SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Masować, czy redukować?

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 25360

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5060 Napisanych postów 69451 Wiek 37 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 713038
Wszytkie: udo, klatka, ramię, pas, biodra.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7909 Napisanych postów 80464 Wiek 45 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 680304
Klata , ramie , udo , pas
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 28 Napisanych postów 449 Wiek 53 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 9233
Pas :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 112 Wiek 3 lata Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 1955
Panowie, powracam do Was po około półtora miesiąca treningów (mniej więcej w pierwszym tygodniu kwietnia rozpocząłem zwiększanie ilości kalorii). Od tej pory waga skoczyła z 84kg na 88kg, a pas z 84cm na 86 cm, czy wszystko idzie jak należy, czy to jednak trochę zbyt dużo w pasie? Poniżej fotki, poprzednie z końca redukcji są na stronie 16 (lub klikając tutaj). Redukcję kończyłem na 2600 kcal, obecnie jest to około 3300 kcal.



...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Koniu151 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2915 Napisanych postów 51301 Wiek 31 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 346160
Robisz coś prócz ramion? W zasadzie tylko tam widać pewien progres, reszta - poszło w sadło, także zrewiduj kaloryczność/intensywność treningu.

TRENER PERSONALNY/DIETETYK ONLINE. POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGOW ONLINE.
KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 112 Wiek 3 lata Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 1955
Koniu151
Robisz coś prócz ramion? W zasadzie tylko tam widać pewien progres, reszta - poszło w sadło, także zrewiduj kaloryczność/intensywność treningu.


Trenuję klasycznym splitem, do tego codziennie godzina roweru.

Poniedziałek - Barki (4 ćwiczenia) + Kaptury (1 ćwiczenie) + Biceps (3 ćwiczenia) + Brzuch (2 ćwiczenia)
Wtorek - Plecy (4 ćwiczenia) + Triceps (3 ćwiczenia)
Środa - przerwa
Czwartek - Klatka (4 ćwiczenia) + (2 ćwiczenia) Przedramię + Brzuch (2 ćwiczenia)
Piątek - Nogi (4 ćwiczenia)
Sobota - przerwa
Niedziela - przerwa


Zmieniony przez - MartinWWA w dniu 2019-06-20 13:04:07
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Koniu151 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2915 Napisanych postów 51301 Wiek 31 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 346160
A skąd pomysł, że split będzie dla Ciebie odpowiedni?
Zmień system na podstawowe FBW, 2-3 zestawy oparte o siady, ciągi, wiosła, wyciskania, poręcze, podciągania.

TRENER PERSONALNY/DIETETYK ONLINE. POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGOW ONLINE.
KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 112 Wiek 3 lata Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 1955
Koniu151
A skąd pomysł, że split będzie dla Ciebie odpowiedni?
Zmień system na podstawowe FBW, 2-3 zestawy oparte o siady, ciągi, wiosła, wyciskania, poręcze, podciągania.


Przez 7 miesięcy redukcji jechałem na FBW, i raczej kiepsko mi się ćwiczyło. Przy splicie fajnie progresuję ciężarem, i bardziej odczuwam daną partię.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Koniu151 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2915 Napisanych postów 51301 Wiek 31 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 346160
A Twoim celem jest "odczuwanie" danej partii, czy zwiększenie na niej/wszystkich partiach masy mięśniowej?

TRENER PERSONALNY/DIETETYK ONLINE. POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGOW ONLINE.
KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 112 Wiek 3 lata Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 1955
Koniu151
A Twoim celem jest "odczuwanie" danej partii, czy zwiększenie na niej/wszystkich partiach masy mięśniowej?


Oczywiście progres. Wcześniej trenowałem używają forumowego FBW, ale przez to że np. w tygodniu wypadał mi 2x martwy ciąg, albo 2x przysiady, miałem problemy z regeneracją, do tego przy treningach w których np. po barkach, i klatce przychodził czas na triceps, nie było zupełnie mocy na dopracowanie go tak jak to robię podczas splita. Druga sprawa że w FBW zazwyczaj brakuje ćwiczeń na przedramię, czy łydki, a na sam biceps przypada np tylko 1 czy 2 ćwiczenia. Myślisz że warto powrócić do tego FBW podczas masowania? I co byś podreperował w diecie, tzn zmniejszył ilości kalorii czy od nowa wyliczyć swoje zero?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Bomba, odchudzanie + masa

nutloveb