SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Makroskładniki i pytanie odnośnie nabiału i owoców

temat działu:

Odchudzanie i forma po męsku

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2316

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 237
Witam, jestem początkującym zaczynającym przygodę z siłką i racjonalnym odżywianiem po latach spożywania syfu. Oszacowałem swoje zapotrzebowanie na 2500 kalorii. Mam bf w okolicach lekko ponad 20%, ważę 98 kg i mierzę 178 cm wzrostu. Zgodnie z zaleceniami z postów podwieszonych wyszło mi coś takiego

160 gram białka
80 gram tłuszczu
285 gram węglowodanów

Wszystko dobrze policzyłem? Trening zaczynam w przyszłym tygodniu jest to 5x5 z podstawowymi bojami. Całą dietę chcę poprowadzić według modnej ostatnio zasady IF/LG czyli 16 godzin postu i 8 godzin jedzenia z jednym posiłkiem przed siłką żebym miał siłę dźwigać ciężary. Czy jeżeli będę w diecie uwzględniał takie produkty jak nabiał/jogurty/mleko w racjonalnych ilościach to nie odbije się to negatywnie na kompozycji sylwetki? Dużo mówi się o "ciągnięciu wody" przez te produkty. Węglowodany mają być z źródeł wolnowchłanialnych czy mogę sobie pozwolić na np. ziemniaki pilnując kaloryczności w kalkulatorze? Co z owocami? Z góry dzięki za odpowiedz, pozdrawiam!
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 3976 Wiek 37 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 30901