SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Masa czy może rekompozycja ???

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1275

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 20 Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 419
Witam, mam 21 lat i mierzę 188 cm wzrostu. Od 3 miesięcy byłem na redukcji i udało mi się zejść z 81 do 74 kg. Przez ten czas trzymałem dietę z ujemnym bilansem kalorycznym. Kończyłem redukcję na 2300 kcal a teraz dodałem 200 kcal a po tygodniu zamierzam dorzucić kolejne 200 kcal gdyż sądzę że byłem w sporym deficycie o czym dawało mocno znać samopoczucie m.in. zmęczenie, brak sił. Chcę wejść na zero a potem no właśnie nie wiem co. Z redukcji jestem średnio zadowolony, owszem poleciało trochę fatu jednak nadal jest go sporo na brzuchu, jednak dalsza redukcja niema sensu i nie mam na nią już siły. Myślę aby robić powolną masę tylko nie wiem czy nie będzie mnie zalewać. Co byście doradzili ???




Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Ranking TOP10 spalaczy tłuszczu

Chcesz wspomóc walkę z niechcianym tłuszczem? Zastanawiasz się jaki produkt wybrać?

Zobacz ranking
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3788 Napisanych postów 45001 Wiek 11 dni Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 337560
Spróbuj rotować węglowodanami tak by w dni wolne od siłowni mieć bilans lekko ujemny a w dni treningowe dodatni.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Szacuny 8564 Napisanych postów 151235 Wiek 31 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1193672
osobiscie bym masowal, jednak jw mozesz sprobowac CC, nada sie idealnie jezeli celem jest rekomp
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4768 Napisanych postów 57693 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 718015
Masuj jak przytniesz albo rekompozycja nie pójdzie za dobrze to nic z mięśni u Ciebie nie zostanie.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 20 Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 419
tak chyba zrobię, co tydzień będę zwiększał kalorie aż wejdę na masę.Pomimo dodawania kalorii podejrzewam że jeszcze coś spadnie zanim nie wyjdę na zero
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4768 Napisanych postów 57693 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 718015
mastre_09
tak chyba zrobię, co tydzień będę zwiększał kalorie aż wejdę na masę.Pomimo dodawania kalorii podejrzewam że jeszcze coś spadnie zanim nie wyjdę na zero


jak jesteś na dużym deficycie to zapewne tak będzie

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 20 Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 419
Mam jeszcze pytanko odnośnie jaki polecacie trening na masie bo na redukcjii robiłem silowy na niskim zakresie powtórzeń a teraz lepiej chyba celować w hipertrofię i zwiększyć objętość treningową i ilość powtórzeń ? Czy lepiej jest trenowac każda grupę mięśniową raz w tygodniu czy może rozłożyć objętość na dwa razy w tygodniu ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4768 Napisanych postów 57693 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 718015
Można by rzec, że trening może być ten sam na masie i na redukcji tylko zmieniać możesz dietę, jednak jak leciałeś do tej pory na niskim zakresie powtórzeń to warto podbić troszkę objętość treningu aby dać też nieco odpocząć stawom.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3788 Napisanych postów 45001 Wiek 11 dni Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 337560
mastre_09
Mam jeszcze pytanko odnośnie jaki polecacie trening na masie bo na redukcjii robiłem silowy na niskim zakresie powtórzeń a teraz lepiej chyba celować w hipertrofię i zwiększyć objętość treningową i ilość powtórzeń ? Czy lepiej jest trenowac każda grupę mięśniową raz w tygodniu czy może rozłożyć objętość na dwa razy w tygodniu ?


push pull lub góra dół na 4 dni.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Cos mi nie idzie.

Bialko zestaw