SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Masa. Kilka rad. 78 kg, 188 cm.

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1186

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 110 Wiek 30 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 6868
Witam.
Wzrost: 188 cm
Waga: 78 kg
Cel do osiągnięcia: masa (może być powoli, ważne aby był progres nie chcę się za bardzo podlać bo ostatnimi czasy przesadziłem z piwem, co odbiło się negatywnie na moim brzuchu)
Trening w ciągu tygodnia: 3 x FBW, 1 x basen (przymus )

Potrzebuję pomocy w doprecyzowaniu diety (którą zamieszczam poniżej). Mianowicie brakuje mi przede wszystkim tłuszczy oraz trochę kalorii. I tu liczę na Wasze rady.

Twaróg wieczorem będę od czasu do czasu zamieniał z białeczkiem.
Co do samych dań typu ryż+kurczak to wiadomo, będę starał się zamieniać je w systemie ryż/makaron/kasza + kurak/wieprzowinka/rybki.



Do diety dołączam suplementację w postaci gold omega 3 - kapsułka rano i wieczorem - (wiec tu będzie nieco tłuszczy) oraz co dwa dni witaminki A-Z od hi tec'a bądź bodymax.

To by było chyba na tyle.
Z góry wielkie dzięki za pomoc

PS: Jak widać w diecie praktycznie nie uwzględniłem warzyw (staram się zawsze coś dołożyć do dania).


Zmieniony przez - Krakus001 w dniu 2011-12-21 18:50:56
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Ranking TOP10 spalaczy tłuszczu

Chcesz wspomóc walkę z niechcianym tłuszczem? Zastanawiasz się jaki produkt wybrać?

Zobacz ranking
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 110 Wiek 30 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 6868
Analizując dietę sam doszedłem do kilku zmian, które już naniosłem, lecz dalej potrzebuję podpowiedzi.
Także podbijam temat.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 110 Wiek 30 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 6868
Panowie, nikt nie pomoże?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 29 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1552
Ja osobiście bym dołożył białko w potreningowym, jak szukasz rozwiazania na tłuszcze, to w moim prazypadku dobrą metodą było podjadanie orzechów, nasion słonczenika/dyni między posiłkami wiekszymi, chociażby z 30-40g ale zawsze to podbicie rzędu 200kcal

don't need god, drugs or steroids, just need faith in yourself

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 110 Wiek 30 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 6868
Orzechy już mam uwzględnione w pierwszym posiłku, ale faktycznie jest to jakieś sensowne wyjście. Dzięki serdecznie Tom Co prawda będę musiał ich sporo dziennie zjadać, ale tłuszcze i kcal zostaną podbite.
Co do białka w potreningowym, to właśnie zastanawiałem się nad dołożeniem ekono w przypadku gdy będę spożywał rybkę bądź też zwiększeniu ilości kuraka gdy właśnie jego będę jadł w tym posiłku.

Jakieś inne propozycje panowie co do tłuszczy i kalorii?
Pozdrawiam.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 414 Wiek 25 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 2784
w drugim posiłku daj więcej oliwy, ewentualnie orzechy włoskie
co się rzuca w oczy za mało mięsa i ryby, dawaj conajmniej po 100-150g
imo przy masie carbo i bcaa podczas treningu jest bezsensu
w okołotreningowych unikaj tłuszczy, w ostatnim posiłku wywal chleb i dodaj warzyw i więcej twarogu 150g spokojnie
i między posiłkami się nie podjada, dodaj do posiłków orzechy jak gdzieś masz za mało kcal czy tłuszczy
pozdr


Zmieniony przez - whime w dniu 2011-12-22 15:32:14

Jak kraść to miliony, jak kochać to księżniczki.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
s.m.p.a. ODŻYWIANIE
Ekspert
Szacuny 424 Napisanych postów 56364 Wiek 33 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 184874
o warzywka zadbaj w każdym posiłku spokojnie możesz zwiększyć ilość tł

Niedostępny do odwołania. Zdrowia dla WSZYSTKICH!

https://www.facebook.com/pages/Wszystko-Ch**/363238457019620 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 110 Wiek 30 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 6868
s.m.p.a. - warzywka wiadomo, jak najbardziej do każdego dania dokładane, żeby nie zakwasić organizmu, a dwa bo po prostu są zdrowe i bez surówki, czy jakiegoś pomidora/ogórka itp nie widziałbym sensu jedzenia Dzieki za pomoc
whime - ok, troszkę zwiększę białko. Natomiast chciałbym spytać czemu nie polecasz stosowania bcaa i carbo w czasie treningu (przy masowaniu)? Poprzez bcaa dostarczamy bezpośrednio wszystkie aminki do organizmu, co m.in. pomaga w regeneracji, a carbo jak wiadomo węgle które są mi niezbędne przy masowaniu i w sumie nie raz spotkałem się z osobami, które popijają je podczas treningu

Zmieniony przez - Krakus001 w dniu 2011-12-22 20:05:38
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Następny temat

Dieta Masa Ocena

Whey vit