SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Masa priorytet barki,biceps

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 194

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 22 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 531
Siema od następnego tygodnia zaczynam mase,którą podzieliłem sobie na 3 bloki treningowe 1trwający 6tygodni.
Cała masa miałaby wyglądać w ten sposób
6tygodni priorytet tył barku,bok barku oraz biceps.
deload tydzień
6tygodni priorytet klatka piersiowa,triceps
deload tydzień
5tygodni mini cut zejscie we wszystkich partiach na minimum volume.
po tym okresie ostatni blok z priorytetem na barki i biceps trwający 8tygodni.
Aktualnie skończyłem redukcję trwającą 14tygodni 97kg-85kg przy wzroście 184cm,chciałbym poprawić te partie które wymieniłem.
Planuje 2dniowy refeed przed wejściem na wyższe kalorie.Redukcje skonczyłem przy 1800kcal w nietreningowy oraz 2000kcal w treningowy makro 200B 40-45F 140-180WW.
Kaloryka początkowa z jaką zaczynam mase to 3100kcal z czego białka 175 tłuszczy 60 ww 465
A wiec przychodze z prośbą o opinie jak i sugestie mojego planu treningowego wraz z opisanym systemem priorytetu.
staż 3lata




Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Szacuny 4305 Napisanych postów 55946 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 709584
Trochę się zgubiłem w rozpisce treningowej rozumiem, że będziesz trenował podziałem push pull z podziałem na siłę i hipertrofię.

W takim razie dałbym zgodnie z rozpiską w dzień siłowy push na barki jakieś podstawowe ćwiczenie też w niskim zakresie powtórzeń np push press w 5 powtórzeniach na serię.
Bez izolacji jakiejkolwiek ciężko siłowo. Natomiast w dniu hiper 2-3 ćwiczeniach mocna pompa i spora objętość.
Tak samo z bicpesem w jednym pull siłowym dać np podciąganie podchwytem z obciążeniem, a w dniu hiper 2-3 ćwiczeniach i pobawić się zakresami, pompą, ustawieniem ramion itd

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 22 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 531
myslalem zeby dac ohp w push sila tylko ze to bedzie kolejne
Ciezkie wyciskanie mam juz dwa wyciskania w tym dniu i 3 nie bedzie na tyle efektywne.
Zmienie powell raise z pull h na pull s dam go przed face pullem i zmienie uginanie ramion ze sztanga tak jak mowisz na podciaganie podchwytem bo tego jeszcze nie probowalem w niskim zakresie powtorzen na biceps.pod koniec bloku doloze kolejne cwiczenie na biceps to dam go w hiper i tak jak mowisz zeby sie bawic pompa itd.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Liczę na waszą pomysłowość

Fruzelina