SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Masa /Siła - zwiększyć obwody mięśni .

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1022

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 19 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 161
Witam , piszę tu z Prośbą otrzymania pomocy w celu dobrania odpowiedniego planu treningowego Żeby przybyć na masie o raz sile .

Więc tak :

Wiek - 15.5

Wzrost -177cm

waga- 67kg

Staż treningowy - 7msc

Bicepc - 34cm


Zacząłem ćwiczyć na początku wakacji najpierw 1.5msc FBW potem od września split na masę z małymi przerwami , od 2 tyg biorę cm3 trec , bcaa dymatize oraz Białko Syntrax Matrix 2.0 , ćwiczę 3 razy w tygodniu , siłownia domowa do dyspozycji mam 2 gryfy proste , 1 łamany , ławkę , drążek , obciążeń około 300kg , wyciąg górny , kilka hankli , oraz atlas . Plan do tej pory wyglądał tak :

Pon:

Klatka
wyciskanie na ławce prostej 4x 12-10-10-8
wyciskanie na lawce skosnej 3x12-10-8
rozpiętki na ławce skośnej 3x12-10-8

biceps
uginanie ramion ze sztanga 12x10-8
uginanie ramion hanklami naprzemiennie 12x10x8
uuginanie ramion opartych o kolana 12x10x8


Środa :

plecy:
drązek 3x max
wiosłowanie 3x12-10-8
przyciaganie drążka wyciągu górnego do klatki 3x-12-10-8

Kaptury
sztugsy : 3x12-10-8

triceps :
francuskie 3x12x10-8
prostowanie ramion na tlasie 3x12x10-8
udwrotne pompki 3x12x12x12

Piątek :

Nogi :
przysiady ze sztanga 4x-12-10-10-8
prostowanie nóg na atlasie 3x12-10-8
łydki:
wspięcia na palcach 4x12x10x10-8

barki :
wyciskanie sztangi zza głowy 3x12-10-8
unoszenie hankli bokiem 3x12-10-8
przyciaganie sztangi do brody 3x12-10-8


Co byście zmienili w nim ? Pozatym poprosiłbym o jakies dobre ćwiczenia brzucha w domowych warunkach ponieważ do tej pory żadko robiłem brzuch . Dodam że ćwiczę na tym planie już ok 3.5msc .
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 18 Wiek 25 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 851
ja trenuje podobnym planem:D
tylko wiecej seryjek na nozki klate i plecy i bedzie oki:)

no pain no gain

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 859 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 6345
Dorzuć MC do pleców

Odra opolska - królowa całego Śląska !
Jak ważny jest posiłek potreningowy ! - http://www.sfd.pl/[art]_Okno_anaboliczne-t502247.html
Nie zapominaj o solach mineralnych! - http://www.sfd.pl/[art]_Sole_mineralne-t574211.html
Problem ze snem? - http://www.sfd.pl/[art]_Problem_z_regeneracją_Może_to_bezsenność_[art]-t678830.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 67
Jest zdecydowanie za mlody na martwy ciag.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 642 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1852
nie jest
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 859 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 6345
Jeśli jest za młody na MC to jest tak samo za młody na wyciskanie sztangi albo przysiady...

Odra opolska - królowa całego Śląska !
Jak ważny jest posiłek potreningowy ! - http://www.sfd.pl/[art]_Okno_anaboliczne-t502247.html
Nie zapominaj o solach mineralnych! - http://www.sfd.pl/[art]_Sole_mineralne-t574211.html
Problem ze snem? - http://www.sfd.pl/[art]_Problem_z_regeneracją_Może_to_bezsenność_[art]-t678830.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 19 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 161
Słyszałem że jak za długo się ćwiczy na tym samym planie to po woli są co raz mniejsze efekty , czy to prawda ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 642 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1852
tak
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 859 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 6345
Jw. prawda.
Operuj seriami, powtórzeniami, ćwiczeniami
Po jakimś czasie możesz zmienić system
Pzdr

Odra opolska - królowa całego Śląska !
Jak ważny jest posiłek potreningowy ! - http://www.sfd.pl/[art]_Okno_anaboliczne-t502247.html
Nie zapominaj o solach mineralnych! - http://www.sfd.pl/[art]_Sole_mineralne-t574211.html
Problem ze snem? - http://www.sfd.pl/[art]_Problem_z_regeneracją_Może_to_bezsenność_[art]-t678830.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 19 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 161
Ja na tym planie już długo ćwiczę , jakie byście zmiany proponowali ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 859 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 6345
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Jak zwiększyć obwody mięśni..??

Następny temat

pomoc MIESNIE BRZUCHA ?