Szacuny
1
Napisanych postów
61
Na forum
102 dni
Przeczytanych tematów
734
Witam mam pytanie bo jestem początkującym już ćwiczę 2 tygodnie z hantlami i drążek
Waga 52
Wzrost 159cm
2500kcal dziennie i nwm co robić masować czy redukować
1FBW + interwał
2 odpoczynek
3 co w 1
4 co w 2
5 co 1
6 co w drugim
I tak dalej czyli co drugi dzień
Jest liderem w tym dzialeSzacuny
9159
Napisanych postów
153099
Na forum
13 lat
Przeczytanych tematów
1202733
Tak bo niski jestem i min przedział dobrej wagi to od 47 do 62
jeżeli interesuje CIe sportowa, atletyczna sylwetka, to olej te przedziały wagowe, bo są one dla ludzi którzy po prostu żyją i nie interesują sie nad to sportem nie uwzgledniaja one kompozycji ciala, a wiec ilosci tluszczu i miesni, a biora pod uwage jedynie mase ciala, co nie sprawdza sie w przypadku osob trenujacych na silowni.
nie masz z czego sie odchudzac, tutaj trzeba powoli dokladac kilogramow, by budowac mase miesniowa i tyle
Szacuny
2
Napisanych postów
31
Na forum
1 rok
Przeczytanych tematów
380
Ja na twoim miejscu zrobiłbym 2miesieczna redukcje / rekompozycje i dopiero potem brał się za masę , będziesz miał większą motywację do ćwiczeń Jezeli będziesz widział jakiekolwiek efekty.robiac masę to jedynie będziesz się zalewal i zalewał. Ja też jestem karłem jak ty, i ważyłem 62kg i wszyscy do około dupcyli żeby robić masę a ja się nie czułem dobrze w swoim ciele i zrobiłem redukcje na 52kg i czuje się świetnie ^^ TWOJ WYBOR! zrób tak żebyś się czuł dobrze! Czujesz się ulany? To dotnij, czujesz się mały i wąski to cisnij z masą proste mordo Powodzenia :D
Jest liderem w tym dzialeSzacuny
9159
Napisanych postów
153099
Na forum
13 lat
Przeczytanych tematów
1202733