SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Makrela wędzona vs twaróg

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2963

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 153 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 5101
Witam
Moje pytanie brzmi czy bedzie dobrze jak zastapie makrele wedzona 200g, twarogiem tlustym 250g? bo w robocie mi jecza ze smierdzi jak jem moja makrelke (a pracuje w biurze wiec pomieszczen sie troche wietrzy). Ewentualnie moze jakies inne propozycje?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 1670 Wiek 33 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 33117
pierś kurczaka?

<<ICI LA LUNE>>

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 22 Napisanych postów 8678 Wiek 34 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 160898
kurczak, indyk, swierza ryba, wieprzowina chuda, chuda wolowina, jajka, twarog, odzywka bialkowa...

...:::Every Dream Has A Beginning:::...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 153 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 5101
cycki odpadaja nie bedze wcinal 800g kurczaka dzienie, chodzi mi o cos co zawiera sporo tluszczu i jednoczesnie bialka tak jak makrela wedzona, wydaje mi sie ze tlusty twaróg bedzie odpowiedni z oliwa, moze jakies inne rybki.
p.s gotowana ryba na parze badz pieczona w piekarniku smierdzi tak jak makrela wedzona?

Zmieniony przez - Stefano616 w dniu 2008-09-02 19:12:41
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 22 Napisanych postów 8678 Wiek 34 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 160898
nie

jak doprawisz ladnie to bedzie jeszcze pachniec

...:::Every Dream Has A Beginning:::...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10868 Napisanych postów 49636 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
jajka?
ew. świeża ryba na parze która nie śmierdzi
albo kawał wieprzowiny
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 153 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 5101
No to Molu jak mozesz to podaj jakis przepis na pachnaca rybke;]za duzo jajek to troche nie zadobrze
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10868 Napisanych postów 49636 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
ugotuj rybę w warzywach (po grecku) i na pewno nie będzie śmierdziała...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 153 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 5101
jak ja bede gotowal to sie nie rozleci w wodzie? Kleks jak mozesz to napisz jak to mniej wiecej gotowac bo do mistrzow patelni nie naleze
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 465 Wiek 35 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 9284
Wlej wode na patelnie ok 1/3 i na tym gotuj pod przykryciem a jak ci bedzie odparowywać to dolewaj wody.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 153 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 5101
zrezygnowalem z ryby w pracy;] bede szamal wieprzowine. Dzieki panowie za rady i sorki za zawracanie dupy
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta redukcyjna + Olimp Thermo Speed

Następny temat

carbo cycling????

FAME