SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wybór celu treningowego

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 204

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Wiek 24 lat Na forum 12 dni Przeczytanych tematów 16
Cześć, po 4 latach przerwy wróciłem do przygody z siłownią. Obecnie jestem na redukcji, ale zastanawiam się, czy powoli nie przechodzić na masę, co myślicie?

Przed - 83kg



Obecnie - 75,5kg







Zmieniony przez - dziuzepe w dniu 2022-05-12 22:01:50
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 386 Napisanych postów 1369 Wiek 37 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 16070
Redukcja,dotnij bo jeszcze trochę zostało



Zmieniony przez - jaaaaa85 w dniu 2022-05-13 05:36:10

Zmieniony przez - jaaaaa85 w dniu 2022-05-13 05:36:59
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
monkey22 Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 26256 Napisanych postów 18457 Wiek 41 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 265521
Jeszcze trzeba zredukować zanim zaczniesz myśleć o nadwyżce , na masowanie nadal zbyt duży poziom tkanki tłuszczowej jednak tutaj wszystko zalezne jest od tego jak wyglądały ostatnie miesiace bo jesli jestes już dosć długo na redukcji albo miałeś do tej pory niskie kcal to trzeba zrobić przerwę od deficytu i wejsć na regeneracje na kilka tygodni a potem na nowo redukcja aż zejdziesz dość nisko z body fat Najlepiej jakbyś wypełnił ankietę i napisał ile wyszlo twoje zero kcal i jak liczone oraz jak przez ostatnie tygodnie /miesiące ciąłeś kalorie https://www.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU.-t922822.html 
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6923 Napisanych postów 11997 Wiek 30 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 2220960
Siemka
Tutaj masz jeszcze redukcji a redukcji. Poziom tkanki tłuszczowej jest na tyle duży że nie warto tutaj robić jakiejkolwiek masy bo jedyne co Ci przyjdzie to jeszcze wiecej tkanki tłuszczowej. Zredukuj to tak do formy typowo na plażę, czyli żeby pokazala sie kratka na brzuchu i dopiero wtedy zacznij cos budować. Wyjedzie Ci to na plus :p
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Szacuny 16934 Napisanych postów 129407 Wiek 37 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1447443
jak dłuższa redukcja była to wejdź na wyższe kalorie 2=3 tygodnie, odżyw organizm i ciągnij ją dalej

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3487 Napisanych postów 30748 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 292932
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Wiek 24 lat Na forum 12 dni Przeczytanych tematów 16
Dzięki za pomoc. Jesteście w stanie +/- powiedzieć, do jakiej wagi powinienem dążyć?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
monkey22 Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 26256 Napisanych postów 18457 Wiek 41 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 265521
Waga nie jest żadnym wyznacznikiem bo to sa tylko cyferki i nie kieruj się cyframi a tym jak zmieni się ciało , prosty przykła gdzi emasz dwóch męzczyzn .1. 170 cm 80 kg i jest kulturysta / fitnesiakiem z Bf 9% oraz 2. 170cm 80 kg zwykły Kowalski z BF 25% , waga i wzrost taki sam BMI pokaze taki sam wynik jak nadwaga a jednak ciało Sportowca a Kowalskiego to dwa różne światy. Skup się na diecie , aktywności i prawidłowym prowadzeniu , prowadz dziennik i rób pomiary obwodów oraz zdjęcia bo to one najlepiej pokazują zmiany a wagę traktuj tylko jako podgląd
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5352 Napisanych postów 70837 Wiek 37 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 721646
Nie masz dążyć do konkretnej masy ciała. Kilogramy nie świadczą o efektach kształtowania sylwetki i jej wyglądzie. Polecam skupić się na obwodach ciała mierzonych co jeden, dwa tygodnie rano na czczo i zapisywanych. Poza tym raz w miesiącu zdjęcia sylwetki (przód, tył o bok). Ważne żeby były wykonywane w tych samych warunkach (światło, odległość, bielizna, poza).

Poziom tkanki tłuszczowej jest jeszcze na tyle wysoki, że warto zejść z nim niżej zanim zaczniesz budować mięśnie.

https://www.sfd.pl/Body_fat__znaczenie_w_budowaniu_masy_mięśniowej-t1132868.html

Moderator działu Odżywianie

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening klatki z kamizelką obciążeniową

Water