SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Masa, trening, dieta, suplementacja

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1389

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

17

Waga

88

Wzrost

185

Staż treningowy

rok

Obwód pasa

88

Obwód klatki piersiowej

98

Obwód uda

61

Uprawiany sport lub inne formy aktywności (jak często)

kickboxing, siłownia

Ograniczenia żywieniowe (uczulenia, choroby)

brak

Stan zdrowia

dobry

Preferowane formy aktywności fizycznej

wszystko

Stosowane wcześniej diety (rozklad białko/ węglowodany/ tłuszcze)

lekka redukcja

Wrażliwość na stymulanty

średnia

Cel/problem/opis

masa, siła, wytrzymałość
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 242 Wiek 23 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 5428
Witka,
zaczynam przygotowywać się do masówki, dotychczas leciałem na ujemnym bilansie, dlatego teraz stopniowo podnoszę kaloryczność posiłków. Głównie zależy mi na budowie masy, później dopiero siła i wytrzymałość.
Wzrost - 185cm
Masa - 88/86kg
Wiek - 17
Zapotrzebowanie- 3600kcal

Trening:
Niedziela - FBW
Poniedziałek - K1
Wtorek - FBW
Środa - K1
Czwartek - BJJ - prawdopodobnie odpuszczę
Piątek - FBW

Dieta:
Staram się dostarczyć MINIMUM 2g białka na 1kg masy.
Tak wygląd mój przykładowy dzień, jeszcze jestem w trakcie regulowania, w ciągu 2-3 tygodni dojdę do zapotrzebowania. Zwykle nie jadam gołąbków, a schabow/karkówke/kurczaka.


Suplementacja:
Universal Mono
CM 1250
Beta Alanina
BCAA

ZMA

Pytania:
1. Od 1 sierpnia zaczynam 10 tygodniowy cykl mono, czy może mi to przeszkadzać w pilnowaniu wagi przy stabilizacji kaloryczności? Chodzi o to, że cały czas jem coraz więcej, żeby dotrzeć do 3600kcal w 2 tygodnie, jeśli zacznę brać mono to tym samym zacznę nabierać wody i trudno będzie zauważyć czy zaczynam się zalewać, czy to tylko mono, tak więc - jakiego przyrostu kg się nie bać i po jakim czasie mono przestanie nabijać masę wodą?

2. Zamierzam kupić trochę obciążenia, w celu przyzwyczajania mięśni do większego obciążenia, skoro masa to i siła, nie? :D Tutaj pytanie, jakim systemem podnosić ilość obciążenia?

3. Plan treningowy, mam dobrze rozpisany, wszystko jest jak najbardziej w porządku, problem w tym, że po niedzielnym FBW czuje zmęczenie mięśni w poniedziałek, tym samym mam wrażenie, że jeszcze się nie zregenerowały, a ja już idę na dość intensywny trening K1, macie jakieś pomysły jak rozłożyć te FBW w innych dniach?

4. Tempo nabierania masy 2kg/miesiąc rozumiem, że jest w porządku?

5. Masywny brzuch - chcę zbudować potężny 6-cio pak, i wytrzymałe skośne, po prostu coś pięknego, nie chcę wyglądać jak wykałaczka po redukcji i nie chcę też musieć wycinać się do 10% bf, żeby te mięśnie były widoczne, zależy mi na potężnej posturze, dlatego pytanie, jakie ABSy na brzuch? Rozumiem, że aby mięsień się rozwijał trzeba go obciążać, ale nie mam żadnych maszyn, co najwyżej obciążenie na stopy do robienia dolnej partii. Zapoznałem się z tematem Roniego ale trafiłem też na ciekawy trening brzucha -



6. Sporty walk zaliczać do aerobów?

7. Maślanka byłaby dobrym źródłem białka? Jeśli wsączyłbym z 0,5 litra do jest blisko 20g białka.

Jeśli coś mi jeszcze wpadnie do głowy to będę atakował ;)
Piszcie śmiało propozycje zmian itp.




Zmieniony przez - Ollaen w dniu 2013-07-30 14:26:37

Zmieniony przez - Ollaen w dniu 2013-07-30 15:19:03
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 395 Napisanych postów 24620 Wiek 24 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 104901
jak na moje to ta dieta jest do niczego gdzie są jakieś podstawowe produkty ? ryż mięso ryby, makarony .....


Zmieniony przez - dexterpro w dniu 2013-07-30 15:54:50
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 242 Wiek 23 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 5428
Zwykle są w obiedzie z ziemniakami, ryżem czy makaronem. Czasem jednak zdarzy sie, że zachwieje ten standard, mimo wszystko jestem wyznawcą zasady, że grunt to aby makro się zgadzało :D
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 395 Napisanych postów 24620 Wiek 24 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 104901
czyli że tylko tabela makro cię interesuje tak ? w sensie że nie ma różnicy czy weźmiesz węgle z Coca Coli czy ryżu ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 242 Wiek 23 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 5428
No bez przesady
Zasady zdrowego odżywiania to podstawa, zwyczajnie nie zawsze dam radę zjeść tak jak powinno być.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 395 Napisanych postów 24620 Wiek 24 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 104901
co do diety to nie istnieje w tym sporcie bez mięcha , ryb makaronów ryżów bla bla .... sam obiad nie wystarczy, ułóż porządną dietę
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 242 Wiek 23 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 5428
Ok, jeśli to pozwoli nam przejść do dalszych pytań to jutro ogarnę sensowną dietę.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 242 Wiek 23 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 5428
Tak wygląda ten dzień, zależy mi żeby ktoś odpowiedział na zadane pytania ;) :


...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
peepeek ŁAMATOR
Znawca
Szacuny 46 Napisanych postów 17188 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 47901
za dużo tłuszczy, węgli na mase za mało, do 5g na kg masy.
Na noc banan też zbędny, sledz w oleju i 100g dzemu?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 242 Wiek 23 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 5428
Banan zaraz po treningu kickboxingu jedzony, zanim dojade do domu, rowerem schodzi z 30minut.
Śledź ze słoika, wyszło po obcięknięciu oleju trochę ponad 100g.
Dżem zjadłem z ryżem, dobra mieszanka Może nie było go aż 100g ale pomiędzy 50-100g.

Dietę będę dopinał cały czas, istotne są dla mnie pytania które zadałem w punktach.

Zmieniony przez - Ollaen w dniu 2013-07-31 13:22:16
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Remik7 Ćpaj Sport
Ekspert
Szacuny 741 Napisanych postów 34664 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 254640
1. mono nie każdego podlewa wodą - duzo tutaj zalezy od odzywiania, raczej bym się na tym nie skupiał tylko trzymal sie zalozen diety
2. jakim systemem podnosić ilość obciążenia? rozwiń to pytanie
3. przy tylu treningach ciezko lepiej to rozlożyć - bcaa i duzo snu polecam
4. w porządku( jeśli z tego bedzie 0,5kg mieśnia to byloby super)
5. jak bf bedzie wysoki to kraty widać nie bedzie, przy wielostawowych też brzuch pracuje - do tego 1-2 max w tygodniu trening na brzuch i styka ( ja nie robie wcale a miesnie brzucha są)
6. jasne
7. kiepskie
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

rozkład btw i kcal

Następny temat

Trening domatora, rozpisany, ocena, opinie.

Fruzelina