SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Masa i spalenia tluszczu

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1268

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 17
Witam (nie znalazlem w opcji szukaj tego konkretnego problemu)

Od 3 tygodni biore jablczan kreatyny,a od tygodnia weglowodany.

1. Chcialem zapytac sie czy mozliwe jest zebym nabieral masy a jednoczesnie spalil resztke tluszczu na brzuchu? Jesli tak to jak to najlepiej zrobic.

2.Nie jestem ekspertem w tych sprawach dlatego biore suplementy tak jak na ulotce tzn. kreatyna rano, przed obiadem , przed treningiem i po. A weglowowany (gain bolic) miedzy sniadniem a obiadem, przed trenem po trenie.

Pozdrawiam i z gory dzieki za odpowiedzi
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 1130 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 12734
ad.1 Możliwe choć trudne. Jeśli zaczynasz a zakładam, że tak jest skoro pytasz o tę kwestię to radziłbym sobie wybić ten pomysł z głowy. Albo, albo. Albo robisz coś na 100% i skupiasz się tylko na tym albo trzymając wędkę strzelasz do kaczek.

http://www.sfd.pl/Jednoczesne_gubienie_tłuszczu_i_zyskiwanie_mięśnia_-_jak_to_pogodzić_-t233462.html

ad.2 Zamiast poruszać aspekt zażywania kreatyny oraz gain bolica powinieneś na początku określić czy opierasz się na diecie. Jeśli nie, ułóż ją a przy konsekwentnym przestrzeganiu zintensyfikujesz swoje cele. Przede wszystkim będziesz miał świadomość czego dostarczasz za dużo, czego za mało ... wówczas będziesz mógł bezpiecznie myśleć o odżywkach bo mają one być jedynie dopełnieniem Twojej diety, to ważne. I o tyle gdy węgle z białkiem po treningu są pomocne tak może się okazać, że porcja gainera między śniadaniem a obiadem jest już zbędna.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 362 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 15511
j/w

+

do krety, to bierz
rano 5g + 5g po treningu (opcjonalnie).
można też zapodać, ale wg mnie kreta marnuje,
5 przed i 5 po treningu.

choć, w gb też jest kreta
więc, jabłczan zapodajesz
odpowiednio do gb, by było razem 10g.
czyli można zapodać, np. tak
-kreta rano
-kreta przed treningiem
-gb po treningu

pozdrawiam
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Kilka pytań

Następny temat

Zamiennik do płatków owsianych

BF