SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Masa kierowca zawodowy. Czy tak zdrowo?

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 636

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 0 Na forum 210 dni Przeczytanych tematów 0
Witam. Mam 25 lat waga 67 kg wzrost 170cm. Jestem kierowcą zawodowym i nie jestem codziennie w domu, co za tym idzie nie mam możliwości żeby codziennie trzymać się diety i zjadać naszykowane wcześniej posiłki. Na jeden dzień naszykuje no ale w trasie nie dam rady.
Śniadanie w trasie: zupę flaczki wołowe z pieczywem lub żurek kiełbasa i jajko do tego gainera z jogurtem proteinowym.
Do głównego posiłku podjadam ciastka zbożowe i jakaś zapieianka lub też sałatka z Mc z kurczakiem. Zależy gdzie stanę na pauze.
Obiad to ryż lub kasza piers z kurczaka i warzywa. zazwyczaj jem zawsze do syta.
Następnie dojadam banany ciasteczka zbożowe.
Kolacja to flaczki wołowe duża porcja lub ryz albo frytki, pierś,surówki. Zależy od miejsca gdzie stoję i co serwują. Na to jeszcze wypije porcję gainera mass Activator.
Dodam że z rana jeszcze wypijam kreatyne około 4-5g i witaminy.
Według aplikacji fitatu moje zapotrzebowanie kaloryczne wynosi 3600 kcal A u mnie raz jest 4000 kcal raz 3500. Białko około 180g tłuszcz 170 a węgle 500.
3x w tygodniu ćwiczę FBW W domu + hantelki, drążek.
Dodam że 2 miesiące temu wazylem 57 kg teraz 67. Jakieś efekty są + wydety brzuch.
Chciałbym otrzymać jakieś wskazówki czy odpuścić sobie robienie masy i całej tej zabawy ze względu na nie systematyczną dietę co idzie za tym nie zdrowy tryb życia. Czy też macie jakieś rady odnośnie żywienia.
Pozdrawiam!

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3453 Napisanych postów 8469 Wiek 43 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 407841
To jest dieta śmieciowa, niestety. I na dłuższą metę odbije się niekorzystnie na zdrowiu. Ciastka zbożowe i jogurty proteinowe sa zdrowe tylko w reklamie. Kiełbasa to tez nie jest wartościowy produkt, bo nie wierze, żeby w żurku w jakiejś przydrożnej jadłodajni dawali kiełbasę inna niż najtańsza. MdDonald chyba komentarza nie wymaga. Ponadto wydaje mi sie, że przy takich parametrach waga/wzrost zdecydowanie przeszacowałeś zapotrzebowanie. 10 kg w dwa miesiące, to tak obrazowo pewnie 9 ,5 kg tłuszczu, i 0,5 kg mięśni. (dobra, zaraz ktoś napisze, ze woda i treść jelitowa -to 7 kg tłuszczu, pól kg mięśni i reszta woda plus treść jelitowa )

Reaktywacja czy falstart? http://www.sfd.pl/[BLOG]deja_vu-t1099661-s119.html#post-18195840

"Jeszcze nie jest ze mną tak żle, żeby robaki zaczynały mlaskać na mój widok, kiedy jadę wózkiem po łące..." nie moje tylko Sebastiana Fitzka z "Pasażera 23", ale sobie pożyczyłam.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2971 Napisanych postów 57171 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 623098
Niestety, ale nie ma wyjścia. Trzeba skupić się na zdrowym odżywianiu, a nie jedzeniu jak do tej pory. Ze soba można zabrać różne wartościowe produkty, lodówkę i ewentualnie malutką kuchenkę gazową. Nawet kierowcy, którzy nie dbają o siebie maja taki sprzęt. Poza tym, należy obrać odpowiedni cel. Większy problem powinieneś mieć z treningami, a nie dietą.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
popuri Doradca
Ekspert
Szacuny 1430 Napisanych postów 28108 Wiek 28 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 262831
Najważniejsze to podejście. Jeśli chcesz to dasz radę. Kwestia by znaleźć odpowiednie narzędzia. Jako kierowca wystarczy że będziesz miał lodówkę turystyczną i posiłki trzymają. Kwestia również odpowiednich wyborów jedzenia na mięśnie, a nie tylko fast food
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
dudee Doradca
Ekspert
Szacuny 1737 Napisanych postów 27216 Wiek 24 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 516267
Tak jak poprzednicy wspomnieli - jeśli faktycznie chcesz zmiany swojego życia to znajdziesz sposób aby to zrobić. Kwestia przyzwyczajenia i zmiana nawyków.. Twoja dieta nie będzie dopięta na tzw. ostatni guzik, ale możesz znacząco poprawić jakość swojego odżywiania.

Ustalanie indywidualnych planów dietetycznych
Zapraszam do współpracy

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 10 Na forum 172 dni Przeczytanych tematów 614
Znam osoby które jeżdżą w długie trasy i zabierają ze sobą rower, jak się da to na długich pauzach jeżdżą o ile lokalizacja postoju na to pozwoli,jeśli nie to próbują chociaż pobiegać po okolicy. I tak stoisz na tej pauzie, lepiej się godzinę poruszać, nawet szybki spacer, przespać się i tak zdążysz.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4230 Napisanych postów 69081 Wiek 42 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 574064
Jak ktoś chce to sobie tak wszystko poukłada ze znajdzie te 45 minut na trening
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Ocena i ulepszenie elementów diety proteinowej (Dukan).