SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Mam 7 miesięcy stagnacji:((

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1885

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 24 Napisanych postów 1300 Wiek 33 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 38410
Witam was.ćwicze juz od 16 miesięcy.Diete mam wyskokbiałkową.Oto mój trening chciałem nim zdobyć mase ale neiw eim czy jest dobry.
poniedziałek:
Klata
wyciskanie an płaskiej 5 seri
wyciskanie na skosie 5 seri
rozpiętki na skosie 5 seri
Grzbiet
6 seri wiosłąownia
6 seri podciąganie na drążku
Wtorek
biceps
unoszenie hatli bokiem na siedząco 5
biceps na modlitewniku 5 seri
triceps
triceps francuski 5 seri
tricps francuski oburącz 5 seri
barki
unoszenie bokiem 5 seri
unoszenie przodem 5 seri
Środa
Uda 12 seri łydki 10 seri
czwartek taki jak poniedziałek ale mneij intensywny
piątek taki jak wtorek ale mneij intensywny
sobota taka jak środa tlyko mneij intensywny

Plan ma mi pomoc zdobyć mase:)Jak go kiedyś robiłem to dostałem niezłych rozstępów na klacie.Chciałbym robic 1 w tygodniu dany mięsnień ale nei potrafie dac mu odpowiedniego wysiłku zredukawałem nawet odpoczynek między seriami ale to nic nei dało.Swój plan oparłem na treningu arnolda sz... trening twen był dla początkujących i średnio zaawansowanych:)Prosze pomóżcie!!


Zmieniony przez - adamoxll w dniu 2004-04-05 18:05:40

chin up:)

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10791 Napisanych postów 47494 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
Nieeee. Arni był kulturysta, a pozatym teraz jest inna filozofia ćwiczenia. Masz typowy plan na mase:
PON
klata, triceps
ŚR
plecy biceps
PT
nogi barki+kaptury, przedramiona

i brzuch mozesz robic byle kiedy max 3 razy w tygodniu

zastosuj profgersje
12 10 8 8
12 10 8

i tak
klata, plecy, nogi, barki 4cw po 4 serie
biceps triceps 3 cw po 3 serie
przedramiona 2 cw po 3 lub 4 serie

cwiczenia juz sobie dobierz wedlug uznania.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 677 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 5955
To poprawka do tego co napisał kolega bo niestety nie do końca dobrze napisał
Na duże partie : klatka, górny grzbiet, wykonujemy 3 ćwiczenia 2 podstawowe + 1 izolowane
np.
Klatka :
Ławka płaska
Ławka skos
Rozpiętki
Grzbiet:
Podciąganie do brody
Przyciąganie do brzucha siedząc
Martwy ciąg

Na małe grupy : biceps, triceps wykonujemy 2 ćwiczenia :
1 podstawowe + 1 izolowane
np.
Triceps :
Prostowanie ramion na wyciągu
Wyciskanie francuskie sztangielki stojąc jednorącz

Na nogi :
Na 4 głowe ud 2 ćwiczenia 1 podstawowe + 1 izolowane
Na 2 głowe ud 1 podstawowe
Na łydki 1 podstawowe + 1 izolowane
Aha bym zapomniał no i na przedramie większości ludzi wystarczy 1 ćwiczenie
A co do ilosci serii to zależy od intensywności danego planu, a mniej więcej tak się kształtuje ilość seri zależnie od intensywności :
Od 3-5 w ćwiczeniach podstawowych/złożonych
Od 3-4 w ćwiczeniach izolowanych

W ćwiczeniach izolowanych 8-10 powtórzeń
W złożonych progresja 1<2<3<4=5

Czytaj i pytaj


Pozdrawiam

"...Umiesz liczyć to na siebie licz..."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 24 Napisanych postów 1300 Wiek 33 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 38410
jak możecie to rozpiszcie mi plan na mase na 4 dni w tygodniu:)

chin up:)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 641 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 3683
jak możesz to polukaj na podwieszone posty zanim zadasz monotonne juz pytanie.

There`s only Techno Music !!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 677 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 5955
Poniedziałek
NOGI
1.prostowanie nóg na maszynie siedząc 4x10
2.przysiady ze sztangą na barkach 15<12<10<8=8
3.zginanie nóg na maszynie leżąc 12<10<8=8
4.wspięcia na palce stojąc z gryfem na barkach suwnica Smitha 12<10<8=8
5.wspięcia na palce na maszynie siedząc (Albo ze sztangą na kolanach siedząc) 12<10<8=8
Wtorek
BARKI
1.unoszenie ramion bokiem w górę ze sztangielkami 3x10
2.Wyciskanie sztangi zza karku 12<10<8=8
3.Podciąganie sztangi wzdłuż tułowia 12<10<8=8
4.Unoszenie sztangielek w opadzie 3x10
TRICEPSY
1.Prostowanie ramion na wyciągu 12<10<8=8
2.Francuskie wyciskanie sztangielki zza głowy jednorącz 4x10
BICEPSY
1.Uginanie ramion ze sztangą stojąc 12<10<8=8
2.Uginanie "młotkowe" ramion ze sztangielkami 12<10<8=8
PRZEDRAMIONA
1.uginanie nadgarstków podchwytem z sztangą 3xMax

Czwartek
GRZBIET
1.podciąganie na drążku do brody szerokim nachwytem 4xMax
2.przyciąganie rączki dolnego wyciągu do klatki wąsko w siadzie płaskim 15<12<10<8=8
3.Martwy ciąg 12<10<8=8
4.szrugsy ze sztangielkami 12<10<8=8
BRZUCH
1.Unoszenie nóg wisząc na poręczach 3xMax
2.Brzuszki ze skrętem tułowia 3xMax


Sobota
KLATKA
1.Wyciskanie sztangi leżąc na ławce poziomej 15<12<10<8=8
2.Wyciskanie leżąc na ławce skośnej-sztangielki 15<12<10<8=8
3.Rozpiętki na ławce poziomej 3x10
BRZUCH
1.Unoszenie nóg wisząc na poręczach 3xMax
2.Brzuszki ze skrętem tułowia 3xMax

Mniej więcej coś takiego robiłem na szybko, ale raczej nie ma błędów jednak polecałbym plan 3-dniowy

Pozdrawiam

"...Umiesz liczyć to na siebie licz..."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 34 Napisanych postów 1545 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 8575
zgadzam sie z kolega KARQL . te cwiczenia na pewno pomoga!

co nas nie zabije to nas wzmocni...
zmieniłem światopogląd od kiedy dowiedziałem sie że kwaśniewski to żyd!!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10791 Napisanych postów 47494 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
Spajdi nie wciskaj mu badziewia, co to ma byc ten trening 4 dniowy, gdzie na jednym treningu sie robi bica z tricem. Niech robi tak jak ja mu podalem 3 razy w tygodniu. Wiesz a co do cwiczen to na kazdego dziala inaczej. Ja mu podalem tak jak ja robie i ten trening byl robiony przez kilka osob. Słuchaj też mialem kiedys kijowy plan a potym to stary jest taki szko dla miesni taki rozrost ze szkoda gadac.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 677 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 5955
Ehhh... przy planie czterodniowym tak sie dzieli partie... i zauważ, że w mojej wypowiedzi napisałem, że lepiej gdybym mu złożył plan 3 dniowy, ale 4 dniowy też jest good Pozatym to żaden badziew bo badziew to jak narazie ty wypisujesz bzdury w tych postach nie znając podstawowych zasad treningowych

http://www.kulturystyka.pl/atlas/ polecam
A jak mówisz, że ten plan 4 dniowy jest źle ułożony to zobacz jak plan 4 dniowy na mase ułożył Michail w treningu cyklicznym grupa 2 masowa, a to chyba największy autorytet na forum i jego wiedza merytoryczna na temat kulturystyki jest ogromna Jest dla mnie wzorem

Pozdro

"...Umiesz liczyć to na siebie licz..."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10791 Napisanych postów 47494 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
Sory spajdi ale moze troche zamocno napisałem, wiesz ja mu nie dalem planu kulturystycznego tyko typowy plan na mase. A pozatym napisał, że ćwiczy 16 miechów. Głuwnie chodziło mi o to, że biceps z tricepsem to gdzies 4 lata stazu zeby robic na jednym treningu, ale to sie robi wtedy superserie nie musze tlumaczyc bo na pewno wiesz o co chodzi, no ten gosciu napewno juz cwiczy dlugo to on moze taki plan robic a ty dajesz gosciowi co cwiczy 16 miechow niech robi 3 razy na tydzien
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 677 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 5955
Błąd przy 4 dniach treningowych może swobodnie ćwiczyć barki + biceps + triceps uwierz mi wiem co mówie Przy 3 dniach treningowych to niemożliwe, ale przy 4 tak jest uwierz ! I to sobie wcale wzajemnie nie przeszkadza Spokojnie może z takoim stażem wykonywać plan który mu podałem na 100%

Pozdrówka

"...Umiesz liczyć to na siebie licz..."

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

powtórzenia częściowe

Następny temat

3 czy 4 serie?

Fruzelina