SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Madzianna87- podsumowanie str.12/start str.33

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 37286

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 22 Napisanych postów 2265 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 47186
Uff troche mnie nie bylo, nie mialam zupelnie czasu na wpisy bo odwiedzila mnie mama Takze przez caly tydzien udalo mi sie wyrwac na silke tylko 2 razy, chociaz sporo lazilysmy po miescie. Ale miske mialam czysta i dosyc urozmaicona:
I sniadanie -(zawsze to samo)-placek jaglany z jajek, wheya i platkow gryczano-jaglanych +owoce
II posilek (dorsz/poledwica wieprzowa/indyk/kaczka/wolowe steki/kurak : + ryz/kasza jaglana/ziemniaki +warzywa
III 2 jaka +chelb jaglany + szynka/ser brie

No ale trafily sie tez 2 wyjscia do restauracji plus troche smakolykow ktore mam nam przywiozla (mmmmm kielbasa mysliwska :P)

Plus dzisiejsza miska -duzo owocow ale byly po treningu. Musialam wrocic do pracy po silowni a tylko owoce mialam pod reka




Treningi
Trening B3x10 17.11
MC 10x22.5 10x25 10x27.5
10x25kg 10x27.5kg 8x30kg
wyciskanie stojac 7.5kgx10 10kgx10 12.5kgx8
10x5kg 10x7.5kg 10x10kg
sciaganie wyciagu gornego 10x12.5kg 10x15kg 12x17.5kg
10x12.5kg 10x15kg 10x17.5kg
wypady 10x7kg 10x8kg 10x9kg
10x7kg 10x8kg 10x9kg (sztangieliki)
uginanie nog lezac 10x22.5kg 10x25kg 6x27.5kg
10x20kg 10x22.5kg 10x25kg
Pompki 12/8/5

Trening A 3x10 20.11 -pochrzanilo mi sie i zrobilam jeszcze raz 3x10
Przysiady 10x22kg 10x22.5kg 10x25kg
10x22.5kg 10x25kg 5x27.5kg (+6x25)
wyciskanie skos gora 10x5kg 10x6kg 10x7kg
10x4kg 10x5kg 10x6kg +(8x6kg)
Przyciaganie drazka dolnego do brzucha 10x20kg 10x25kg 10x30kg
10x20kg 10x25kg (7+3)x30kg
Prostowanie nog lezac 10x25kg 10x27.5kg 10x30kg
10x22.5kg 10x25kg 14x27.5kg
Wznosy z opadu cc/cc/+2.5kg
Plank - ok 30sec

+ Orbi 20 min HRmax 70-75%

Dorzucam jeszcze wymiary

biust 86/84/83
podbiust 70/72/72.5
talia 68/67.5/66.5
pepek 76.5/76.5/75
biodra 91/88.5/87
uda L55 P55.5/ L54 P55/ L53.5 P54
lydka 35/35.5/35

Zmieniony przez - Madzianna87 w dniu 2013-10-22 09:53:27
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 22 Napisanych postów 2265 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 47186
Dzisiejsze zarelko i z wczoraj ostatni posilek u kolezanki-upieklysmy muffiny, moje z maki bezglutenowej :) No a potem troche serow i wedlin poszlo do... lampki wina









Trening B3x10 23.11
Rozgrzewka-6min bieznia, rozciaganie, przysiady bez obciazenia, serie z lekkim obciazeniem
1.MC 8x25kg 8x27.5kg 8x30kg
10x22.5 10x25 10x27.5
2A.wyciskanie stojac 8x7.5kg 8x10kg 8x12.5kg
7.5kgx10 10kgx10 12.5kgx8
2B.sciaganie wyciagu gornego 8x15kg 8x17.5kg 10x20kg
10x12.5kg 10x15kg 12x17.5kg
3A.wypady 8x8kg 8x9kg 8x10kg
10x7kg 10x8kg 10x9kg
3B.uginanie nog lezac 8x22.5kg 8x25kg 8x27.5kg
10x22.5kg 10x25kg 6x27.5kg

Pompki 11/8/6

Orbi: 10 min srednim tempem + interwaly 5x30/30

Juz prawie koncze trening nr 1 dlatego byloby super jakby ktos zerknal jeszcze na moja technike. Wrzucam filmiki z MC, 27.5kg i 30kg







Zmieniony przez - Madzianna87 w dniu 2013-10-23 20:04:52
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 22 Napisanych postów 2265 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 47186
Dzis byl kolejny trening, a jutro rano joga

Trening A 3x8 25.11
Przysiady 8x22.5kg 8x25kg 5x27.5kg*
10x20kg 10x22.5kg 10x25kg
wyciskanie skos gora 8x6kg 8x7kg 8x8kg**
10x5kg 10x6kg 10x7kg
Przyciaganie drazka dolnego do brzucha 8x25kg 8x30kg 4x35kg***
10x20kg 10x25kg 10x30kg
Prostowanie nog lezac 8x27.5kg 8x30kg 10x35kg****
10x25kg 10x27.5kg 10x30kg
Wznosy z opadu cc/cc/+2.5kg
Plank - 3xmax *****
* moze jeszcze bym pocisnela jakby ktos mnie asekurowal ale juz nie bylam pewna techniki
**sprobuje dolozyc ale nie wiem czy lewa reka nadazy za prawa, sprobuje najwyzej zostane przy 8kg
***raczej nie predko przekrocze te bariere 35kg, ledwo ruszylam to cholerstwo z miejsca
****tu nadzwyczajny power, sama siebie zadziwilam
*****niestety nie mialam timera :/

wymiary, raczej bz
biust 86/84/83/83
podbiust 70/72/72.5/72.5
talia 68/67.5/66.5/66
pepek 76.5/76.5/75/75
biodra 91/88.5/87/87
uda L55 P55.5/ L54 P55/ L53.5 P54/L53.5 P54
lydka 35/35.5/35/35







Zmieniony przez - Madzianna87 w dniu 2013-10-25 22:18:55
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 22 Napisanych postów 2265 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 47186
Teoretycznie powinnam juz skonczyc z treningiem nr 1 ale poniewaz mialam tydzien przerwy w czasie odwiedzin mamy, no i jako ze moje osiagi silowe sa hmmmmm malo imponujace :P stwierdzilam ze pociagne go jeszcze 1 tydzien. Zreszta mam wrazenie ze dopiero teraz naprawde nauczylam sie jak dac z siebie wszystko i porzadnie sie zachetac a wczesniej to bylo takie chodzenie w kolko.

Trening 26.10 Yoga 1.5 h-super bylo sie porozciagac

27.10 Rano: Basen -1km. Przez dodatkowa godzine mialam jakos strasznie duzo czasu dizsiaj :P

wieczorem:
Trening B 3x8
Rozgrzewka-bieznia plus rozciaganie, przysiady, wyskoki
MC 8x22.5 8x27.5 12x32.5
8x25kg 8x27.5kg 8x30kg
2A.wyciskanie stojac 8x7.5kg 8x10kg 9x12.5kg
8x7.5kg 8x10kg 8x12.5kg
2B.sciaganie wyciagu gornego 8x15kg 8x17.5kg 14x20kg
8x15kg 8x17.5kg 10x20kg
3A.wypady 8x8kg 8x9kg 12x10kg
8x8kg 8x9kg 8x10kg
3B.uginanie nog lezac 8x22.5kg 8x25kg 7x27.5kg
8x22.5kg 8x25kg 8x27.5kg
Pompki 9/8/7

Orbi: interwaly 5x30/30












Zmieniony przez - Madzianna87 w dniu 2013-10-27 19:41:57
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 22 Napisanych postów 2265 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 47186
Hej! Wrzucam dzisiejszy trening :)

Trening A 3x8 29.11
Przysiady 8x20kg 8x22.5kg (8+5)x27.5kg*
8x22.5kg 8x25kg 5x27.5kg
wyciskanie skos gora 8x7kg 8x8kg 10x9kg
8x6kg 8x7kg 8x8kg
Przyciaganie drazka dolnego do brzucha 8x25kg 8x30kg 4x35kg**
8x25kg 8x30kg 4x35kg
Prostowanie nog lezac 8x30kg 8x40kg 9x45kg***
8x27.5kg 8x30kg 10x35kg
Wznosy z opadu cc/cc/+2.5kg
Plank - 3xmax ok 33-35sec

+bieznia 15'2,35 km (nachylenie 2.5)

*ostatni raz myslalam ze juz nie wstane. Nastepnym razem sprobuje z 30, zobaczymy
**tutaj ani drgnie niestety :/
***power jaki mam w nogach zadziwia mnie sama... az sie zaczelam zastanawiac czy nie robie czegos zle ale powoli unosze nogi i powoli opuszczam, uda pala wiec chyba jest ok

Oraz miski z wczoraj i dzis -wreszcie po 3 dniach zmeczylismy udziec barani :PP Pycha tylko troszke tlusciutki :)







Zmieniony przez - Madzianna87 w dniu 2013-10-29 20:41:59
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 73 Napisanych postów 26831 Wiek 13 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 282771
Przypominajka,żeby jutro zajrzeć do Ciebie

A ja nie jestem za ciężka jak na swoją wagę?
http://www.sfd.pl/Ruda_DT_/_Debiuty_2015-t1044538.html

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 392 Napisanych postów 9898 Wiek 45 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 176244
hej,
Na początek - buty. To nie są buty do ćwiczeń siłowych, prędzej do biegania. Powinnaś miec buty z płaską (przylegającą do podłoża) podeszwą. Zwykłe trampki np. Takie buty nie nadają się do ciągów a już na peno nie do przysiadów.

Co do samego ciągu. Dramatu nie ma Ale bądźmy szczere - cięzar na razie mały. Braki, ewentualne (bo może nie), wyjdą z czasem, kiedy dołożysz więcej kg
Masz za nisko gryf - powinien być około 20cm nad podłogą. Ty jeszcze jesteś wysoka to sama sobie dokładasz utrudnienie. Podłóż inne kółka pod kółka na gryfie albo jak macie na siłowni kółka o większej średnicy to takie zakładaj.
Pozycja zła nie jest. Robisz na początu malutki garbik, który zaraz niwelujesz, ale to właśnie wynika z faktu, że masz dalego do gryfu.
Staraj się zejść jeszcze niżej tyłkiem na dół i ruch zaczynać z nóg. Czyli schodzisz nisko, tyłek jak najniżej, plcey proste. Wstajesz nogami, ciągniesz gryf po goleniach i jak onjest gdzieś na wysokości kolan tyłek dopiero startuje w górę.
Możesz na koniec odciągnąć barki (a nawet tak właśnie powinno kończyć się MC) i dchylić się do tyłu (co robisz) tylko pilnuj tego ruchu - nie może być on szarpany i zbyt gwłatowny. Przy 30kg nie poczujesz ale przy 60kg możesz sobie zrobić kuku.

Reasumując. Źle nie jest. Dokładaj
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 22 Napisanych postów 2265 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 47186
Hej!
Dzieki wielkie za wskazowki :) Szczerze mowiac to sa buty ktore jeszcze nosilam w liceum na wf-ie :P Takze najstarsi gorale je pamietaja, tylko ze ja innych nie mam :/ Moze w takim razie lepiej cwiczyc w ogole bez butow? ale jesli koniecznie musze miec odpowiednie trampy to trudno, zainwestuje w jakies :)
W takim razie bede probowac dalej z MC. Faktycznie troche mi niewygodnie ale o tym ze gryf jest za nisko nie pomyslalam jak doloze troche zelastwa to znow nagram filmik Pozdrawiam!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 73 Napisanych postów 26831 Wiek 13 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 282771
Zwykłe trampki będą lepsze Bez butów też możesz.
Niuńka, ponagrywaj też filmiki z innych ćwiczeń.

A ja nie jestem za ciężka jak na swoją wagę?
http://www.sfd.pl/Ruda_DT_/_Debiuty_2015-t1044538.html

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 22 Napisanych postów 2265 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 47186
Ok, dzis juz bylam na silce zanim przeczytalam wiadomosc wiec nastepnym razem ponagrywam Mam nagrac wszystko? Te na maszynach tez?
Cwicze bez butow narazie
Jedzonko z ostatnich dni plus zaplanowane na dzis (w sumie 2/3 i tak juz pozarte )

Trening B 3x8
Rozgrzewka-bieznia plus rozciaganie, przysiady, wyskoki
MC 8x25kg 8x30kg 11x35kg
8x22.5 8x27.5 12x32.5

2A.wyciskanie stojac 8x7.5kg 8x10kg 8+4x12.5 kg
8x7.5kg 8x10kg 9x12.5kg

2B.sciaganie wyciagu gornego 8x17.5kg 8x20kg 4x22.5kg
8x15kg 8x17.5kg 14x20kg

3A.wypady 8x9kg* 8x 20kg** 10x22.5kg** * sztangielki ** sztanga
8x8kg 8x9kg 12x10kg

3B.uginanie nog lezac 8x22.5kg 8x25kg 8x27.5kg
8x22.5kg 8x25kg 7x27.5kg

Pompki 8/7/7

Bieznia: 15 min 10km/h nachylenie 2.0











Wymiary :

biust 86/84/83/83/81.5
podbiust 70/72/72.5/72.5/72
talia 68/67.5/66.5/66/66.5
pepek 76.5/76.5/75/75/74
biodra 91/88.5/87/87/86
uda L55 P55.5/ L54 P55/ L53.5 P54/L53.5 P54/ L53 P53.5
lydka 35/35.5/35/35/35


Zmieniony przez - Madzianna87 w dniu 2013-11-01 14:14:29
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

anubiś jest gejem !!!

Następny temat

Redukcja - prosze o porady i pomoc..