołowych i ewentualnie jak coś będzie nie tak z pH, to jakiś proszek alkalizujący zarzucę.

I takie pytanie jeszcze, to jest dieta tak pod DT, a dNT zmieniać coś, czy może wszystko zostawić analogicznie do DT?

Wiek: 22
TB: Ektomorfik
Wzrost: 182 cm
Waga: 75 kg
......................................................................
7:00
Śniadanie :
Płatki owsiane górskie - 100g /b:12/t:7/w:62
Mleko 1,5% UHT - 450g /b:15/t:7/w:23
Kakao (Do smaku) - 10g /w:9/

10:00
Posiłek I (w pracy):
Ryż brązowy - 100g /b;7/t;2/w;68/
Pierś z kurczaka - 100g /b;22/t;1/
Oliwa z oliwek - 7 g /t;7/

13:00
Posiłek II (w pracy):
Ryż brązowy - 100g /b;7/t;2/w;68/
Pierś z kurczaka - 100g /b;22/t;1/
Oliwa z oliwek - 7 g /t;7/

16:10
Obiad
Krupnik - 200g /b;3/t;2/w;13/
Ziemniaki - 200g /b;3/t;?/w;29/
Kotlet drobiowy/wieprzowy -150g /b;30/t;24/w;11/
Surowka - 50g /b;0/t;2/w;3/

18:00
"Posiłek przedtreningowy"
PVL MUTANT MASS - 130 g /b;26/t;9/w;88/

18:30 - 19:30 TRENING

19:30
"Posiłek potreningowy"
PVL MUTANT MASS - 130 g /b;26/t;9/w;88/

21:30
Posiłek przed snem
Serek wiejski - 200g /b;25/t;9/w;7/
Oliwa z oliwek - 10g /t;10/
......................................................................
Bilans:
Kcal: 3474 kcal
B: 2,6g/kg = 197g
T: 1,3g/kg = 99g
W: 6,2g/kg = 468g
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 38 Wiek 28 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 630
Odświeżam! ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 4533 Wiek 25 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 34420
Jakie masz zapotrzebowanie kaloryczne?

Jeśli chodzi o posiłki to przedtreningowo usuń tego mutanta-jesli go już masz to potreningowo może zostać. Przetreningiem albo zjedz pełnowartościowy posiłek,albo zwiększ kaloryczność obiadu i ewentulanie przesuń jego godzinę na późniejszą.
Postaraj się także dodać do diety źródło Omega 3 jak tłusta,świeża ryba czy olej lniany lub orzechy włoskie
Mógłbyś też zwiększyć ilość magnezu dodając do diety np.kaszę gryczaną,pestki dyni,w/w orzechy włoskie

Nie ma takich zmian,których my nie możemy wnieść!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 38 Wiek 28 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 630
ok. 3100 dla TEF=6% i NEAT=700kcal

No właśnie obiadu nie moge za bardzo przesuwać, bo to mam serfuje go o takiej porze. Mogę ew. zamienic potreningowego mutanta na pełnowartosciowy posiłek jak by tak miało być lepiej.

Omega-3 nie mogę akutalnie brać, bo jestem na kuracji Izotretynoina i musze unikać witaminy A, w ktorą niestety olej rybi jest bogaty.

Orzechy dorzucę, ale w jakiej porze najlepiej? Może do śniadaniowej owsianki by stykły, co? :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 146
Sam mutant po treningu to trochę mało, osobiście dałbym 1 posiłek po treningu bo widzę że dalej masz tylko serek i spać idziesz. Dla mnie 10h snu to strata czasu i pewnie można by urwać ze snu tak żeby zmieścić dodatkowy posiłek po treningu. 8h snu wydaje mi sie że też będzie ok
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 38 Wiek 28 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 630
spać ide dopiero po 23, tylko staram się nie ładować węglami za bardzo na noc. ;)
No niestety nie mam nawet 8h, zazwyczaj mam 6-7.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 4533 Wiek 25 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 34420
jadłeś wcześniej tak duże ilości jedzenia? Zacząłbym od nieco niższej kaloryczności(np.3300) i stopniowo zwiększał,by przyzwyczaić się do ilości jedzenia.
Olej ryby jest bogaty w wit A,ale tłuste ryby jak łosoś,czy pstrąg już nie są-ich też nie możesz jeść z powodu choroby?
Jeśli nie masz tego mutanta to obydwa posiłki okołotreningowe zastąp konwencjonalną żywnością.Jeśli już go kupiłeś to i jeśli możesz zmienić tylko potreningowy to zużyj mutanta na przedtreningowy
Orzechy możesz dorzucić czy to do śniadania,czy do posiłków w pracy

Nie ma takich zmian,których my nie możemy wnieść!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 38 Wiek 28 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 630
Tak, ja ogólnie dość duży łasuch jestem.

Rybke w takim razie dorzuce zamiennie z serkiem wiejskim przed snem, może tak być?

Mutanta już mam.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 4533 Wiek 25 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 34420
jak najbardziej może być ta zamiana na rybę z serkiem
skoro masz mutanta to wykorzystaj go w takim razie przed treningiem,a gdy go skonczysz-wrzuć do przedtreningowego konwencjonalną żywność

Nie ma takich zmian,których my nie możemy wnieść!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 38 Wiek 28 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 630
Ok, dzięki za wszystko. ;)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Pytanie odnośnie białka.

Następny temat

jak zrzucic 15-20kg?

WPC