SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Martwy ciąg klasyczny 2x tydzień

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1121

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 99 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 2078
Witam, co myślicie to tym aby robić MC 2x w tygodniu?? Robię trening takim ciężarem aby zrobić 4 serie po 8 powtórzeń tak aby mieć siłę trzymać proste plecy i cały czas spięte łopatki pod czas ćwiczenia.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5577 Napisanych postów 60471 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 746956
możesz ale po co?

jaki masz rozkład treningów w tygodniu?

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 99 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 2078
Mój plan jest planem głównie pod armwrestling, i też nie wiem czy przedramiona nie dostaną za bardzo w dupę przy tym treningu.

Poniedziałek: Plecy+biceps lekko(Cały biceps minutowe przerwy)+przedramiona
-Podciąganie na drążku szerokim nachwytem 4x8
-Wiosło Podchwytem 4x12
-Martwy ciąg klasyczny 4x8
-Uginanie ramion z hantlami na stojąco 3x12 (małe ciężary) (minutowe przerwy)
-Uginanie ramion na modlitewniku 3x12 (małe ciężary) (minutowe przerwy)
-uginanie nadgarstków ze sztangą w siadzie 4x15
-ściąganie wyciągu górnego nadgarstkiem 4x12
-uginanie ramion ze sztangą stojąc nachwytem do kąta 90 stopni 4x12 (pięknie wchodzi w górne części przedramion)

Wtorek:Klata+triceps(cały triceps minutowe przerwy)
-Ławka prosta 4 seie od 10 powtórzeń w dół proporcjonalnie do wzrostu ciężaru.
-Ławka skośna 4 serie (tak samo jak na prostej)
-Krzyżowanie linek na wyciągu górnym 4x12
-Pompki na poręczach 3x12 (minutowe przerwy)
-Wyciskanie na ławce prostej wąsko 3x10 (minutowe przerwy)
-Prostowanie ramion na wyciągu górnym 4x12 (minutowe przerwy)

Środa: wolne-nadgarstki+ściskacz w domu (średnia lub niska intensywność dla przedramion)

Czwartek:Plecy+Barki(całe barki na minutowe przerwy)
-Podciąganie na drążku szerokim nachwytem 4x8
-Wiosło Nachwytem 4x12
-Martwy ciąg klasyczny 4x8
-szrugsy 3x12 (minutowe przerwy)
-Wyciskanie sztangi nad głową 3x12 (minutowe przerwy)
-Podciąganie sztangi wzdłuż tułowia 3x12 (minutowe przerwy)
-Odwrotne rozpiętki 3x12 (minutowe przerwy)
-Unoszenie sztangielek w opadzie tułowia 3x12 (minutowe przerwy)

Piętek:Biceps w kącie-Nacisk boczny-Przedramiona+skręty nadgarstka
-uginanie ramienia ze sztangielką na "modlitewniku" od kąta 90 stopni do barku 4x8 (duży ciężar)
-Uginanie ramion ze sztangą łamaną stojąc 3x6 pełny ruch (duży ciężar)
-Ściąganie wyciągu do klatki piersiowej(Do walki w hak) 4x10
-Ćwiczenia na nacisk boczny(w zależności od wypoczęcia przyczepu łokciowego) od 5 do 10 serii po 10-20 powtórzeń(w tym ćwiczeniu pracuje tylko przyczep łokciowy i w małym stopniu przedramie)
-Skręty nadgarstka na wyciągu(z użyciem szmatki) 3-4 serie po 6-10 powtórzeń
-Uginanie nadgarstków z hantlem na siedząco 3x15
-Ściąganie wyciągu górnego nadgarstkiem 4x12
-uginanie ramion ze sztangą stojąc nachwytem do kąta 90 stopni 4x12

Sobota:Nogi
-Przysiady ze sztangą na plecach 4x10
-Wypychanie ciężaru na suwnicy 4x10
-Uginanie nóg w leżeniu 4x10
-Łydki na maszynie 4xmax

Specjalnie podzieliłem wiosłowanie na podchwyt i nachwyt żeby trochę odciążyć biceps.
Więc tak jest to trening pod armwrestling, proszę nie bulwersować się że od tego jest dany dział, pytałem się o to czy można robić 2x w tygodniu mc w 4 seriach na dzień. Zostałem poproszony o rozpisanie treningu i go rozpisałem. Codziennie dodatkowo jakieś ćwiczenia na brzuch dodaje.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5577 Napisanych postów 60471 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 746956
w moim przekonaniu nie opłaca się robić mc dwa razy masz trening dość specjalizacyjny pod Twoją dyscyplinę

dodatkowo w każdym treningu martwy daj na pierwszy ogień

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 99 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 2078
A jakim fajnym ćwiczeniem byś zastąpił martwy ciąg które budowało by ładnie całe plecy jak to robi mc?? jest takie w ogóle?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5577 Napisanych postów 60471 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 746956
tego się nie da zastąpić ale dałbym do Twoich nóg spokojnie rdl bo tam ewidentniei tego brakuje , tył uda, pośladki i prostowniki podziękują

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 99 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 2078
Sog poszedł :) wypróbuje to ćwiczonko.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Prosił bym o plan na SIŁĘ

Następny temat

Pomóżcie :)

nutloveb