SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Masa , a piłka nożna.

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 700

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

Mężczyzna

Wiek

19

Waga

70

Wzrost

177

Cel treningowy

Masa

Staż treningowy na siłowni

1 rok

Uprawiane inne sporty

piłka nożna

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki)

Hantelki , lawka , 2 gryfy , drążek ,

Dieta

brak

Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje)

nie.

Zażywane suplementy

creatyna mono

Wyniki w podstawowych ćwiczeniach [kg] (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc)

wyciskanie na lawce leząc : 85 kg.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 16
Witam , pisze do Was proszac o porade , mianowicie :
Cwicze na siłowni 4-5 razy w tygodniu , piłkę nozna trenuje codziennie , z wyjątkiem niedzieli , chyba , ze w niedziele trafi sie mecz.
Moim celem jest przybranie masy , choć ciężko mi to idzie , ponieważ na treningu bardzo duzo spalam. Ciężko rowniez o regularne posiłki , bo na trening piłki musze dojeżdzać codziennie ok 1 ,1 godziny.
Po kazdym treningu na siłowni pije białko , po kazdym treningu w piłke przygotowuje wcześniej koktajl białkowy i pije od razu po treningu.
Mój przykladowy dzien :
8:30 śniadanie
9:30 siłownia do 11.
pozniej białko , wracam do domu i obiad.(staram sie jeść bialka , weglowodany itp ) choć niekiedy wiadomo , ze zjem coś innego, to co jest w domu.
13:00 jade na trening piłki nożej
15:00 trening
po treningu koktajlt bialkowy ( mleko,banany,owoce suszone , oliwa z oliwek , bialko z jajka, twarog biały )
Wracam do domu ok godziny 19 , wtedy zjem następny posiłek , i poźniej po 22 kolejny.
Do tego wszystkiego biore jeszcze creatyne mono.
Od poniedziałku dojdzie mi jeszcze 2x w tygodniu MMA.


Chcialem zapytac sie kogoś " kumatego " , co moge zrobić , żeby przy takim obciazeniu treningowym zrobić mase.
Wiadomo , ze powinienem zadbać o jak najlepsza regeneracje i jak najszybciej dostarczac weglowodany i białko zaraz po treningach, dbać o diete , choć nie wiem do konca jak zrobić zeby zachowywać regularne posilki , jakie jedzenie robic " na wynos " .
Dlatego jezeli ktoś chcialby mi pomoc , bylbym bardzo wdzięczny.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 96 Napisanych postów 23860 Wiek 33 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 147326
penelopecruzz

czyli jednym słowem chcesz zakatować organizm , przeciesz to nie wykonalne , przy twoim poziomie, praktyce , i wiedzy na temat treningu , żywienia , regeneracji .

Taka aktywność fizyczna występuje u zawodowców .

Cwicze na siłowni 4-5 razy w tygodniu - idiotyzm

piłkę nozna trenuje codziennie - codziennie piła i codziennie siłownia i do tego będzie jeszcze MMA .

poważny chłopie jesteś .

ustal co jest dla ciebie priorytetem

1. piłka plus treningi siłowe ?
2. piłka i MMA
3 .MMA i trening siłowy .

podaj także obciażenie robocze w podstawowych ćwiczeniach

przysiad- ?
martwy - ?
wyciskanie - ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 16
W piłkę gram zawodowo , wiec nie musze ustalac co dla mnie jest priorytetem. Chce po prostu przybrac kilka kg na masie i pytam jak to zrobic przy moich treningach.

Zmieniony przez - penelopecruzz w dniu 2012-03-28 12:15:52
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 96 Napisanych postów 23860 Wiek 33 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 147326
więc odpuść sobie jakieś MMA bo nie jest możliwa taka aktywność fizyczna to jakby 3 koty które nawzajem gryzą sie w d.... e .

Masa to nie powietrze to nie trening to dostarczenie odpowiedniej ilości makro składników do potrzeb , celu , uwzględniając wysiłek , to regeneracja . to odpowiednio zbilansowana DIETA.

Trening
siłowy 5 x w tygodniu następna głupota , przy takiej aktywności zaczął bym od 2 x w tygodniu tym bardziej jeśli masy chcesz nabrać .

i patrzył na przestrzeni czasu jak reagujesz , czy waga skacze do góry i ewentualnie wtedy myślał co dalej .
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 16
Co Ty człowieku jesteś taki madry , może Twoj organizm nie jest przygotowany do duzego wysilku , moj organizm jest , gram w piłkę regularnie od 13 lat i znam swój organizm lepiej niż Ty, jeżeli sie nic nie robi to sie niczego nie osiągnie. Mówisz , ze mase robilbys 2x w tygodniu , ciekawe czy Ty jak robiłeś mase trenowałeś 2 razy w tygodniu , czy piszesz cos , czego sam nie robiles ? Przy odpowiedniej regeneracji , odpowiednio dobranej diecie organizm jest w stanie udzwignac wiekszy wysilek , ja chce sprobowac , wiec nie pytam czy jest sens , czy nie ma sensu , tylko pytam jak wszystko odpowiednio dobrać, zeby bylo dobrze. Jak Ci sie nie podoba , nie pisz - proste.

Zmieniony przez - penelopecruzz w dniu 2012-03-28 22:38:27
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening zroznicowany.

Następny temat

Ćwiczenia na poprawę klatki piersiowej?

Fruzelina