SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Mabro zestaw dla początkującego

temat działu:

Po siłowni, o siłowni

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2686

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Wiek 264 dni Na forum 263 dni Przeczytanych tematów 1356
Witam jestem początkujący i wybrałem taki zestaw
https://www.marbo-sport.pl/product-pol-27647-Zestaw-MH25_127KG_HS-Lawka-regulowana-stojaki-regulowane-prasa-na-nogi-wyciag-modlitewnik-wsuwka-zestaw-gryfow-i-obciazen-kompozytowych-Marbo-Sport.html
ogranicza mnie pomieszczenie bo wymiary to 164cmx290cm.
1. czy będzie to odpowiednie dla początkującego?
2. na picodi znalazłem 10% zniżki https://www.picodi.com/pl/marbo-sport-pl#cid=66794 ktoś wie jak to działa?
Pozdrawiam
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 9917 Napisanych postów 115611 Wiek 35 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1375183
oprócz obciażenia będzie ok, nawet ta prasa i wyciąg Ci niepotrzebne, ławka stojaki, obciazenie i można trening zrobić

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Wiek 264 dni Na forum 263 dni Przeczytanych tematów 1356
a co z obciążeniami? myślisz, że będą za małe? Wyciąg raczej mi się przyda ze względu na to, że na drążku to mi jest ciężko
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
monkey22 Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4657 Napisanych postów 6624 Wiek 38 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 226521