SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Masować, czy redukować?

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 20955

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3571 Napisanych postów 62023 Wiek 34 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 674047
Wszytkie: udo, klatka, ramię, pas, biodra.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5835 Napisanych postów 73987 Wiek 43 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 621842
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 430 Wiek 33 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 8409
Pas :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 91 Wiek 302 dni Na forum 311 dni Przeczytanych tematów 1815
Panowie, powracam do Was po około półtora miesiąca treningów (mniej więcej w pierwszym tygodniu kwietnia rozpocząłem zwiększanie ilości kalorii). Od tej pory waga skoczyła z 84kg na 88kg, a pas z 84cm na 86 cm, czy wszystko idzie jak należy, czy to jednak trochę zbyt dużo w pasie? Poniżej fotki, poprzednie z końca redukcji są na stronie 16 (lub klikając tutaj). Redukcję kończyłem na 2600 kcal, obecnie jest to około 3300 kcal.



...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Koniu151 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2600 Napisanych postów 50320 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 339340
Robisz coś prócz ramion? W zasadzie tylko tam widać pewien progres, reszta - poszło w sadło, także zrewiduj kaloryczność/intensywność treningu.

POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGÓW ONLINE. KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 91 Wiek 302 dni Na forum 311 dni Przeczytanych tematów 1815
Koniu151
Robisz coś prócz ramion? W zasadzie tylko tam widać pewien progres, reszta - poszło w sadło, także zrewiduj kaloryczność/intensywność treningu.


Trenuję klasycznym splitem, do tego codziennie godzina roweru.

Poniedziałek - Barki (4 ćwiczenia) + Kaptury (1 ćwiczenie) + Biceps (3 ćwiczenia) + Brzuch (2 ćwiczenia)
Wtorek - Plecy (4 ćwiczenia) + Triceps (3 ćwiczenia)
Środa - przerwa
Czwartek - Klatka (4 ćwiczenia) + (2 ćwiczenia) Przedramię + Brzuch (2 ćwiczenia)
Piątek - Nogi (4 ćwiczenia)
Sobota - przerwa
Niedziela - przerwa


Zmieniony przez - MartinWWA w dniu 2019-06-20 13:04:07
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Koniu151 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2600 Napisanych postów 50320 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 339340
A skąd pomysł, że split będzie dla Ciebie odpowiedni?
Zmień system na podstawowe FBW, 2-3 zestawy oparte o siady, ciągi, wiosła, wyciskania, poręcze, podciągania.

POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGÓW ONLINE. KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 91 Wiek 302 dni Na forum 311 dni Przeczytanych tematów 1815
Koniu151
A skąd pomysł, że split będzie dla Ciebie odpowiedni?
Zmień system na podstawowe FBW, 2-3 zestawy oparte o siady, ciągi, wiosła, wyciskania, poręcze, podciągania.


Przez 7 miesięcy redukcji jechałem na FBW, i raczej kiepsko mi się ćwiczyło. Przy splicie fajnie progresuję ciężarem, i bardziej odczuwam daną partię.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Koniu151 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2600 Napisanych postów 50320 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 339340
A Twoim celem jest "odczuwanie" danej partii, czy zwiększenie na niej/wszystkich partiach masy mięśniowej?

POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGÓW ONLINE. KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 91 Wiek 302 dni Na forum 311 dni Przeczytanych tematów 1815
Koniu151
A Twoim celem jest "odczuwanie" danej partii, czy zwiększenie na niej/wszystkich partiach masy mięśniowej?


Oczywiście progres. Wcześniej trenowałem używają forumowego FBW, ale przez to że np. w tygodniu wypadał mi 2x martwy ciąg, albo 2x przysiady, miałem problemy z regeneracją, do tego przy treningach w których np. po barkach, i klatce przychodził czas na triceps, nie było zupełnie mocy na dopracowanie go tak jak to robię podczas splita. Druga sprawa że w FBW zazwyczaj brakuje ćwiczeń na przedramię, czy łydki, a na sam biceps przypada np tylko 1 czy 2 ćwiczenia. Myślisz że warto powrócić do tego FBW podczas masowania? I co byś podreperował w diecie, tzn zmniejszył ilości kalorii czy od nowa wyliczyć swoje zero?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Bomba, odchudzanie + masa

Masa