SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Martwy Ciąg!!!

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1798

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 45 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 201
Witam. Mam pytanie: Co jaki czas robić martwy ciąg??? Jaka musi być długa przerwa pomiędzy martwymi ciągami??? Prosze o odpowiedź!

"Każdy ma chwilę kiedy czasem wątpi"

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 69 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 151
Oooo znalzłam ten temat.Ja bym chciała się dowiedzieć co to w ogóle jest?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1338 Napisanych postów 3911 Wiek 35 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 72138
Martwy ciąg - http://www.kulturystyka.pl/atlas/plecy.asp#16 

Biegać szybciej, Skakać wyżej,
Time to beat: Półmaraton: 41m27s; Maraton: 1h33m49s; Annie: 7m31s

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 35 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 269
Arnold - chyba jeszcze troche za mlody jestes na Dead Lifta, na twoim miejscu zamienilbym to na podciaganie na drazku szerokim, wioslowanie sztangi(polecam maly ciezar i co najwazniejesze poprawna technike) lub/i sztangielek w oparciu i na koniec sztrugsy na kaptury. szkoda zdrowia na machanie w tym wieku duzymi ciezarami na twoim miejscu poczekalbym jeszcze na MC z 2 lata przynajmniej

cutly-pop - google.pl
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 323 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 5647
kry2205 niby czemu odradzasz mu MC? bo co?
i czemu mowisz, aby robil zamiast niego wioslowanie, podciaganie na drazku, skoro te cwiczenia glownie dzialaja na gore plecow, a skoro on sie pyta o MC to chodzi mu tez o prostownik grzebietu.

Nie rozumiem ludzi ktorzy odradzaja MC (no 16-latek jesli jest zdrowy, nie ma problemow z kregoslupem), bo zaraz przestanie rosnac od tego itp.
Ludzie, zrozumcie, ze wszystko mozna wykonywac, tylko z glowa! nie targac niewiadomo ile ponad swoje mozliwosci! jesli sie ma wiedze, technike, odpowiednio dobrany ciezar to nic nie zatrzyma wzrostu, a nawet powstaje bodziec do rozrastania...

Zmieniony przez - nylon1 w dniu 2008-03-01 12:11:55
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 35 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 269
chyba chciales mi pojechac ale nie za bardzo ci to wyszlo bez obrazy tj. nie wspominalem nic o wzroscie hehe

gdy ja/ty/ktokolwiek zaczyna cwiczenia na silce to takie rzeczy jak DL robi dopiero gdy zdarzy juz rozwinac prostowniki w innych cwiczeniach a nie od razu katuje je ciezkim technicznie cwiczeniem, pomysl zanim znow cie poniesie

oczywiscie to juz od niego zalezec bedzie co zrobi ja narazie odradzam mu tego, chyba ze z malym ciezarem
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 323 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 5647
przeciez on ma staz 1 rok, to o co Ci chodzi?? zobacz jego profil i potem sie wypowiadaj... ja dla poczakujacego tez nie polecam MC, ale Arnold ma juz pewne doswiadczenie i staz na silce.
i nie ja mam sie zastanowic tylko ty zanim cos napiszesz
co do pojechania to nie mam na celu nikogo obrazac

Zmieniony przez - nylon1 w dniu 2008-03-01 14:41:44
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 189 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1696
czy stary,czy mlody-kazdy juz od samego poczatku swojej przygody z silownia powinien doskonalic technike ciezkich,zlozonych cwiczen.

podstawa to:
- odpowiedni instruktaz
- zachowanie odrobiny zdrowego rozsadku

... a jak powinien wygladac klasyczny martwy ciag,to tutaj na kilku filmach dokladnie objasnia coach Rippetoe:

http://www.crossfit.com/cf-info/excercise.html#Power

(wybieramy grupe: power lifts... a tam mamy 7 krotkich filmikow o MC)

zawsze starajcie sie uczyc od najlepszych.

pozdrawiam.

fsl

jak patrze na tego pacjenta,ktory tak "ladnie" pokazuje nam techniki cwiczen w "atlasie...",to nie wiem,czy smiac sie,czy plakac.
rece opadaja....

Zmieniony przez - drsquat w dniu 2008-03-01 14:52:19

"live and die in the squat rack"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 323 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 5647
tak, ale nie powienien jechac na pelnych dla niego ciezarach (mowie o kolesiu ktory dopiero zaczyna przygode z silka) tylko na jakis minimalnych. zreszta tak jak w przypadku innych ciwczen.

Zmieniony przez - nylon1 w dniu 2008-03-01 14:58:45
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 35 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 269
sory, moj blad :/ przegladalem kilka tematow w tym czasie i umklo to mojej uwadze jednak 16 lat wg mnie to troche za wczesnie, jeszcze bedzie mial na to czas ale to tylko moje zdanie, bo o kontuzje w tym cwiczeniu bardzo łatwo, z drugiej strony jednak na malym ciezaze moze juz uczyc sie techniki
pzdr!

Zmieniony przez - kry2205 w dniu 2008-03-01 16:57:31
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 323 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 5647
spoko.

ja mysle, ze moze wykonywac i to juz z normalnymi ciezarami (aby nie ponad mozliwosci). ale kazdy ma swoje zdanie.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

wiosłowanie francuskie

Następny temat

maxymalne obniżenie bf% 8-)

NutLove