SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Masa miesniowa (wazne)!

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 592

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 33
Witam mam taki problem poniewaz chcialbym nabrac troche masy miesniowej (a raczej przerobic .. , w sensie z brzucha do miesni xdd :D ) i moje pytanie jest takie czy jesli zaczne biegac grac w kosza plywac chodzic na silke to czy ja nabiore ta mase czy ja po prostu spale a jesli nie to co musze zrobic by nabrac tą mase.

z góry dziekuje pozdrawiam! :)

Pozdrawiam :)

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 14

Waga: 60,150 kg

Wzrost: 176 m

Cel treningowy: osiagniecie wiekszej sily oraz MASY MIESNIOWEJ (przerobic)

Staż treningowy na słowni: ...

Uprawiane inne sporty: sporadycznie boks ale w ostatnim czasie nie.

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): na silowni:)

Dieta: mam diete na przybranie wiekszej wagi i dieta jest dobra bo pomaga.

Przeciwskaznania medyczne: brak

Zażywane suplementy: brak
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 1793 Wiek 27 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 11645
Boże widzisz a nie grzmisz.. Co masz kolego z biologii/chemii? Efektem spalania tłuszczu jest woda i dwutlenek węgla, czyli mięśnie budują się głównie z białek. Co do diety to nie liczy się ilość ale jakość masy, same batoniki też spowodują, że tłuszcz powstanie. Długotrwały wysiłek aerobowy powoduje utratę tkanki tłuszczowej (przy odpowienim odżywianiu), aby przybrać na masie należy ćwiczyć i dobrze się odżywiać.

Life is to short to be small :)
http://www.sfd.pl/Moja_siłownia_:_-t821837.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 506 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 2942
plywaj, graj w kosza, podciagaj sie na drazku, rob pompki, brzuszki, nie jedz slodyczy ani weglowodanow na noc w tym wieku Ci wystarczy
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Split do ułożenia!!

Następny temat

trening domatora+rozciąganie- POMOCY!

Water