SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Masówka 75kg

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 943

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

20

Płeć

M

Cel

Masa

Waga

75

Wzrost

187

Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?)

Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni)

3x trening na siłowni po 1.5h + basen raz w tygodniu, trening około godziny 18

Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie

Siłownia, Basen

Stosowana lub planowana suplementacja

zbilansowana
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Wiek 23 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 313
Siema wszystkim ! Jest to moja pierwsza dieta w życiu. Celem jest nabranie masy mięśniowej z 75kg gdzieś do 78-80 kg . Liczę na wskazówki, porady i sugestie. Pozdrawiam

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6380 Napisanych postów 75325 Wiek 43 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 631581
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Wiek 23 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 313
Cel : masa
Płeć : mężczyzna
Wiek : 20
Waga : 75
Wzrost : 187
Obwód klatki : 96
Obwód ramienia : 33
Obwód talii : 80
Obwód uda : 52
Obwód łydki : 40
Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej : 10%
Aktywność w ciągu dnia : brak, tyle co przejście kilometr,dwa na uczelnię
Uprawiany sport lub inne formy aktywności : 3x w tygodniu siłownia po 1.5h - 1x w tygodniu basen
Odżywianie : słabość do słodyczy i fast foodów, ale do wyelminowania
Cel : zwiększenie masy mięśniowej do ok. 78-80kg
Ograniczenia żywieniowe : - (nie wiem czy mogę tu wpisać to że nienawidzę produktów "ogórkopodobnych"
Stan zdrowia : bardzo dobry
Preferowane formy aktywności fizycznej : siłownia
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : brak
Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów : raczej nie
Stosowane wcześniej diety : zbilansowana
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Wiek 23 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 313
odświeżam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 889 Napisanych postów 11107 Wiek 284 dni Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 188552
Ułóż sobie jadłospis na 4 posiłki + np. gainer po treningu :http://www.sfd.pl/sklep/ALLNUTRITION_Mass_Acceleration-opis33363.html posiłki dobieraj tak by i produkt białkowy( udka, podroby, szynka schab wieprzowy , wołowina , ryby jak śledź , makrela , łosoś , dorsz , jajka ) węglowodany ( ziemniaki , ryż , kasza gryczana/jaglana/kuskus/pęczak) tłuszcze ( oleje lniany rzępakowy zimnotłoczony , awokado , orzechy nerkowce, włoskie, laskowe , migdały ). Co do treningu na początku wystarczy Ci FBWhttp://www.sfd.pl/[ART]_Pierwszy_rok_treningów_-t906985.html .
Pozdrawiam
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Kobieta na redukcji, ocena diety

Następny temat

DIETA DO POPRAWY!

WPC