SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Masa czy redukcja

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 209

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

Płeć

Cel

Waga

Wzrost

Poziom bf (zdjęcie poglądowe)

Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?)

Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni)

Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie

Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie)

Stosowana lub planowana suplementacja

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 13 Wiek 22 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 3853
Chciałbym zaczerpnąć waszej opinii nt temat wg mnie już mógłbym
Spokojnie masować ale chce mieć ta jak najlepsza wrażliwość insulinowa myślicie ze coś tu jeszcze warto palić czy nie za bardzo
22 lata 166cm waga ~62kg
I tak btw na ile % oceniacie tutaj mój bf ?
https://iv.pl/image/GrwyCLT
https://iv.pl/image/GrwySwU
https://iv.pl/image/Grwyhxn 
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3823 Napisanych postów 63290 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 680129
Wygląda to na około 15 procent tkanki tłuszczowej. Myślę, że jak najbardziej można spróbować budowy masy mięśniowej. Szczególnie w sytuacji,gdy wcześniej redukowałeś przez dłuższy czas. Nie wspomniałeś nic na ten temat, a jest to bardzo istotne.

Możesz zacząć od zerowego bilansu kalorycznego, obserwując obowody ciała i ich reakcję na ustaloną ilość kalorii. Przy okazji również warto wrzucić jakiś trening metaboliczny, który pozwoli na ograniczenie przyrostu tkanki tłuszczowej.

https://potreningu.pl/articles/1154/kompleksy-sztangowe-trening-metaboliczny 
1

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 13 Wiek 22 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 3853
Spodziewałem się mniej w granicach 12%. Natomiast 15 to chyba trochę dużo jeszcze bo pomasuje z 2 miechy i będę musiał ciąć prawda ? Redukowalem cały wrzesień


Zmieniony przez - Szprajt01 w dniu 03/11/2019 13:54:35
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6380 Napisanych postów 75325 Wiek 43 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 631581
Najmocniejsza strona sylwetki są czworoglowe Spokojnie możesz masować . Generalnie prawdą jest, że zapewniając sobie nadwyżkę energetyczną w okresie budowania masy stosunkowo łatwo oprócz dodatkowych kilogramów mięśni zyskać też pewne ilości tłuszczu zapasowego. Nie jest to jednak bezwzględna reguła. Jeśli zamiast „agresywnej masy” zdecydujemy się na metodę „drobnych kroków” możemy liczyć nie tylko na przyrost tkanki mięśniowej, ale także ubytek zapasowego tłuszczu. Wymaga to jednak zazwyczaj zaawansowanych strategii żywieniowo-treningowych uzupełnionych o przemyślaną suplementację oraz przede wszystkim cierpliwości i czujności.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 13 Wiek 22 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 3853
Planowałem wejść na masę i zastosować nadwyżkę +- 300/400 kcal czyli zapotrzebowanie mam w granicach 2050 kcal to tak na 2400 planowałem wjechać albo jeszcze pociągnąć redukcje na te -200/300 kcal przez 2 tyg progres jedli chodzi o ciężary powinien i tak iść bo jestem początkującym i wracam po wakacyjnej 3 miesięcznej przerwie co myślicie ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 10931 Napisanych postów 118759 Wiek 35 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1389545
Masuj, nie jesteś otłuszcozny, popraw górę bo czwórki rzeczywiście masz robudowane
1

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
DJ_DoDo Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 12292 Napisanych postów 12095 Wiek 28 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 320004
jedź na razie na niedużym plusie, np. w dni nietreningowe ok. zera, a w treningowe na plus 300kcal i obserwuj jak będzie się zmieniać sylwetka
1
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Galaretka kalorie

WPC