SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Marula100/ najgorsze przede mna.

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 10055

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1625 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 12063


Witam. Po dluzszych namyslach postanowilem zalozyc dziennik treningowy :) nie ma sensu pisac pojedynczych postow i prosic sie o rady :) tutaj zawsze ktos cos podpowie i latwiej bedzie mi ogarnac caly moj trening etc etc. koncze wlasnie maly cyklik na kreatynce (vitalmax classic 80 mesh). sila poszla dosc ostro :)

cos o mnie. urodzilem sie 8.02.1990 :) swoja kariere z zelastwem zaczynalem jakies 2 lata temu. ale tak serio serio ciwcze od dobrego roku. motywacja dla mnie byla chec bycia wiekszym i silniejszym od kolegow. od poczatku roku cwiczylem 3ma planami. na poczatku split potem split kazda partia 2x (polecam) a od ponad miesiaca FBW (jeszcze bardziej polecam).

moj plan
z podzialem na A i B
trening A
Przysiady 3s
Wioslo 3s
Sciaganie drazka 3s
Wyciskanie plasko 3s
Wyciskanie na barki 2s
Francuz hantlem 2s
Uginanie ze sztanga 2s

B
MC 3s
Żuraw 3s
Wioslo hantlem/bedzie drazek 3s
Wyciskanie skos 3s
Unoszenie hantli na bok 2s
Prostowanie na wyciagu 2s
Uginanie przedramion na lawce skosnej 2s.

z planu jestem zadowolony :)

Wymiary:
wzrost 180
waga 94 ;/
klatka 110
pas 98 ;/
biceps 41 :)
przedramie 34
udo 58-60
lydka 44

celem jest masowanie tak do kocna stycznia -polowy lutego a potem ostra reduckja na lato :)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1625 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 12063
a i ten ;p jutro albo w poniedzialek dodam wiecej fotek. zebyscie mogli sie posmiac z mojego brzuszka :D hehe. co do diety to jest. taka jaka mi babcia przyrzadzi :) ale rosne wiec zaspokajam wszystkie potrzeby :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 5699 Wiek 50 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 37365
Witam Marula
Chyba jestem pierwszy
Widzę że wiedzę już jakąś masz treningową , napisz coś więcej o swojej diecie (oprócz tego ze babcja Ci gotuje)
Kreatyna z Vitalmax musiął zadziałać to jedna z najlepszych ,zresztą widać na zdjęciu że idziesz w dobrym kierunku .
Pozdro...

Żadnych najmniejszych nawet litości choć mięśnie mdleją i trzeszczą kości....
ZOBACZ MOJE FOTY ,KRYTYKA DOPINGUJE :http://www.sfd.pl/Przyszła_pora_na_foty_Demola-t526073-s1.html
ODWIEDŹ DZIENNIK :
http://www.sfd.pl/Świat_jest_mały,_ale_należy_do_wielkich!_15*10*5_by_WODYN-t592390.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 954 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 11026
Daj więcej fotek bo ciężko ocenić. A jak stoisz z siłą? jakie maxy masz? I jeszcze tak jak demolub, jak dieta? Co babcia gotuje?:D

Zmieniony przez - Edek_91 w dniu 2009-09-20 00:23:10
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10877 Napisanych postów 49745 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
j.w napisz to o co koledzy prosili. pzdr
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1625 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 12063
juz juz :D fotki beda na czasie spokojnie ;D (apratatu brak buhaha) :D dam rade. co od diety. no to rano zawsze jest potezne sniadanko :) duzo kanapek;p z szyneczka serkami itd. w niedziele zawsze cos innego ;p kiełbaska jakas do tego salatka np ryzowa. (makaron ryzowy szynka drobiowa warzywa polecam) obiady codzien praktycznie jak nie kurczak to wieprzowinka :) nieraz rano robie sobie jajecznice. popoludniu wciagne sobie jakis ryz albo cos w tym stylu a po treningu najpierw kretka a po ok 20 minutach twarozek albo tunczyk. albo pasta z tunczyka- puszka tunczyka 200 gram serka "moj ulubiony" i ogorek kiszony :) pycha. jesli chodzi o maxy no to WL sprawdzalem. ale tak nie do konca bo obciazenia z dnia na dzien przybywa. w srode bylo 108. dzisiaj sie klade pod 115 bo czuje ze dam rade. MC i Przysiadu nie sprawdzalem. ostatnio na martwy bralem 90 kg na serie. po 10 - 11 powtorzen a na przysiad cos ponad 80 kg. 85 chyba. 12 powtorzen. co drugi trening dokladam do kazdego cwiczenia. wiec sila idzie :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1625 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 12063
no i jestem po babcinym obiadku ;D talerzyk rosołku trzy ziemniaczki suruweczka i za***iscie wielka pierws od kurczaka <zakochany> :D
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 5699 Wiek 50 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 37365
Co to ma być

popoludniu wciagne sobie jakis ryz albo cos w tym stylu a po treningu najpierw kretka a po ok 20 minutach twarozek albo tunczyk

Jakiś ryż piszesz , może prażony ?
Po treningu żaden serek kazeina nie do przyjęcia tu najlepiej węgle o wyższym IG (ryż biały)i łatwoprzyswajalne białko (pierś z kury) Serki i twarożki bardziej na wieczór .

Żadnych najmniejszych nawet litości choć mięśnie mdleją i trzeszczą kości....
ZOBACZ MOJE FOTY ,KRYTYKA DOPINGUJE :http://www.sfd.pl/Przyszła_pora_na_foty_Demola-t526073-s1.html
ODWIEDŹ DZIENNIK :
http://www.sfd.pl/Świat_jest_mały,_ale_należy_do_wielkich!_15*10*5_by_WODYN-t592390.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1625 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 12063
no dobra ale ja mam trening maister o 20 :P i jem ok 21.40 :) wiec na wieczor :D a przed treningiem jakies weglowodany.. taka zasada nie ? :) a moze nie.. specem nie jestem od diety. szukam pracy jak cos znajde no to bede myslal nad czyms konkretniejszym. chyba zakupie gainera zeby uzupelniac braki..

ps. dziekuje serdecznie wszystkim za zainteresowanie :)

Zmieniony przez - Marula100 w dniu 2009-09-20 15:52:32
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 5699 Wiek 50 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 37365
Marula
Jeśli Ci zależy żeby Twój trening nie poszedł na marne musisz zadbać o dostarczenie zwłaszcza po treningu odpowiednich węgli i białka które się przyswoi możliwie najszybciej .
Napisałem już wyżej co powinno być i co stosują wszyscy traktujący sprawę serio.
Unikałbym treningów tak wieczorowa porą ale jeśli już nie masz innej opcji zaopatrzyłbym się w jakiś bulk albo gainer który by spełniał zastępczy wygodny i szybki posiłek potreningowy .
Pamiętaj że w potreningowym żadnych tłuszczy to jedna z ważniejszych zasad w budowaniu diety .
Pozdro...

Żadnych najmniejszych nawet litości choć mięśnie mdleją i trzeszczą kości....
ZOBACZ MOJE FOTY ,KRYTYKA DOPINGUJE :http://www.sfd.pl/Przyszła_pora_na_foty_Demola-t526073-s1.html
ODWIEDŹ DZIENNIK :
http://www.sfd.pl/Świat_jest_mały,_ale_należy_do_wielkich!_15*10*5_by_WODYN-t592390.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1625 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 12063
no nie mam innej opcji. poki co przynajmniej. czyli po treningu ryz/kasza? do tego cos z białkiem tak? :P ja mieszkam na wsi a u nas takie rarytasy sa drogie.. piersi od kurczaka itd. bede łazil po sasiadach i im kury porywał xD
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Jaki to plan ???

Następny temat

Zaczynam ćwiczyć co proponujecie ?

sosy