SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Malutka się dokształca ; )

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 3608

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 161 Wiek 28 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 3560
Cześć!

W tym dziale jestem nowa. Zakładam tu całkiem świeży temat, z nadzieją do powrotu do starego-nowego w dziale Ladies Fit z taka wiedzą, by nikt mi nie zarzucał jej braku ;)))) .
Zdecydowałam się na to, ponieważ chcę się nauczyć jak najwięcej a z racji upomnienia przez Martucce - postanowiłam jak wyżej.
Chcę dowiedzieć się/ nauczyć się tego, co mi nieznane (lub znane ale za mało) i przyjąć wszystko na klatę jak na prawdziwą silną Kobietę przystało.

A więc let's start!

ANKIETA

****DANE PODSTAWOWE***************************************

NICK: MalutkaBrunetka_
WIEK: 24 lata
NIEPRZERWANY[CAŁKOWITY] STAŻ TRENINGOWY: prawie 4 miesiące [1,5 roku]

****PARAMTERY OBWODÓW*************************************

WAGA CIAŁA: 49 kg
WZROST: 156 cm
OBWÓD RAMIENIA: 23 cm
OBWÓD ŁYDKI: 30 cm
OBWÓD UDA: 49 cm / 4 cm
OBWÓD BIODER: 86 cm
OBWÓD NA WYSOKOŚCI PĘPKA: 74 cm
OBWÓD TALI 64 cm
OBWÓD KLATKI PIERSIOWEJ: 78 cm

****CEL*************************************************
CO CHCESZ OSIĄGNĄĆ PO PRZEZ DIETĘ I TRENING?

Umięśnioną sylwetkę z zachowaniem odpowiednich proporcji - jak najwęższa talia, odstające pośladki (z naciskiem na tą partię, możliwosć rozbudowania w taki sposób, aby biodra stwarzały iluzję nieco szerszych), umięśnione nogi, zarysowany ABS.

****STAN ZDROWIA*****************************************

CHOROBY PRZEWLEKŁE: brak
PRZEBYTE KONTUZJE: brak
WADY POSTAWY: niewielkie skrzywienie w odcinku lędźwiowo - piersiowym. Generalnie po rozmowie z fizjo OK. Podciąganie sztangi w opadzie to ćwiczenie zdecydowanie nie dla mnie- w 2 serii odczuwałam ból w dole kręgosłupa. Tak na prawdę dopiero w praktyce się okazało, że nie jest to ćwiczenie dla mnie.
Reszta póki co nie stwarzała mi żadnych problemów.
ALERGIE: brak
PROBLEMY ZDROWOTNE NIEWIADOMEGO POCHODZENIA: brak
CZY REGULARNIE MIESIACZKUJESZ? raczej tak +2-5 dni max.
CZY PRZYJMUJESZ TABLEKI ANTYKONCPECYJNE? nie (inna forma antykoncepcji)
CZY PRZYJMUJESZ LEKI Z PRZEPISU LEKARZA? nie

****PYTANIA DODATKOWE**********************************

CZY STOSUJESZ SUPLEMENTY: nie
CZY STOSOWAŁAŚ DO TEJ PORY JAKIEŚ DIETY (JAKIE/KIEDY/JAK DŁUGO) nie- od 2-3 lat po prostu zdrowiej się odżywiam; generalnie wyeliminowałam nabiał, pieczywo (miesiąc temu) i ograniczam słodycze. Zdroworozsądkowo odżywiam się nieprzerwanie (prócz niektórych małych skoków w bok) od roku

****DIETA*************************************************
JAK WYGLĄDA TWOJE ODŻYWIANIE OBECNIE?
Spożywałam 1800 kcal BTW 130/50-60/160-180 g. Zaczęłam dzielić miski na DT (1800 kcal) i DNT (1500 kcal) i zaczęłam się gorzej czuć - słabo, pojawiły się zawroty. Na początku nie miałam pojęcia od czego. Dalej trenowałam dość intensywnie, siłą była ciągle, więc nie podejrzewałam, że ma to coś wspólnego z obniżeniem kalorii i podziałem michy.

OBECNIE: chciałabym dobijać do 2000kcal by później jeść do 2200 kcal (120g B, 80gT i 250g WW - czy to ma sens? proszę o propozycje)

Przed treningiem jem ryż brązowy + pierś z kurczaka/indyka (50 g ryżu + 100 g piersi) po to samo z tym, że 60 g ryżu i warzywa 500 g, których w ciągu dnia jem 1- 1,5 kg w różnej postaci. Nie wliczam ich do miski.
Codziennie zjadam:
ŚNIADANIA: placki/omlety owsiane na słodko z bananem, jajecznica x 2 na oliwie z oliwek z warzywami, (czasem posiłek przedtreningowy j.w.)
OBIADY: ryż brązowy, makaron pełnoziarnisty, 1x na tydzień/dwa tyg. ziemniaki ( w mieszance na patelnie 2 x w tyg.niewielkie ilości); warzywa mrożone TRIO (brokuł, kalafior, marchew), papryka, pomidory w dużych ilościach i inne;
mięso: drób (pierś indyk i kurczak, udko kurczaka, skrzydełka z kurczaka z zupy), ryby tłuste i chude (łosoś, dorsz atlantycki, miruna, tuńczyk 1 x w tyg.), schab świeży
KOLACJA, II ŚNIADANIA, PODWIECZORKI : jajecznica, omlet (z warzywami), jajka gotowane na półtwardo/twardo, mix sałat + ryż + łosoś z wody/tuńczyk z wody

CZY PRZY OBECNEJ DIECIE CHUDNIESZ/UTRZYMUJESZ WAGĘ/TYJESZ?
Do tej pory utrzymywałam, raz zanotowałam spadek 1 kg z 48,5 na 47,5. Jednak obecnie ważę 48,5 kg - 49 kg.

****SPRZĘT**********************************************

PROFESJONALNA SIŁOWNIA: TAK

Do tej pory trening split pisałam o nim http://www.sfd.pl/Dziennik_Malutkiej._Chcę_tu_zostać.-t1072173.html#post10


Bardzo proszę o pomoc, co myślicie o tego rodzaju treningu: http://****************/trening/artykuly/6249-full-body-workout.html

Generalnie zastanawiam się czy mam ćwiczyć na masę i dietę również mieć na masę czy pójść inną drogą... Nie wiem jaką.. Wiem jedno: na lato nie chciałabym mieć zbędnego balastu stąd pytanie, czy masa 2 miesięczna ma sens?
Również mam naddatek tkanki tłuszczowej na brzuchu - nie wmawiam sobie ;) i na pośladkach - chciałabym by skóra była jędrna (choc zmieniła się diametralnie po 2 porodach na plus) i napięta (w domyśle: na pięknych mięśniach :> )
Proszę, pomóżcie mi pójść właściwą drogą.

Pozdrawiam : ))











Zmieniony przez - MalutkaBrunetka90 w dniu 2015-04-19 11:49:59
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 98 Napisanych postów 3520 Wiek 43 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 52477
Cześć:) Wiesz...tutaj na forum dziewczyny dostają pomoc,kiedy pokazują ,ze im zalezy i pracują .Nieważne ,czy na początku mają dopasowany do siebie rozkład makro,czy też trening.Po prostu PRACUJA. Fajnie,ze sie starasz,ze Ci zalezy,ale pokaż ze PRACUJESZ. Zostań z dziennikiem na dłużej,trzymaj rozkład kilka tygodni,ćwicz ,rób wypiski.Do teraz sie motasz,motasz ,motasz.Jak dziewczyny mają Ci pomóc,skoro za każdym nie słuchasz???Aktywność na forum nie polega na zwarcaniu uwagi na siebie poprzez zakładanie n-tego dziennika...Powtarzam,zostań,rób co należy i w końcu będą efekty.Powodzenia!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 161 Wiek 28 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 3560
Efekty sa i ja je widzę, inni je widza rowniez. Także to nie jest tak ze nie pracuje. Pracuje i to cieżko! Moj trening trwa 1,5godIny, na siłownie jestem 4x w tygodniu i nie opierdzielam sie. Po prostu zwrócono mi uwagę na miskę. Ja jednak wegle tnę. Czuje sie zalana i brzuch - mimo rzekomo niskiego poziomu tkanki tlusCzowrj - wyglada tak :
I udo tez jest , także to nie tak ze jestem c huda i narzekam / jak to usłyszałam niejednokrotnie. Szczupła jestem ale mam mankamenty z którymi chce walczyć i szukam porad i pomocy by faktycznie je zniwelować jak najbardziej sie da.
Dlaczego oczekuje pomocy?
Bo piszą ze trening niezbyt dobry... A szczegółów brak. I skoro mam zły trening to moze ktoś w końcu zwróci uwagę dlaczego a nie tylko napisze : jest źle.




Zmieniony przez - MalutkaBrunetka90 w dniu 2015-04-19 14:47:21

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10763 Napisanych postów 46612 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
Mała, na co liczysz? No damn, chcesz być wysuszona jak bikiniary przed wejściem na scenę? Przecież tak się nie da wyglądać normalnie, non stop, o ile nie jedziesz na sterydach. No cmon, kobiecy zdrowy poziom tłuszczu w ciele, to to 18-20%. To jakieś 10 kg przy twojej wadze ciała - gdzieś ten tłuszcz musi być. Mam wrażenie, że masz totalnie odrealnione oczekiwania :s Są ludzie wysuszeni z natury, ale oni z reguły wyglądają jak sucharki bez specjalnego wysiłku i katowania się treningami.

Non stop zakładasz nowe dzienniki, żaden nie trwa więcej niż tydzień, to bez sensu. Wybierz sobie dietę, wybierz trening i się tego trzymaj. Jaki by nie był. Nie wiem czy zwróciłaś uwagę, ale profil forum trochę się zmienił i generalnie trzeba się trochę usamodzielnić, a nie liczyć, że ktoś ci poda gotowe rozwiązania.

Brak ci masy mięśniowej i zamiast skupić się na tym, to non stop biadolisz o tym nieszczęsnych brzuchu, który obiektywnie patrząc jest chudy.

Zmieniony przez - jurysdykcja w dniu 2015-04-19 15:21:17
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 161 Wiek 28 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 3560
Mimo tego co napisałam niezbyt dobrze mnie oceniasz/oceniłaś. Nie chce byc wysuszona. Nie widziałaś mnie 4miesiaxe temu, rok temu. Miesnie sie pojawiły - albo troszkę wypracowane albo po prostu sie odsłoniły i nie widać tego aż rak na zdjęciach. Generalnie wygladam duO "zdrowiej" niz kilka miesięcy temu. Wszystko sie powoli zaokrągla. Gdyby nie to, ze mi zależy na umięśnionym sylwetce z niewielka ilością tłuszczu (tego poziomu ktory "musze" miec jako Kobieta) to dalej jechałabym na wg Osob z forum diecie redukcyjnej 1800kcal ktora zreszta mi ustalono tu na forum w dziale fit rok temu. Pracuje cieżko i nie zmieniłam diety i stad zapewne osłabienie i generalnie brak energii sie pojawił.
Nie będę Ci udowadniać, ale nie chce byc chuda jak patyk tak samo jak chce miec dość mocno widocznej tkanki tłuszczowej. Chce miec duzo miesni.
Forum sie zmieniło ale to chyba z plusem dla "Gory" zeby jak najmniejnudzielac odpowiedzi.
PrEgladajac stare dzienniki kazdy mogł liczyc na pomoc. Samodzielna jestem odkąd rzuciłam forum. Pomogło mi kilka osob, cześciowo sama i jakos to poszło.
Jestem Kobieta i nie mam kobiety sportowca blisko siebie dlatego wróciłam na forum.
Choćby po to by ktoś pomógł gdy napisze "zalewa mnie, czuje sienpciezala tnąc wegle czy zmień proporcje BTW".
Nie tutaj mam wklejać miesiącami dietę i trening nie ważne czy złe czy dobre. Robic to bo takie sa wymogi.
Starać sie będę owszem- mam dwójkę dzieci i masę obowiazkow i na tyłek nie siądę w inny dzień niz jest to niedziela. Chociaż nawet wtedy mam kupę roboty. Wiec nie do koca to jest tak, ze olewam forum zakładam dziennik i znikam. Dziennik żywieniowy prowadzę sumiennie.

Jedni mówią - nie masa bo lato idzie drudzy - masa. Inna osoba napisała nie masować ale tez nie jeść Jak na redukcji.

I badz tu człowieku mądry i staraj sie jak juz nie wiadomo nawet co robic. Kazdy podpowiada. Nikt nie mowi więcej.
Wystarczyłoby pokierować. Nie wiem nawet jaki trenin od jutra zacząć czy FBW i mało powtórzeń większy ciężar, miska na poziomie DNT 2000 np. W DT 2200 z tym ze więcej wegli w DT czy jak. Po prostu jestem w wielkiej kropce. Ule osob tyle rad wykluczajacych sie nawzajem . I nie dziw mi sie ze sie motam . Tak motam się, bo mam dość słuchania wszystkich wokół nie mając tak na prawdę jasności.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
nightingal Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3388 Napisanych postów 29195 Wiek 40 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 637719
Warto się na starcie skupić na ogólnym rozwoju ciała - dołożeniu mięśni, bo ich brakuje. Ilość tkanki tłuszczowej nie jest u Ciebie problemem. Problemem jest niewystarczająca ilość tkanki mięśniowej. Poza tym masz nikły staż, więc nie ma sensu rzucać się na trening, którego nie będziesz w stanie wykorzystać należycie. Zatem trening FBW i do tego kalorie na lekki plus i normalny rozkład makroskładników bez cudowania.

BEZ BÓLU NIE MA EFEKTÓW !!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10763 Napisanych postów 46612 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
Ale widzisz w tym sprzeczność, co mówisz? Nie chcę być chuda, ale nie chcę mieć widocznego tłuszczu. No to w końcu jak? Tak jak pisałam - całoroczne bikini fitness :) Tyle, że jak popatrzysz na bikiniary off season, to żadna nie wygląda tak, jak na scenie.

Wybierz jeden z ladiesowych treningów, albo wybłagaj coś od nighta, faktycznie trzymaj go przez cały, 3 miesięczny cykl treningowy i będzie można coś szacować. W momencie, kiedy zmieniasz treningi, to tak na prawdę nigdy nie dochodzisz do sensownych ciężarów. Mniej stresu, nie musisz mieć wszystkiego perfect :) Taki trener Eliott Hulse, pisał, że najlepszy trening dla początkujących, to taki, który będziesz robić regularnie przez rok ;)

Ten FBW podoba mi się dużo bardziej, niż ten twój split.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 161 Wiek 28 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 3560
Jurysdykcja - dziękuje Cj bardzo :)
Masz racje cześciowo z tym bikini fitness całorocznym :>
Unioslam sie troche - przepraszam, ta bezsilność i ciagle niedomowienia wpędzają mnie w zakłopotanie i czasem frustracje i kiedy juz w cos wejdę na maksa - okazuje sie ze nie do końca jest to dobre. Dlatego tu powróciłam. Mam fioła rowniez na punkcie tego zeby wszystko robic najlepiej..


Nightnigal czy mogłabyś mi pomóc z treningiem? Bardzo proszę- obiecuję słuchać, roic wszystko na 100%.
Mysle nad tym treningiem z linku ktory wstawiłam FBW powtórzenia 15-10-5 - czy miałoby to sens? Tylko ćwiczenia chciałabym pod siebie inne ustalić.. Czy dojdziemy do porozumienia ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
nightingal Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3388 Napisanych postów 29195 Wiek 40 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 637719
Trening FBW 15-10-5 też nie jest dla Ciebie. Ty potrzebujesz na serio prostego powtarzalnego schematu treningowego. Znajdziesz takich FBW wiele na forum. Poszukaj, wybierz i wrzuć. Pomogę wprowadzić ewentualne korekty.

BEZ BÓLU NIE MA EFEKTÓW !!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 368 Napisanych postów 11555 Wiek 49 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 103109
Bierz trening FWB nr 1by Obli. Prawie każda z nas go robiła. Piszę z fona to nie mogę linka wkleić - ale jak klikniesz w mój drugi w kolejności dziennik w podpisie to go znajdziesz u mnie. Według mnie jest najlepszy - nauczy Cię dobrej pracy od podstaw.

Zmieniony przez - Corum w dniu 2015-04-19 20:45:12
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 161 Wiek 28 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 3560
Robiłam ten trening na początku swojej drogi :) trenowałam go przez rok prawie pózniej zmieniłam na split na siłowni.

Generalnie wcale to Nie jest taki moj początek... Trenowałam go rok pózniej od stycznia siłownia 4x w tyg. I split. Do teraz.

Czy powrót do FBW faktycznie moze okazać sie zbawienny ?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

szczupła gruszka -> wysportowana sylwetka

Następny temat

[SPAM] Plecy, nogi, sesje kardio - my na scenę chcemy bardzo :-D

Masa