SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Masa i redukcja

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 3303

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51564 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Wiek [17]
Waga [64]
Wzrost [173]

Cel do osiągnięcia (zwiększenie masy, rzeźba oraz redukcja tłuszczu)

Staż (chyba 0, nigdy nie ćwiczyłem na siłownie ale regularnie ćwiczę w domu od ponad roku(takie małe ćwiczenia które zajmują mi max 40 min ))

Aktywność fizyczna (Zima :Karate 2-3x w tygodniu,WF 2x w tygodniu
Lato :Karate 2-3x w tyg, WF 2x w tyg, wszelka aktywność fizyczna: piłka nożna, basen, rower itp.

Cześć nazywam się Kacper i od bardzo dawna miałem ochotę się zarejestrować na tym forum aby ktoś w reszcie mógł mi pomóc :) Otóż: Kiedyś ważyłem (jakoś 1.5 roku temu ) coś koło 78 kilo, i wtedy postanowiłem zabrać się do roboty nad sobą, zacząłem regularnie ćwiczyć różne a6w itp. mniej jadłem, kupiłem sobie hantle itp. Teraz na dzień dzisiejszy okazało się że mam chude ręce(33cm w bicepsie) i nogi(ok 36 w łydce) a został mi wał tłuszczu na brzuchu(ok78cm w pasie): moim głównym celem jest wzrost siły i masy oraz oczywiście rzeźby(nie che wyglądać jak podziań tylko chce być ładnie wyrzeźbiony) i najważniejsze pozbyć się tego tłuszczu. Oczekuje waszej pomocy :)

Poniedziałek i środa mam treningi karate czasami dochodzi niedziela(ćwiczę od 4miesięcy)
Trening domowy taki jak absII pompki przysiady i machanie hantlami staram się robić w piątki,soboty (czasami niedziele jak nie mam treningu karate lub czasem ćwiczę to i to :) )

Chciałem dorzucić sobie teraz FBW ale zauważyłem że jest tam bardzo dużo ćwiczeń ze sztangą a ja jej nie posiadam.

Co mi doradzacie :)

Z góry dziękuje i przepraszam za wszelkie błędy pisałem w pośpiechu.

PS Diety jako takiej nie trzymam, ale : nie jem słodyczy, ani takich tłustych potraw, staram się jeść dużo białka oraz owoców ( warzyw już mniej )