SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Mam problem więc pytam :)

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 697

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 161
Witam! Od razu zaznaczam, że jestem tutaj nowy i jeśli wstawiłem ten temat w nieodpowiedni dział to przepraszam i proszę moderatorów o przeniesienie w odpowiedni ;)
Więc zaczne od tego ze przez ok. 2 miesice chdze na silownie :) Chociaz zawsze wyglądalem dosc dobrze.. tzn. bylem dobrze zbudowany od dziecka :) Moim poroblemem jest to, że po tych 2 miesciacach nie widac efektów na klatce :/ a kiedy w palnie jest klatka to haruje jak wół.. Z reztą wszystko ok w bicu przyszlo ok. 3-4cm plecy tez lepiej, triceps super ale klatka koszmar.. stoi w miejscu. Moje wymiary nie są jakies zaskakujące:
wzrost:167cm
waga:58/59kg
pas:76cm
biceps:31,5cm
no i ta klatka ;/ :94cm

Pisze to z nadzieją, że dacie mi jakąs rade... moze cos robie źle. Albo najlepiej fajnie by bylo gdyby ktoś napisal jakieś dobre ćwiczenia na klatke będe wdzieczny, Pozdrawiam.

:)

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
peepeek ŁAMATOR
Znawca
Szacuny 45 Napisanych postów 17188 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 47901
najlepiej to jakbys napisal
MASZ DIETE i Trening opisz, jak mam ci wywnioskowac Co zle robisz jak nie wiem co robisz, 4cm w 2miesiace w bicku ? nie przesadzasz?:}
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 161
Hmm.. opisac trening? :D Co do diety to tydzien temu zaczelem wcinac ******lki (masakra) ;] Ale cięzko mi to idzie bo rzadko jestem w domu no to "jem na miescie" :/ No dobrze wiec trening na klatke wyglada mniej wiecej tak

Wyciskanie sztangi na skosie (12 10 8 6) + zwiekszanie ciezaru co serie
Rozpietki (12 12 12 12)
No i potem wszystko identycznie tylko na plasko..
Moze trosze malo tego ?

A co do bica to nie sciemniam, wczoraj mierzylem i mialem 31,5 a przed dwoma miesciacami mialem 28 :D

:)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
peepeek ŁAMATOR
Znawca
Szacuny 45 Napisanych postów 17188 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 47901
nie jest zle, klata Ci moze nie rosnie bo nie ma z czego, dieta to podstawa.. bo z czego ona ma rosnąć ?
1– Wyciskanie sztangielek na ławce skośnej głową w górę 4 x 10
2- Wyciskanie sztangielek na ławce poziomej 3 x 10
3- Wyciskanie sztangi na ławce poziomej 3 x 10
4- Rozpiętki 3 x 12 na ławce poziomej.
mozesz cos takiego zastosowac na klate, jest to na mase/rzezbe wiec akurat.

Jest to moj indywidualny plan więc wiadomo..
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 594 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 4344
No z tym bicep to chyba lekka przesada Klata to duże mięśnie i rosnął dosyć powoli. Ale pamiętaj że mięsnie musza z czegoś być budowane.
Ćwiczysz przez krótki okres więc napewno nie masz żadnej diety.Zapraszam do działu odżywianie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 3994 Wiek 31 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 18774
daj fotke
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 161
Ok, no to od dzis bede jechal ten Twoj paln na klatke :) Dzieki peepeek ;] No i przyloze sie do tej diety... Bo faktycznie troche chudy jestem...

:)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 1118 Wiek 38 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 12479
Klatka rośnie wolno, bo to mocne mięśnie, a ty na razie pracujesz na małych obciążeniach i mięsień nie musi się rozrastać żeby podołać takiemu obciążeniu.
No i oczywiście dieta to podstawa inaczej nie będzie żadnych efektów.

Humanizm nie jest pacyfizmem za wszelką cenę!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 161
No ok, poczekamy zobaczymy Za jakis czas napisze jak tam efekty :)
Aha wlasnie znalazlem sobie jakąs diete (nie wiem czy dobrze zrobilem szukając jej a nie "wymyslajac" samemu) ale co tam :D najwyzej mnie zbluzgacie :D:D Wiec o to ona:
Posiłek nr 1 (ok.godz.8)
Jajka 130g
Płatki owsiane 100g
Rodzynki 30g
Orzechy włoskie 10g
Suma: 700 kcal, 24g białka, 80g węgli, 27g tłuszczy

Posiłek nr 2 (potreningowy) (ok.godz.12)
Kuskus 100g
Pierś z kurczaka 100g
Suma: 440 kcal, 30g b, 75g w

Posiłek nr 3 (ok.godz14)
Kasza gryczana 100g
Pierś z kurczaka 100g
Oliwa z oliwek 14g
Warzywa
Suma: 500 kcal, 30g b, 70g w, 15g t

Posilek nr 4 (ok.godz.17)
Makaron z pszenicy durum 100 g
Ser twarogowy półtłusty 100g
Oliwa z oliwek 14g
Warzywa
Suma: 600 kcal, 30g b, 75 g w, 17g t

Posiłek nr 5 (ok.godz.20)
Chlebek 100 g
Szynka 50 g
Ser twarogowy półtłusty 50g
Oliwa z oliwek 14g
Warzywa
Suma: 500 kcal, 25g b, 50g w, 17 t

No i takie pytanie.. Czy przy moich wymiarach ta dieta jest odpowiednia? aktualnie mam diete ale cos mi ciezko to idzie :) moze z ta bedzie lepiej bo mam zamiar jej przestrzegac, no i drugie pytanie czy podczas tej diety trening ma byc intensywny (cwicze 5 razy w tyg i daje sobie w kosc, tzn haruje :D )
Pozdrawiam.

:)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 1118 Wiek 38 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 12479
Oczywiście, że trening musi być intensywny - inaczej nie będzie postępów. Luźno się ćwiczy jedynie w okresach regeneracyjnych albo gdy mamy jakieś kłopoty zdrowotne, a nie chcemy całkowicie rezygnować z siłowni.

Humanizm nie jest pacyfizmem za wszelką cenę!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 487 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 9693
To są dobre cwiczenia na powiększenie klatki :

http://kulturysta.com/viewtopic.php?t=64&sid=a9300c5d582ef023cb7a95e62ca08256


Życzę powodzenia i zbudowania piersiowych większych niż pośladki
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Siłwonia + SW - plan do oceny.

Następny temat

Trening na rzeźbe