SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Martwy ciąg na prostych nogach. Zwiększanie cięzaru. Ilość powtórzeń w serii.

temat działu:

Ladies SFD

Ilość wyświetleń tematu: 3340

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Wiek 27 lat Na forum 80 dni Przeczytanych tematów 449
ANKIETA

****DANE PODSTAWOWE***************************************

NICK: Kruszyna91
WIEK: 27
NIEPRZERWANY[CAŁKOWITY] STAŻ TRENINGOWY:

****PARAMTERY OBWODÓW*************************************

WAGA CIAŁA: 56
WZROST: 160
OBWÓD RAMIENIA:
OBWÓD ŁYDKI:
OBWÓD UDA:
OBWÓD BIODER:
OBWÓD NA WYSOKO****CEL*************************************************
CO CHCESZ OSIĄGNĄĆ PO PRZEZ DIETĘ I TRENING?
Powiększenie posladków, zwiększenie siły, ujędrnienie ciała i poprawa jego wyglądu.
****STAN ZDROWIA*****************************************

CHOROBY PRZEWLEKŁE: nie
PRZEBYTE KONTUZJE: nie
WADY POSTAWY: nie
ALERGIE: nie
PROBLEMY ZDROWOTNE NIEWIADOMEGO POCHODZENIA: nie
CZY REGULARNIE MIESIACZKUJESZ? tak
CZY PRZYJMUJESZ TABLEKI ANTYKONCPECYJNE? nie
CZY PRZYJMUJESZ LEKI Z PRZEPISU LEKARZA? nie

****PYTANIA DODATKOWE**********************************

CZY STOSUJESZ SUPLEMENTY: tak
CZY STOSOWAŁAŚ DO TEJ PORY JAKIEŚ DIETY (JAKIE/KIEDY/JAK DŁUGO) nie

****DIETA*************************************************
JAK WYGLĄDA TWOJE ODŻYWIANIE OBECNIE - zrzut kilku dni z dziennika żywieniowego na www.potreningu.pl? 
CZY PRZY OBECNEJ DIECIE CHUDNIESZ/UTRZYMUJESZ WAGĘ/TYJESZ?

****SPRZĘT**********************************************

PROFESJONALNA SIŁOWNIA: NIE

****TRENING**********************************

JAK WYGLĄDA TWÓJ OBECNY TRENING - podaj nazwy ćwiczeń, ilość serii, ilość powtórzeń w seriach, obciążenia w kolejnych seriach
3 razy w tyg:
Wchodzenie na step 3x15
Marwy ciąg 3x15
Hip trust 3x12 30kg
Odwodzenie nogi stojąc 3x15
Półprzysiad w klęku z gumą 3 x 15
Tiffany boczki

OBWÓD TALI
OBWÓD KLATKI PIERSIOWEJ:

Witam, wykonuje martwy ciąg na prostych nogach. Zaczynałam od 25kg, po około 10 dniach dołożyłam nastepne 5 kg i po 2 treningach czuję, że to za mało.
Pytania:
1. Po jakim czasie powinnam zmienić ciężar?
2. O ile kg zwiększać ciężar?
3. Po ile robić powtórzeń w serii? - tu zdania sa mocno podzielone, jedni twierdza ze 10 to max, ja robiłam po 15 a inni twierdzą, że po 12.

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
nightingal Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3023 Napisanych postów 27711 Wiek 39 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 627352
Ale należy ćwiczyć całe ciało a nie tylko dół z naciskiem na tył. Jeśli technika nie kuleje to ciężar można zwiększać - a o ile to już bardzo indywidualna sprawa. Początkujące osoby racze powinny się z ciężarem obchodzić delikatnie.

BEZ BÓLU NIE MA EFEKTÓW !!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Szacuny 8441 Napisanych postów 110219 Wiek 34 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1349773
Co do powtózeń, to sprawa zależy od wielu czynników, czy renujemy siłowo w kirunku hipertrofii, ale u Ciebie typowe siłowe odpadajądopiero zaczyansz, trzymaj się zakresó powyżej 8 powtózen może do 12-15. Co ile dokąłdać tego też nikt nie pwoie, jak wykonujesz tw 12 powtórzen bez problemu to coś dodaj

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 100 Napisanych postów 318 Wiek 37 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 69166
Tak jak anubis84 napisał, zwiekszasz obciażenie kiedy zrobienie serii nie sprawia Ci żdnego problemu i czujesz że możesz. OCzywiście przy takim trudnym technicznie ćwiczeniu i z małym doświadczeniem należy zachować rozwagę i dokładac stopniowo ale 5kg to tak bez problemu, uda i posladki to są duże i silne mięśnie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 38 Napisanych postów 164 Wiek 40 lat Na forum 113 dni Przeczytanych tematów 25997
nightingal
Ale należy ćwiczyć całe ciało a nie tylko dół z naciskiem na tył .


Ćwiczy tak jak polowa dziewczyn - tylko sam tyłek i uda :)
tak jak pisała chce zbudować pośladki

Autorko jak chcesz ujędrnić ciało tak jak piszesz - może warto poszerzyć ćwiczenia o inne partie ciała
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Wiek 27 lat Na forum 80 dni Przeczytanych tematów 449
Nie cwicze tylko dolnej partii ciała, gorna tez cwicze, nie zapomniałam o tym :) Plus bieganie, basen, rower - jestem żółtodziobem tylko w podnoszeniu ciężaru :) Dzięki Anubis i Bartek za odpowiedz.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 38 Napisanych postów 164 Wiek 40 lat Na forum 113 dni Przeczytanych tematów 25997
No tak nie doczytałam w twojej ankiecie innych ćwiczeń jak na tyłek..... Mój błąd
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 100 Napisanych postów 318 Wiek 37 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 69166
A ja nie doczytałem że jesteś kobietą, jakoś tak przeoczyłem wzrost i wagę, mój błąd
Trzymam sie tego co napisałem wcześniej, jedynie te 5kg jeśli masz możliwość zredukować do 2.5 to zawsze bezpieczniej.
Powtórzenia 10-15 i pupcia będzie jak ta lala
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Wiek 27 lat Na forum 80 dni Przeczytanych tematów 449
Dzięki za wszystie konstruktywne odpowiedzi :) Miłego wieczoru życzę.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 100 Napisanych postów 318 Wiek 37 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 69166
Również, pozdrawiam ;)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta - jaka dobrać? Pomocy

;